Is het normaal dat op de achterbank van een 1-reeks slechts 2 gaatjes voor de gordel i.p.v. 3 zijn? Dit terwijl er 3 veiligheidsgordels zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk BerichtenGuess not.
Geen sluiting terecht gekomen onder de rugleuning of zitting door eventueel zetels neer te klappen of zo?
sluiting was verdwenen in/onder de bank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDit moet in het audi-lovers topic!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
wat een sound, zeker als de uitlaat volledig is opgewarmd2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAan wat een verbruik zit je nu gemiddeld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzie onderschrift é (klik op het getal)2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOw nie gezien jah dat is eigenlijk nog te doen maar je zal ook wel een pittige rijstijl hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenDit is nu al een tijdje mijn wagen.
Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.
Momenteel standaard 211/500.
Start anders een nieuw topic je over je wagen...
Comment
-
Getriebe: Schaltgetriebe
Räder: M Leichtmetallräder Doppelspeiche 261 M mit Mischbereifung
Exterieur: Anhängerzugvorrichtung mit abnehmbarem Kugelkopf, Außenspiegelpaket, Glasdach elektrisch, Graukeil, Hochglanz Shadow Line, M Aerodynamikpaket, M Sportpaket, Sportfahrwerk, Sportpaket
Interieur: Armauflage vorn, Dachhimmel Individual anthrazit, Fondkopfstützen klappbar, Interieurleisten Aluminium Glaciersilber, M Lederlenkrad, Multifunktionslenkrad, Sportsitze für Fahrer und Beifahrer
Technik und Umwelt: Abgasnorm EU, M Sportfahrwerk, Schaltgetriebe
Komfort: Klimaautomatic, Park Distance Control (PDC) hinten, Sitzheizung vorn
Multimedia: CD-Spieler, Navigationssystem Business
Sicherheit: Dynamische Stabilitäts Control (DSC), Nebelscheinwerfer
Ik wil dat . Juist de trekhaak eraf zwieren, voor de rest is-ie helemaal mijn smaak . Nieuw zijn die echt verschrikkelijk duur, die 1-series. Jammer van ontbrekende Xenons, maar ja, je kan niet alles hebben hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenDit is nu al een tijdje mijn wagen.
Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.
Momenteel standaard 211/500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk BerichtenNog mensen problemen met de car configurator (bmw.be)?
Ik krijg telkens: "Helaas is de gekozen configuratie ongeldig geworden."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk BerichtenNog mensen problemen met de car configurator (bmw.be)?
Ik krijg telkens: "Helaas is de gekozen configuratie ongeldig geworden."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHeb ik ook mega veel
Maar dan ga ik naar .de of .co.uk
Comment
Comment