Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn pa had ook een ritje willen doen met die 335i maar dat ging niet meer als chauffeur, wel als passagier.
    Maar dan moeten we maar eens via bornem een rit regelen.
    Moet je trouwens een bepaalde leeftijd hebben voor sommige wagens ?
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Beetje (te) zeldzame motor...

Comment

• Vette persoplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Ik zie dat er nu inderdaad bijstaan bij de reservatie.

Dat stond er zeker nog niet bij toen ik gereserveerd heb.
          Neem aan dat je de E-ticket bedoelt? Bij mij staat daar verder niets op van voorrijwagen of enige andere beperking.
          Heb wel vroeg ingeschreven, misschien heeft dat er mee te maken, allez dat hoop ik toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Neem aan dat je de E-ticket bedoelt? Bij mij staat daar verder niets op van voorrijwagen of enige andere beperking.
            Heb wel vroeg ingeschreven, misschien heeft dat er mee te maken, allez dat hoop ik toch.
            ik denk ook wel dadat zoiets zal zijn:-).dr was hier ng iemand die ne mail had gest.al reactie daar op gehad?want mr.polo heeft vndaag zen verjaardagfeest dus denk nie dadie zen mail zal checke
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              ik denk ook wel dadat zoiets zal zijn:-).dr was hier ng iemand die ne mail had gest.al reactie daar op gehad?want mr.polo heeft vndaag zen verjaardagfeest dus denk nie dadie zen mail zal checke
              Nope geen antwoord via mail. Wel dit gevonden maar nog niet gebeld

Heeft u hierover nog vragen?
              Stuur een bericht naar vragen@discoveryday.be of neem contact met Peter Bosmans (0475-677.989) of Marc Van Camp (0475-58.76.72)

Comment

• 740 Li

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  740 Li

Met 'nen ouwe' erin!

Comment

• Heb onlangs ook zo enen zien rijden, met de 760Li uitlaten erop.. Echt zo vet om dat hier in Belgie te zien rijden Vind ik toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Met 'nen ouwe' erin!
                      Klopt

Heb er een tijdje achter gereden : zelfs in zone 70 bleef die aan 50 voort puffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                        Heb onlangs ook zo enen zien rijden, met de 760Li uitlaten erop.. Echt zo vet om dat hier in Belgie te zien rijden Vind ik toch

Zijn dit de uitlaten van een 760 Li ?

Comment

Zijn dit de uitlaten van een 760 Li ?
                          Nee, die heeft er 4
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Klopt

Heb er een tijdje achter gereden : zelfs in zone 70 bleef die aan 50 voort puffen
                            Bij de meeste 'vijfnummerplaten' kan je 't best wat afstand houden of er zo snel mogelijk voorbij gaan.

Comment

• Nieuws ivm Discovery Day

Vooreerst hartelijk dank voor uw inschrijving.

Spijtig genoeg is het waar dat deze twee wagens voorrijders zijn.

Dit is ons meegedeeld nadat de lijst al op de site stond. Ter plaatse kan u mog steeds uw reservatie omruilen voor een andere wagen die uw voorkeur heeft.

Met vriendelijke groeten en tot morgen.
                              Discovery Day Team
                              Jammer

Comment

• Staat op papier dat ik daarmee mag rijden dus ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Staat op papier dat ik daarmee mag rijden dus ja...
                                  Tja, organisatie trekt op niet veel hé. Er staat daar toch meer dan één 335i, ze moeten die maar uithalen. Vorig jaar was er oorspronkelijk maar 1 colonne van 5 auto's en hebben ze in de loop van de dag nog een tweede (dus nog eens 5 auto's) uitgehaald omdat er vraag naar was.

We zien wel morgen hoe ze het oplossen zeker...

Comment

• Er zijn toch nog auto's die kunnen voorrijden? Daar staan zoveel auto's die niet konden gereserveerd worden.

Trouwens, hoe laat ben jij er morgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Er zijn toch nog auto's die kunnen voorrijden? Daar staan zoveel auto's die niet konden gereserveerd worden.

Trouwens, hoe laat ben jij er morgen?
                                      Inderdaad ja.

Ik ben er rond 12u30. Jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Inderdaad ja.

Ik ben er rond 12u30. Jij?
                                        Ik zal er rond 11u zijn aangezien je 3 kwartier op voorhand moet aanwezig zijn of zoiets.

Comment

• Ik heb ook de Z4 3.5 gereserveerd, maar zie niets staan op mijn reservatie (E-ticket) over voorrijwagen..
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X