Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is de 18" velg van het M-pack, standaard heeft het M-pack een 17" velg, de 194M, dacht ik.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Zijde gij zeker?
      Nee, ik lul maar wat uit m'n nek... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        Het is de 18" velg van het M-pack, standaard heeft het M-pack een 17" velg, de 194M, dacht ik.
        Juist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
          +1

Dikke uitvoering, bijna exact hetzelfde als deze,

Unizwart of saffierzwart?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Dikke kar en vooral motor, zo zouden er meer mogen zijn...

Miljaaaaaaaaaaar, dik !!!

Jammer van de oude dakrails en van de velgen. Ik zou daar ferric grey's onder gooien of Performance velgskes.

Ligt ook wel een beetje (veel) lager.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Miljaaaaaaaaaaar, dik !!!

Jammer van de oude dakrails en van de velgen. Ik zou daar ferric grey's onder gooien of Performance velgskes.

Ligt ook wel een beetje (veel) lager.
              Omwille van de verlaging zouden de 225M 19' velgen hier perfect onder staan! Ik ben absoluut geen fan van de 193M (ook niet in dat grijs...), en nog minder van die performance velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Unizwart of saffierzwart?
                Ik denk uni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Nee, ik lul maar wat uit m'n nek... .
                  Tja, ik twijfel toch over je "lullige" opmerking.
                  De 18" velgen die bij het M-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto's, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele BMW velgen zijn maar het zou kunnen dat ik ze niet ken, natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hozee Bekijk Berichten
                    tja, ik twijfel toch over je "lullige" opmerking.
                    De 18" velgen die bij het m-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele bmw velgen zijn.
                    w
                    t
                    f

Comment

De 18" velgen die bij het M-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto's, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele BMW velgen zijn maar het zou kunnen dat ik ze niet ken, natuurlijk.
                      Hey hallo?

Het ging wel over deze post hé: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2409

Comment

Hey hallo?

Het ging wel over deze post hé: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2409
                        Mijn excuses. Foutje, dacht dat je reageerde op de 5 serie omdat je reactie daaronder staat. sry..
                        Last edited by ; 16/03/2011, 19:43.

Comment

Mijn excuses, dacht al. Mijn fout, dacht dat je reageerde op de 5 serie omdat je reactie daaronde staat. sry..
                          Oké, omdat ge van Lier zijt is 't goe... .

Comment

Ken je nu serieus het verschil niet tussen een E91 en een F11?

Trap het maar af

Comment

• Jawel, jawel (Stel je voor..) maar beetje te snel gelezen en de quote gemist....
                              Last edited by ; 16/03/2011, 19:47.

Comment

Oké, omdat ge van Lier zijt is 't goe... .
                                Allez, merçi he...

Comment

Omwille van de verlaging zouden de 225M 19' velgen hier perfect onder staan! Ik ben absoluut geen fan van de 193M (ook niet in dat grijs...), en nog minder van die performance velgen.
                                  Je hebt gelijk. Die 19" 225's zijn prachtig.

Comment

• Ik ga misschien ook naar de bmw discovery days.
                                    Spijtig dat de 335i alleen nog maar beschikbaar is vanaf 17.10 .
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Je hebt gelijk. Die 19" 225's zijn prachtig.

Met een originele sportophanging vind ik die 225M 19' op een E9x net iets te groot uitvallen. Maar leg 'm dan nog een cm of twee lager en dan komt die 225 perfect tot z'n recht op de E9x... vind ik toch.

Hier een iets lager gelegde E90 met bovenaan de 19' 225M, onderaan de 18' 193M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                        +1

Dikke uitvoering, bijna exact hetzelfde als deze,

Even quoten! wtf, de eerste f10 die echt geslaagd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Even quoten! wtf, de eerste f10 die echt geslaagd is.
                                          Is een 535d, eigenaar had ervoor een X6M.
                                          Een verbetering qua uiterlijk imo, ookal vond ik die X6 ook ongeloofelijk bruut!

Comment

Working...
                                          X