Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kan iemand me uitleg geven
- vanaf welke maand/jaar de overgang is gemaakt tussen de x20d varianten (150/163 vs 163/177 vs 163/184)?
- wat de specifieke verschillen zijn?
- en hoe je dat specifiek kunt weten welke variant je voor je hebt (motorcode ofzo (EDC...))?
Comment
-
Ziet er mij zoiets uit van de Glas periode (lijk wel goed op een 1600GT), toen reden er wel meer omgebouwde Glas modellen met een BMW logo erop en hier en daar een BMW toets (zoals de achterlichten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNee, een replica ( zoals deze Enzo:http://www.autoblog.nl/archive/2011/...o-replica-ooit) op basis van een citroen AX 1.1
Dat is pas een foorbak!U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Zalig kleurtje, mottige velgen (kleur alleszins toch), past totaal niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenZalig kleurtje, mottige velgen (kleur alleszins toch), past totaal niet...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk vind het superknap !!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenDa van die velgen kan ik begrijpen i.c.m. die kleur maar...belachelijke banden?
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVerhoudingen kloppen niet, velg / band / verlaging? Zou eerder kiezen voor een maatje kleiner & een iets hogere band + 2cm verlaging (indien mogelijk natuurlijk).
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVerhoudingen kloppen niet, velg / band / verlaging? Zou eerder kiezen voor een maatje kleiner & een iets hogere band + 2cm verlaging (indien mogelijk natuurlijk).
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ben ook niet echt een fan van die setup. 19" vind ik sowieso al net iets 'te groot' uitvallen op een E9x zonder verlaging en de style 199 vind ik in 't zilver ook al niet echt de max. Maar smaken verschillen hé...
Comment
Comment