Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn pa is vandaag een auto gaan laten nazien in zo een touring mobile check en die keurder vertelde dat hij een paar weken geleden nog een 535d had gekeurd met 470 000km
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Dit is nu al een tijdje mijn wagen.
Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.
Momenteel standaard 211/500.
Ondanks de dieselmotor, toch aangenaam verrast door het karakter en de soepelheid van deze 6 cylinder.
Een 330d is echt dik! Mooie touring.
Start anders een nieuw topic je over je wagen...
Räder: M Leichtmetallräder Doppelspeiche 261 M mit Mischbereifung
Exterieur: Anhängerzugvorrichtung mit abnehmbarem Kugelkopf, Außenspiegelpaket, Glasdach elektrisch, Graukeil, Hochglanz Shadow Line, M Aerodynamikpaket, M Sportpaket, Sportfahrwerk, Sportpaket
Interieur: Armauflage vorn, Dachhimmel Individual anthrazit, Fondkopfstützen klappbar, Interieurleisten Aluminium Glaciersilber, M Lederlenkrad, Multifunktionslenkrad, Sportsitze für Fahrer und Beifahrer
Technik und Umwelt: Abgasnorm EU, M Sportfahrwerk, Schaltgetriebe
Komfort: Klimaautomatic, Park Distance Control (PDC) hinten, Sitzheizung vorn
Multimedia: CD-Spieler, Navigationssystem Business
Sicherheit: Dynamische Stabilitäts Control (DSC), Nebelscheinwerfer
Ik wil dat . Juist de trekhaak eraf zwieren, voor de rest is-ie helemaal mijn smaak . Nieuw zijn die echt verschrikkelijk duur, die 1-series. Jammer van ontbrekende Xenons, maar ja, je kan niet alles hebben hé .
Erg knap (lekker sober en stijlvol met een sportieve toets, zoals het hoort), en dikke motor. Jullie hadden ook een 335i zeker? Foto's please
Comment