Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 135i

Comment

• die 'ken' ik

had vroeger een Jag XK als ik mij niet vergis

Comment

• Kan niet echt gezond zijn voor de onderkant met dat zoute water.
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
          135i

Er zullen niet zo veel van rondrijden met deze motorisatie.
          edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
            Er zullen niet zo veel van rondrijden met deze motorisatie.
            edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
            Lelijk hé, die antenne .

Comment

Ik wil niet onrespectovol zijn t.o.v. handicap van deze persoon, maar voor wat dient dat dubbel stuur?

Die ring is de vervanger van het rempedaal, je moet daartegen duwen om te remmen. Dat dacht ik toch.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Die ring is de vervanger van het rempedaal, je moet daartegen duwen om te remmen. Dat dacht ik toch.
                Ahzo En dat op een M6

Comment

• Onbegrijpelijk sommige mensen.

Is hier geen vervolgfilmpje van?

Comment

• Audio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• BMW X5 was parked in Russia so that tram couldn't pass by. When BMW driver came to his car, tram passangers attacked him. But BMW driver seemed to be more sk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Audio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
                        Ik heb in mijne E46 ook een Harman Kardon en ik denk dat het te vergelijken is met de Hifi pro.

Comment

135i

Kleur en velgen passen niet bij een M-pack vind ik.

Maar bon, ze mogen hem altijd zo afzetten met die motor!

Comment

• Een stomme vraag misschien, maar waar zit het brandblusapparaat eigenlijk in een E60 ?
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Een stomme vraag misschien, maar waar zit het brandblusapparaat eigenlijk in een E60 ?
                              In 't beste geval, ergens in de koffer.
                              In 't slechte geval, nergens...
                              Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Close, maar die extra ring dient om gas te geven. die "pook" naast het stuur bedient de rem. Al enkele malen mee gereden op mijn werk,wel meestal in iets bescheidener auto's, heel rare ervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                  In 't beste geval, ergens in de koffer.
                                  In 't slechte geval, nergens...
                                  Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...
                                  Is wat ik al dacht daar ik niets vond in de koffer...
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Kleur en velgen passen niet bij een M-pack vind ik.

Maar bon, ze mogen hem altijd zo afzetten met die motor!
                                    135i, heeft dat niet standaard M-bumpers?

Is dus geen M-pack en wilt zeggen dat je elke kleur kan nemen.

Ik vind het ook niet mooi, maar wel vet zo'n 135i cabrio in een anonieme kleur.

Comment

• BMW M3/E92 vs. Formula BMW(140pk)
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Race coureur Yelmer Buurman leeft zich even uit in een M3
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik zie hier constant die filmpjes opduiken. Ofwel met een M3 ofwel een 760Li, was er ergens een testdag ofzo in Nederland

Comment

Working...
                                          X