Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtener klopt iets niet met de opname (camera dempt het wat precies)
kan je verzekeren dat hij in het echt beter klinkt dan stock. (ik ken de eigenaar)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenEen marginaal dus.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Nu is het ronduit belachelijk.
Comment
-
Trek foto's van die auto op een zomderdag, desnoods met wat bomen fzo en je hebt al een gans ander beeld.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Wat een lelijke kleur op een gewone berline! Met een M-pack zal het iets beter zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenelaba, als oud speler en ex-supporter van BS, mij niet over dezelfde kam scheren dan die van Lierse hé maneblusser...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenNiet goed te zien op de foto maar als de kleur in metalic is zou het nog wel eens kunnen meevallen irl.
Velgen zijn in ieder geval dik in orde voor mij.
Comment
-
Comment