135i
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten135i
edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEr zullen niet zo veel van rondrijden met deze motorisatie.
edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk wil niet onrespectovol zijn t.o.v. handicap van deze persoon, maar voor wat dient dat dubbel stuur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie ring is de vervanger van het rempedaal, je moet daartegen duwen om te remmen. Dat dacht ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Is hier geen vervolgfilmpje van?
Comment
-
Audio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAudio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten135i
Maar bon, ze mogen hem altijd zo afzetten met die motor!
Comment
-
Een stomme vraag misschien, maar waar zit het brandblusapparaat eigenlijk in een E60 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenEen stomme vraag misschien, maar waar zit het brandblusapparaat eigenlijk in een E60 ?
In 't slechte geval, nergens...
Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie ring is de vervanger van het rempedaal, je moet daartegen duwen om te remmen. Dat dacht ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenIn 't beste geval, ergens in de koffer.
In 't slechte geval, nergens...
Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKleur en velgen passen niet bij een M-pack vind ik.
Maar bon, ze mogen hem altijd zo afzetten met die motor!
Is dus geen M-pack en wilt zeggen dat je elke kleur kan nemen.
Ik vind het ook niet mooi, maar wel vet zo'n 135i cabrio in een anonieme kleur.
Comment
-
-
Comment