Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Wat denken jullie, een echt carbon dak of een sticker (staat in de schowroom van romein):
    overduidelijk folie. doet de wagen geen eer aan vind ik

Comment

• Ik was nogal verrast eerst, bij een officiële dealer een folie... Maar het is idd dus een folie. Ik vond het wel knap gedaan.

Comment

• Waarom zou folie niet kunnen bij een officiële dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Waarom zou folie niet kunnen bij een officiële dealer?
          Omdat die alleen OEM in de showroom mogen zetten? Maakt toch niet zoveel uit, ze hebben toch altijd een Heinz getunede mini voor de deur staan.

Comment

• Een folie is wel even iets anders dan een third party velg of spoilerkit, hé. Oké, 't is per definitie niet OEM, maar ik denk dat BMW daar niet zal over vallen?

Comment

• Ze hebben blijkbaar geen probleem met getunede mini's, dus wss ook niet met een folieken.

Comment

• 't Is nogal veel M3-wannabe vind ik met zo'n carbon folie op't dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  't Is nogal veel M3-wannabe vind ik met zo'n carbon folie op't dak.
                  En die met hun M3's met allemaal CSL spul erop zijn dan CSL wannabees, of wat?

Sorry, die kon ik niet laten liggen.

Nee, ik vind dat best wel knap zo'n carbon folie op 't dak, ook als is het dan 'niet OEM'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Een folie is wel even iets anders dan een third party velg of spoilerkit, hé. Oké, 't is per definitie niet OEM, maar ik denk dat BMW daar niet zal over vallen?
                    Volgens mij maakt BMW sowieso niet snel een probleem van dit soort dingen, bestaan hier überhaupt regels over?
                    Belien Neerpelt heeft er volgens mij enkele met BBS velgen uit de showroom verkocht.

Comment

• Comment

Gelukkig heeft het niet veel zin op een zwarte,het komt toch niet tot zijn recht.

Maar het is mogelijk om te doen.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

Zeker voor een diesel.

Mat carbon vind ik sowieso al zum kotsen.

Comment

• Ben van plan om nieuwe auto te kopen.
                              Nu twijfel ik tussen de 335i en 330i coupe, 335i met automaat en 330i wss manueel (steptronic blijkt traag te zijn).
                              Heeft er hier iemand ervaring (kosten-verbruik) met de nieuwe N55 motor en dagelijks gebruik icm DKG en ook of er iemand al met de 330i coupe gereden heeft? Want die hebben ze niet in bornem staan dus dat model heb ik niet kunnen testen...
                              Ik zou er zeker vijftal jaar mee gaan rijden.
                              Allebei de wagens zouden nieuw gekocht worden.

Comment

• Met een dergelijke motorisatie zou ik opteren voor een automatische bak.

Comment

• Wat heeft de motorisatie daar nu mee te maken? Kwestie van voorkeur, meer niet.
                                  Vind het persoonlijk zowiezo dom van BMW dat ze de 6- Cyliinder twin (scroll) turbo's enkel met automaat leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Wat heeft de motorisatie daar nu mee te maken? Kwestie van voorkeur, meer niet.
                                    Vind het persoonlijk zowiezo dom van BMW dat ze de 6- Cyliinder twin (scroll) turbo's enkel met automaat leveren.
                                    De 335i is manueel leverbaar, hoor.

Comment

• en zou er dan ineens ook de performance uitlaat bijbestellen, want geluid viel wat tegen tijdens de testrit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Met een dergelijke motorisatie zou ik opteren voor een automatische bak.
                                        ²²²²²

En al helemaal als het om een DKG-bak gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          De 335i is manueel leverbaar, hoor.
                                          Oeps... Ja inderdaad, heb mij laten misleiden door aan de de X35d's te peinzen... Thx voor de correctie.

Comment

Working...
                                          X