tsja, arm Vlaanderen denk ik dan. 't is vooral Kinderachtig. En een beetje verder zitten giechelen omdat ze ne Corvette zien. Waarschijnlijk net oud genoeg om een rijbewijs te mogen halen..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtentsja, arm Vlaanderen denk ik dan. 't is vooral Kinderachtig. En een beetje verder zitten giechelen omdat ze ne Corvette zien. Waarschijnlijk net oud genoeg om een rijbewijs te mogen halen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat is er daar nu mis mee? Ze amuseren zich tenminste.
ieder zijn idee over plezier maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat is er daar nu mis mee? Ze amuseren zich tenminste.
Maar bon, zoals ik reeds zei: misschien heb ik een andere mening over het begrip "amuseren"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk BerichtenLosers :')
De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaanBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenFerrari gaf is een keer gas en ze konnen al nimmer volgen
Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaan
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWaaronder een lamborghini een tijdje terug.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk BerichtenLosers :')
De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichtenkleinzielig noem ik da, pfff als ne normale mens da ziet,... ni van te verschieten da ze dan alle BMW rijders over dezelfde kam scheren en gaan zeggen dat BMW rijders agressieve automobilisten zijn...
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1124/
Ben je over jezelf bezig misschien?
Btw, met golfkes en passatten zie ik er ook ooit zo rijden hoor. Veralgemenen is nooit oké.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenE46 M3 .
Blijft toch een échte droomkar voor mij. Eentje die nog redelijk bereikbaar is.
Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n SMG-II versnellingsbak werkt, snap dat niet goed .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenNiemand een idee ?some of the special features on the SMGII, sequential manual gearbox for the E46 M3. Enjoy!thanks to m3smg.com!!compiled by Braden
Is informatief filmpje hierover (wel in Engels)
Comment
-
Comment