Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Een 530d die niet snel aanvoelt...
    Ben je er zeker van dat de handrem af stond?
    Bij een 5 staat de nadruk meer op comfort, dus zal de beleving zoiezo al minder zijn. Die 530d gisteren was een touring en je voelt echt wel dat je met iets groot en zwaar op weg bent (ik vergelijk nu met een 330d hé). Maar reed zeker niet slecht die 5, ik denk dat Adaptive Drive en Active Steering wel nuttige opties zijn als je graag rijdt.

Comment

• Allemaal afhankelijk van wat je gewend bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Voor mij persoonlijk is het verschil inderdaad niet groot genoeg, zeker niet als daily. Om het verschil groot genoeg te maken moet er iets aan de uitlaat gebeuren en moet je eigenlijk constant hoog in de toeren rijden. Als je dan ziet dat onze 330d op 7,3 L staat en die 335i al snel op 14 L, vind ik het verschil te klein om dat te verantwoorden.

Snelheidsbeleving is in de 335i beter als je echt goed doorrijdt. Je merkt wel (bij inhalen bv) dat hij minder koppel heeft, de 330d geeft meer de indruk dat hij het zonder moeite doet.
        Jullie hebben wel de nieuwe 3.0d met 245pk zeker ? Dat is ook al een redelijk verschil met onze 211.
        Het is voor mijn pa die een opvolger zoekt voor de 330d en de 335i lijkt hem ideaal.
        Ik denk dat hij wel geen 14 liter gaat gebruiken maar het verschil zal natuurlijk toch groot zijn t.o.v de diesel.
        Je kan er natuurlijk ook de performance uitlaat op nemen, maar ik heb al gehoord dat die dan weer te luid is (luider dan een M3).
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
          Het leukste ritje was het treintje van 640i gevolgd door Z4 35is, 335i en Z4 3.0i. Ook al kon ik niet volgen (3.0i) en hing ik al snel achteraan met de "lichtste" motor. En dan die geluiden.
          Nog speciaal als laatste 2 keer braaf gestopt toen het oranje werd zodat ik vooraan aan het licht stond en die mannen moest inhalen. Ik denk dat er gisteren toch in die omstreken heel wat mensen raar hebben op- en rondgekeken van al dat geweld.
          Ik zat toen in de 335i en heb nog een babbeltje geslaan met u achteraf denk ik .
          Dat ritje ging dan ook wat sneller dan de andere die ik gedaan heb.
          Op de terugweg reed een vriend en die had wat moeite om te kunnen volgen .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten

Knap! zo'n rode was er gisteren ook. enorm knappe kleur!!
              BMW X5 45e

Comment

• Die rode is superknap icm met de velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                  Ik zat toen in de 335i en heb nog een babbeltje geslaan met u achteraf denk ik .
                  Dat ritje ging dan ook wat sneller dan de andere die ik gedaan heb.
                  Op de terugweg reed een vriend en die had wat moeite om te kunnen volgen .

Idd dat klopt, hij had op de terugweg ook wat last met zijn richtingsaanwijzer vermoed ik.
                  De ritjes hadden gerust wat langer mogen duren voor mij.
                  Was het rijden met de Z4 35is nog meegevallen?

Comment

• Wat voor motor heeft zo'n 7 active hybrid? want die trok toch redelijk vlotjes weg van een 335i..
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                      Zalige combo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        De automaat trekt enkel door tot 4500 toeren als je kickdown gas geeft. Dat was bij m'n E60 530d ook zo. Als je plankgas geeft en niet kickdown, dan schakelt 'm mooi net boven de 4000 toeren. Met de nieuwe 8-bak is dat hemels.
                        In sportstand trekt dat toch ook door tot in het rood?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          De Alpina Z4 van Matthi vond ik eigenlijk perfect, daar kon je perfect de baan aanvoelen en qua acceleratie was dat toch nog iets anders Nieuwe Z4 is een cruiser, en ik ben geen fan van die comfort/normal/sport/sport+ zever, veel te ingewikkeld en te 'gemaakt'.
                          Alpina geeft inderdaad wel wat meer feedback dan de nieuwe Z4. En die rasp van de uitlaat. Het geluid van de nieuwe is gemaakter maar ook niet slecht.

En om nu te zeggen dat de Alpina sneller is?

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Dennis is een collega student die ook nogal zot is van auto's, al ligt zijn hart eerder bij moto's
                          Ah ça va.

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                              Idd dat klopt, hij had op de terugweg ook wat last met zijn richtingsaanwijzer vermoed ik.
                              De ritjes hadden gerust wat langer mogen duren voor mij.
                              Was het rijden met de Z4 35is nog meegevallen?
                              Die hebben de hele tijd zitten pinken zeker?
                              Het laaste ritje was ook een goeie 5 kilometer langer met bochten toen ik juist de mini cabrio had.
                              Z4 3.5is was zeer tof (dakje open in het zonnige weer, sport+, versnellingsbak in manueel en sound )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Losers :')
                                De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee

Comment

• Wat voor uitlaat zit er op de m5? Klinkt echt goed

Comment

• E46 M3 .

Blijft toch een échte droomkar voor mij. Eentje die nog redelijk bereikbaar is.
                                    Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n SMG-II versnellingsbak werkt, snap dat niet goed .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
                                      Losers :')
                                      De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
                                      op 't middenvak... komt er van.
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                        op 't middenvak... komt er van.
                                        Hoe hard ik me ook erger aan middenvaksrijders, de opmerkingen van de bmw rijders waren gewoon marginaal vond ik, big deal, ge hebt ne traag rijdende ferrari ingehaald, precies alsof ferrari rijders constant planché moeten geven overal waar ze rondrijden

Comment

• Wat een irritante kutstem heeft die chauffeur van die 540

Comment

Working...
                                          X