Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is het normaal dat op de achterbank van een 1-reeks slechts 2 gaatjes voor de gordel i.p.v. 3 zijn? Dit terwijl er 3 veiligheidsgordels zijn.

Comment

• Guess not.

Geen sluiting terecht gekomen onder de rugleuning of zitting door eventueel zetels neer te klappen of zo?
      Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
      BMW E90 320d:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk Berichten
        Guess not.

Geen sluiting terecht gekomen onder de rugleuning of zitting door eventueel zetels neer te klappen of zo?
        het is al opgelost

sluiting was verdwenen in/onder de bank

Comment

• Mijn pa is vandaag een auto gaan laten nazien in zo een touring mobile check en die keurder vertelde dat hij een paar weken geleden nog een 535d had gekeurd met 470 000km
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Dit moet in het audi-lovers topic!
            Stond er al.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 3
              De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• wat een sound, zeker als de uitlaat volledig is opgewarmd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

wat een sound, zeker als de uitlaat volledig is opgewarmd
                  Aan wat een verbruik zit je nu gemiddeld ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Aan wat een verbruik zit je nu gemiddeld ?
                    zie onderschrift é (klik op het getal)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      zie onderschrift é (klik op het getal)
                      Ow nie gezien jah dat is eigenlijk nog te doen maar je zal ook wel een pittige rijstijl hebben
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        Ow nie gezien jah dat is eigenlijk nog te doen maar je zal ook wel een pittige rijstijl hebben
                        ik rijd er niet zoveel mee, 't is de auto van m'n moeder

Comment

• Dit is nu al een tijdje mijn wagen.
                          Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.
                          Momenteel standaard 211/500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Dit is nu al een tijdje mijn wagen.
                            Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.

Een 330d is echt dik! Mooie touring.
                            Start anders een nieuw topic je over je wagen...

Comment

• Getriebe: Schaltgetriebe

Räder: M Leichtmetallräder Doppelspeiche 261 M mit Mischbereifung

Exterieur: Anhängerzugvorrichtung mit abnehmbarem Kugelkopf, Außenspiegelpaket, Glasdach elektrisch, Graukeil, Hochglanz Shadow Line, M Aerodynamikpaket, M Sportpaket, Sportfahrwerk, Sportpaket

Interieur: Armauflage vorn, Dachhimmel Individual anthrazit, Fondkopfstützen klappbar, Interieurleisten Aluminium Glaciersilber, M Lederlenkrad, Multifunktionslenkrad, Sportsitze für Fahrer und Beifahrer

Technik und Umwelt: Abgasnorm EU, M Sportfahrwerk, Schaltgetriebe

Komfort: Klimaautomatic, Park Distance Control (PDC) hinten, Sitzheizung vorn

Multimedia: CD-Spieler, Navigationssystem Business

Sicherheit: Dynamische Stabilitäts Control (DSC), Nebelscheinwerfer

Ik wil dat . Juist de trekhaak eraf zwieren, voor de rest is-ie helemaal mijn smaak . Nieuw zijn die echt verschrikkelijk duur, die 1-series. Jammer van ontbrekende Xenons, maar ja, je kan niet alles hebben hé .

Comment

• véél liever een 130i

sneller, mooier, vinniger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                  Dit is nu al een tijdje mijn wagen.
                                  Erg knap (lekker sober en stijlvol met een sportieve toets, zoals het hoort), en dikke motor. Jullie hadden ook een 335i zeker? Foto's please

Comment

• Nog mensen problemen met de car configurator (bmw.be)?
                                    Ik krijg telkens: "Helaas is de gekozen configuratie ongeldig geworden."
                                    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                    BMW E90 320d:

Comment

Nog mensen problemen met de car configurator (bmw.be)?
                                      Heb ik ook mega veel

Comment

Nog mensen problemen met de car configurator (bmw.be)?
                                        Die van mij opent meestal zelfs gewoon niet (Mozilla)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                          Heb ik ook mega veel
                                          ²

Maar dan ga ik naar .de of .co.uk

Comment

Working...
                                          X