Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En, heb je 't nu zelf gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En, heb je 't nu zelf gedaan?
      Hoi Jakkel! Nog bedankt voor de tip. Heb het inderdaad zelf gedaan. Was een stuk makkelijker dan gedacht
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Ik ben blij dat onze cab ook nog die oude buitenspiegels heeft. Ik snap niet waarom mensen daar altijd over klagen. Je ziet toch alles wat je moet zien!?
        in de nieuwe zou je nog meer moeten zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Hoi Jakkel! Nog bedankt voor de tip. Heb het inderdaad zelf gedaan. Was een stuk makkelijker dan gedacht
          Graag gedaan.

Bij de E9x is dat poepsimpel, die roosters flippen er bijna vanzelf uit. Bij de E46 is 't net iets moeilijker, maar die is dan ook veel beter geassembleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            in de nieuwe zou je nog meer moeten zien
            En als je er SUV-spiegels ophangt, zul je nóg meer zien! I mean... waar stopt het dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              En als je er SUV-spiegels ophangt, zul je nóg meer zien! I mean... waar stopt het dan?
              Tja...dat is gewoon wetgeving. Welteverstaan wetgeving gemaakt door mensen die niets om auto's geven maar des te meer om verkeersveiligheid.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• ik heb mijn moeder ook nog geen enkele keer horen klagen over de grootte van de spiegels op haar pre-FL 3 reeks.. daar zie je alles in

Comment

• De spiegels op die FL 3-reeks hierboven bijvoorbeeld vallen toch goed mee?

Comment

• Nu het hier toch over spiegels gaat..

Ik reed 2 weken met de 335i een tijdje terug, en op die buitenspiegels hangt zo een blauw/groen-achtige folie. Het is niet het glas volgens mij, want de buitenste centimeter rondom heeft dat niet. Waarschijnlijk om verblinding tegen te gaan ofzo. Is dat een optie ofzo?

Nu, wanneer het donker is en regent, is dat dus echt niet evident om een fietser zonder licht daarin te zien wanneer je rechts wil afslaan. Nog mensen die daar "last" van hebben?

Comment

• Comment

• Voor mij die blauwe 1602

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                          Nu het hier toch over spiegels gaat..

Ik reed 2 weken met de 335i een tijdje terug, en op die buitenspiegels hangt zo een blauw/groen-achtige folie. Het is niet het glas volgens mij, want de buitenste centimeter rondom heeft dat niet. Waarschijnlijk om verblinding tegen te gaan ofzo. Is dat een optie ofzo?

Nu, wanneer het donker is en regent, is dat dus echt niet evident om een fietser zonder licht daarin te zien wanneer je rechts wil afslaan. Nog mensen die daar "last" van hebben?
                          In de eerste plaats zou die fietser beter zijn licht aansteken, dan zou hij wel zichtbaar zijn.

Comment

• Last edited by Titleist; 06/03/2011, 12:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              In de eerste plaats zou die fietser beter zijn licht aansteken, dan zou hij wel zichtbaar zijn.
                              Uiteraard, maar het is maar omdat ik net nog eentje voor mij zag passeren toen ik rechts wou afslaan terwijl ik in de spiegel had gekeken maar ik er dus echt praktisch niets in zag (behalve de gedempte voorlichten van de wagens achter mij). Daarom ook dat ik zeer voorzichtig afdraaide.
                              Last edited by Titleist; 26/02/2011, 23:02.

Comment

• Kan je dat niet uitschakelen met een knopje aan je binnenspiegel?

Comment

• Feedback gevraagd van de kenners aub

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=189470134&sbs=Home

Comment

• 3.5i -> klinkt deftig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                      Dat soort auto's keur je best niet af of goed adhv een advertentie alleen . Best eens gaan kijken als er serieuze interesse is .

Comment

• 330d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                          3.5i -> klinkt deftig

Mooie kleur!

Comment

Working...
                                          X