Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een vraag: onze 1 komt binnen 2 weken toe en ik vroeg me af hoe het zit met die "angel eyes". Gaan die vanzelf branden als dagrij lichten of moet daar in de software voor gegaan worden? En is dat ook mogelijk voor een E83 X3?
Een vraag: onze 1 komt binnen 2 weken toe en ik vroeg me af hoe het zit met die "angel eyes". Gaan die vanzelf branden als dagrij lichten of moet daar in de software voor gegaan worden? En is dat ook mogelijk voor een E83 X3?
De 1 en E83 hebben enkel angel eyes indien xenon, en om die als dagrijlichten aan te zetten moet je in de iDrive gaan. Zonder iDrive moet er ook wel een manier zijn.
De 1 en E83 hebben enkel angel eyes indien xenon, en om die als dagrijlichten aan te zetten moet je in de iDrive gaan. Zonder iDrive moet er ook wel een manier zijn.
Spoken rumours of the Nürburgring BMW 'Ring Taxi's imminent demise appear to be coming true. An email released by the company who ran the Ring Taxi confirms they're not running it this year. That company is OK Speed Marketing, and the 'Ring Taxi' name is theirs.
Nürburgring management have also removed all offers relating to taxi rides from the official website.
Like us 'normal' businesses OK Speed Marketing will be running their taxi laps in the VLN practice on Friday afternoons throughout summer. And their prices of €349 per customer certainly suggest no more manufacturer funding to soften the blow on a customer's wallet.
News of the Ring Taxi's demise will be a massive blow for fans all over the world. Fans of BMW, fans of Sabine and fans of the Nurburgring alike will all be sad to see the legacy come to an end.
At only €189 per car load (upto 3 people) it was just too good a deal to miss. The cost of drifting a brand-new BMW M5, 4-up around the Nordschleife with a celebrity driver is most certainly a little more than the post-tax €158.82 cover price!
No news on what (if anything) is being lined up to replace it. Nurburgring have half-heartedly run their own taxi service sporadically, using the talents of Andy Gülden in anything from a crappy Passat B36 through to the Aston N24. (Andy was also the No.1 Viper pilot for those of you who can remember the 'good old days'...).
I personally don't know what might have put an end to this fantastic service, but I would suggest any or all of the following factors could have played a part in killing it off:
It probably doesn't make BMW any profit. OK Speed Marketing ran it as a business on behalf of BMW. They had to make money, but the retail price suggests that after they had made a profit, somebody else must have made a loss.
The new 'ring management, for better or for worse, have a 'bottom-line' this year and any service needs to pay its own way in license fees.
Automotive marketing budgets have been slashed across the board for a while
zou gij een SMG nemen als de rest van de 325ci 100% naar uw goesting is (maar echt 100% e, met ingebouwde gps en neerklapbare achterbank en alles op en aan, die ene die ik laatst mailde).
Weet gij daar ergens een review van? ik vind er gene, ook niet op autoweek.nl
Hoe staan die SMG's op niet M-modellen bekend?
De verkoopprijs is zeker niet verdacht hoog of laag.
Zeer moeilijk vind ik. Btw, een SMG stond dus NIET op de wishlist he, maar dat zal wel duidelijk zijn.
Heeft er iemand ervaring mee of zijn er ergens reviews te vinden?
Ik ben van het idee dat zoiets een HOOP extra kosten met zich mee KAN brengen, al weet ik totaal niet hoe betrouwbaar die dingen zijn.
Alvast bedankt!
Hier intussen al een reactie van iemand van op Bimmerboard:
Een E46 met SMG rijd niet echt plezierig.
Het is een SMG van de eerste generaties,samen met de E36.
Het is een beetje horten en stoten tijdens het vertrekken.
Omdat er niet zoveel kracht opkomt en er gewoonlijk veel kalmer mee gereden word als met een M3 komt aan deze SMG bakken niet echt veel aan.
Soms eens een versnellingsherkenningssensor maar dat is het dan ook.
Als de auto verder echt is wat je wil en de prijs is goed kun je deze gerust kopen.
Wel eerst een mee rijden.
Dan weet je wat het is om met een E46 met SMG te rijden.
Ook eens stadsverkeer en parkeren proberen
Comment