Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Ja, persoonlijk zou ik gekozen hebben voor zwarte CH's met een zilveren randje en zeker ook een verlaging.
    Ik vind de M-ophanging laag genoeg. De wielkasten volgen mooi de wielen.
    Een zilveren rand is beter, maar niet met te opvallend chromé-werk. Het moet een beetje subtiel blijven. Anders mogen de velgen mijn part volledig zilver zijn.
    En dan nog de gewone chromé niertjes van een zes-in-lijn erop.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Smaken eh? Je avatar ziet er anders wel lekker uit..
      Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Dat vinden we allemaal lekker!
      er zijn nog zekerheden in het leven

Comment

• Klinkt echt zalig de N55:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hier, een perfecte vergelijking tussen de N54 (bi-turbo) en N55 (single twin-scroll turbo, Valvetronic), allebei BMW Performance uitlaat:

N54

+ YouTube Video

N55

+ YouTube Video

Comment

• Ik hoor eigenlijk liever de N54. Klinkt wat voller vind ik.

Comment

• Last edited by ; 07/02/2011, 19:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Ik hoor eigenlijk liever de N54. Klinkt wat voller vind ik.
                Yep vind ik ook.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Hier, een perfecte vergelijking tussen de N54 (bi-turbo) en N55 (single twin-scroll turbo, Valvetronic), allebei BMW Performance uitlaat:

N54

+ YouTube Video

N55

+ YouTube Video
                          Zo een 335is is N55 zeker ?
                          Klinkt ook zalig

+ YouTube Video
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Ik hoor eigenlijk liever de N54. Klinkt wat voller vind ik.
                            De twin-turbo's maken de toon wat voller en heser inderdaad, maar de N55 klinkt veel complexer naar mijn mening. Ik weet nog niet welke ik het best vind klinken, bij de N55 heb je ook die plofjes en meer rasp. Ik denk dat de werking van een twin-scroll turbo daar voor iets tussen zit, moet ik iig nog eens goed bekijken. De sound doet mij ook ergens denken aan die van een Cooper S, niet zo zeer qua toon, maar het 'karakter' is zeer gelijkaardig. Die heeft ook twin-scroll turbo en directe injectie.

Luister eens aandachtig naar onderstaande filmpjes (best met koptelefoon).

N55 335i (stock uitlaat, geen idee of de klep geopend is)

+ YouTube Video

N55 335i (stock vs. BMW Performance)

+ YouTube Video

Karakter vd sound. (ik weet niet direct een ander voorbeeld)

+ YouTube Video

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Zo een 335is is N55 zeker ?
                            Klinkt ook zalig

+ YouTube Video
                            N54, hoor je toch zo

Is gewoon een 335i met cooling/ECU upgrades en de BMW Performance uitlaat met zwarte tips.

Comment

• Voor mij is de Z8 de mooiste wagen die BMW ooit gemaakt heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Voor mij is de Z8 de mooiste wagen die BMW ooit gemaakt heeft.
                                Van de moderne generatie ?
                                Want tegen kleppers als de E9 en de 507 kan hij toch niet op voor mij
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Van de moderne generatie ?
                                  Want tegen kleppers als de E9 en de 507 kan hij toch niet op voor mij
                                  Niet enkel van de moderne generatie, want in de Z8 zie ik véél 507-looks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Ja toch wel, want in de Z8 zie ik véél 507-looks.
                                    Ja hij is er op gebaseerd, maar ik vind zo een 507 toch nog knapper zeker in coupé .
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Hij hangt lager dan de 'OEM' sportophanging en het is een optionele velg voor de E9x. Twee dingen die hier doorgaans nogal moeilijk liggen op 't forum.
                                      Niet alleen dat;
                                      -ontbreken van dakrails
                                      -meegespoten stootlijsten
                                      -meegespoten zwarte randen rond mistlampen
                                      -meegespoten diffusor achter

Nu lijkt het op een cheap sprayjob waarbij men te lui is geweest alles te demonteren
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        Niet alleen dat;
                                        -ontbreken van dakrails
                                        -meegespoten stootlijsten
                                        -meegespoten zwarte randen rond mistlampen
                                        -meegespoten diffusor achter

Nu lijkt het op een cheap sprayjob waarbij men te lui is geweest alles te demonteren
                                        Als het optioneel OEM zou zijn zo'n meegespoten onderdelen, dan hadden we het allemaal prachtig gevonden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Als het optioneel OEM zou zijn zo'n meegespoten onderdelen, dan hadden we het allemaal prachtig gevonden!
                                          Het is gewoon een johnnybak.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X