Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    M3 in mat vuilzakkengrijs
    Zo heb ik er gisteren ook eenen in Aken zien staan...
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Kan iemand me uitleg geven
      - vanaf welke maand/jaar de overgang is gemaakt tussen de x20d varianten (150/163 vs 163/177 vs 163/184)?
      - wat de specifieke verschillen zijn?
      - en hoe je dat specifiek kunt weten welke variant je voor je hebt (motorcode ofzo (EDC...))?
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Welke BMW is dit?

Comment

• Ziet er mij zoiets uit van de Glas periode (lijk wel goed op een 1600GT), toen reden er wel meer omgebouwde Glas modellen met een BMW logo erop en hier en daar een BMW toets (zoals de achterlichten).
          1984 BMW M635CSi F u n
          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Nee, een replica ( zoals deze Enzo:http://www.autoblog.nl/archive/2011/...o-replica-ooit) op basis van een citroen AX 1.1

Dat is pas een foorbak!
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Haspengouw 1980, H. Delbar (DNF)

Comment

• Comment

• Stond precies meer in panne dan iets anders. Knappe BMW wel!

Comment

• Comment

• Die velgen vind ik maar zo zo... .
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Zalig kleurtje, mottige velgen (kleur alleszins toch), past totaal niet...
                        1984 BMW M635CSi F u n
                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Had veel mooier geweest in het zilver (de velgen dan).

Voor de rest wel mooi samengesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                            Zalig kleurtje, mottige velgen (kleur alleszins toch), past totaal niet...
                            Of hoe je een prachtige kleur/auto kan verkrachten met mottige velgen en belachelijke banden...
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Da van die velgen kan ik begrijpen i.c.m. die kleur maar...belachelijke banden?

Comment

• Ik vind het superknap !!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Ik vind het superknap !!!!!!!!!!
                                  Dikke ²²²²²²²²²²²²²²²²²²².

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Da van die velgen kan ik begrijpen i.c.m. die kleur maar...belachelijke banden?
                                    Verhoudingen kloppen niet, velg / band / verlaging? Zou eerder kiezen voor een maatje kleiner & een iets hogere band + 2cm verlaging (indien mogelijk natuurlijk).

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Verhoudingen kloppen niet, velg / band / verlaging? Zou eerder kiezen voor een maatje kleiner & een iets hogere band + 2cm verlaging (indien mogelijk natuurlijk).

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt
                                      .
                                      Yep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, als de eigenaar het maar leuk/knap vindt.
                                        Ik ben ook niet echt een fan van die setup. 19" vind ik sowieso al net iets 'te groot' uitvallen op een E9x zonder verlaging en de style 199 vind ik in 't zilver ook al niet echt de max. Maar smaken verschillen hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Ik ben ook niet echt een fan van die setup. 19" vind ik sowieso al net iets 'te groot' uitvallen op een E9x zonder verlaging en de style 199 vind ik in 't zilver ook al niet echt de max. Maar smaken verschillen hé...
                                          Doe zoals op je fietsen, gouden accentjes.

Comment

Working...
                                          X