Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Het is gewoon een johnnybak.
    Tuurlijk dat, want hij is niet 'full-OEM'!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Hier, een perfecte vergelijking tussen de N54 (bi-turbo) en N55 (single twin-scroll turbo, Valvetronic), allebei BMW Performance uitlaat:
      Die N55 klinkt als een dieselcamion in dit filmpje

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Tuurlijk dat, want hij is niet 'full-OEM'!
        Deze vind ik dus echt mooi, zelfs de US-standlichten bevallen
        Wielen passen zeeer goed met de wagen vind ik.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Tuurlijk dat, want hij is niet 'full-OEM'!

          Ja .

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Als het optioneel OEM zou zijn zo'n meegespoten onderdelen, dan hadden we het allemaal prachtig gevonden!
            Mss, maar nu is het gewoon een grijze vlek die ik niet mooi vind.
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              Mss, maar nu is het gewoon een grijze vlek die ik niet mooi vind.
              Een E91 in titaanzilver zal je dan ook niet mooi vinden denk ik. Een E91 heeft namelijk geen stootlijsten meer, maar da's wel OEM.

              Comment


              • Geen stootlijsten =/ gespoten stootlijsten.

                Een E30 met gespoten stootlijsten en klinken vind ik ook niet mooi
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                Comment


                • De 1 serie heeft OEM gespoten stootlijsten op de bumpers. Tja wat is daar nu anders aan dan dat je het zelf zou doen? Dat je het persoonlijk niet mooi vindt is een andere zaak.
                  D'r is ook nog een groep andersdenkenden die je kunt plaatsen tussen "Diehard" OEM'ers en Johnny's en dat zijn...mensen met ietwat gezond verstand..
                  Last edited by ; 09/02/2011, 09:14.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    En, is 'm verkocht geraakt?
                    Stond daar aan dat cardoen gedoe,ik vermoed van wel want na een tijd zag ik hem niet meer staan...
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Geen stootlijsten =/ gespoten stootlijsten.

                      Een E30 met gespoten stootlijsten en klinken vind ik ook niet mooi
                      Omdat je sprak van een 'grijs vlak' dacht ik, da's perfect te vergelijken met een titaanzilvere E9x hé.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                        Stond daar aan dat cardoen gedoe,ik vermoed van wel want na een tijd zag ik hem niet meer staan...
                        Dan is er een publiek voor.

                        Comment




                        • Prachtig, maar een beetje te duur (voor mij).

                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                          Smilin' Jack - Speed Pilot

                          Comment


                          • 50.000 Euro

                            Comment


                            • Véél te duur... Beter eens over de plas kijken

                              Learn more about BaT Exclusive: 18k-Mile 1987 BMW M6 on Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online.

                              Comment


                              • Spijtig van die US-bumpers wel

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

                                  Wtf. Zoveel moeite doen om een foto te verneuken, maar de rugleuning terugzetten is wat te hevig blijkbaar.

                                  Comment


                                  • In onze I-drive staat nog steeds vermelding radio 'Donna' ipv 'MNM'.

                                    Nog mensen die dat hebben? Kan je dat eventueel herprogrammeren?

                                    Comment


                                    • Ja, onze M3 heeft dat ook.
                                      OO 00 OO

                                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                      Comment


                                      • Iemand die al weet hoe ver ze staan met het tunen van het N55 blok? Gaan ze dat zo ver kunnen brengen als de N54?

                                        Heb al gelezen van een proefversie qua tuning van de N55, maar die zou dan meer last hebben van turbolag. Terwijl de N55 het net minder zou moeten hebben dan de N54.


                                        N55 met DCT moet vrij goed rijden denk ik...



                                        Maar toch, zoals ik op een forum uit de VS las.. Waarom is de 1M en de 335is nog steeds N54, terwijl het toch ook nieuwe sportieve auto's zijn? Zou het N54 blok sportiever gericht zijn en het N55 meer op minder verbruik etc?

                                        Comment


                                        • When I asked this of an engineer I. Leipzig , I was told that the n54 is a better, more robust setup. The dual turbo setup is more expensive and makes more power than the single turbo n55. The response was unequivocal in indicating that the n54 is the better motor, therefore it is employed in the 1M.

                                          The N54 has forged internal parts as opposed to the N55 which does not.
                                          It is true. N54 crank is forged, N55 is not.

                                          Or maybe if the N54 is more tunable up to higher power (someone else said "the N54 is a de-tuned 400hp car, the N55 is a de-tuned 360hp car), as an iconic car, the N54 may be BMW's nod that there's a big tuner industry with BMWs, and the 1M will certainly live on as future track machines, popular with modders, etc.?

                                          Sterker blok volgens hen dus. Het N55 blok zal nog niet genoeg ontwikkeld zijn misschien, en wilden ze het risico niet nemen... Want de meeste 1M's zullen wel gebruikt worden waar ze voor dienen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X