Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een folie is wel even iets anders dan een third party velg of spoilerkit, hé. Oké, 't is per definitie niet OEM, maar ik denk dat BMW daar niet zal over vallen?
Een folie is wel even iets anders dan een third party velg of spoilerkit, hé. Oké, 't is per definitie niet OEM, maar ik denk dat BMW daar niet zal over vallen?
Volgens mij maakt BMW sowieso niet snel een probleem van dit soort dingen, bestaan hier überhaupt regels over?
Belien Neerpelt heeft er volgens mij enkele met BBS velgen uit de showroom verkocht.
Ben van plan om nieuwe auto te kopen.
Nu twijfel ik tussen de 335i en 330i coupe, 335i met automaat en 330i wss manueel (steptronic blijkt traag te zijn).
Heeft er hier iemand ervaring (kosten-verbruik) met de nieuwe N55 motor en dagelijks gebruik icm DKG en ook of er iemand al met de 330i coupe gereden heeft? Want die hebben ze niet in bornem staan dus dat model heb ik niet kunnen testen...
Ik zou er zeker vijftal jaar mee gaan rijden.
Allebei de wagens zouden nieuw gekocht worden.
Wat heeft de motorisatie daar nu mee te maken? Kwestie van voorkeur, meer niet.
Vind het persoonlijk zowiezo dom van BMW dat ze de 6- Cyliinder twin (scroll) turbo's enkel met automaat leveren.
Wat heeft de motorisatie daar nu mee te maken? Kwestie van voorkeur, meer niet.
Vind het persoonlijk zowiezo dom van BMW dat ze de 6- Cyliinder twin (scroll) turbo's enkel met automaat leveren.
Comment