Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    Hmm...

Ik vind het best wel iets hebben .
    freude am fahren

Comment

• Da kan toch niet, zo'n velgen onder zo'n auto......tja, smaken eh.
      Nee, ben ook een velgenfriek maar dit is iets te " pooiereg".
      Nu ja, wat is dan wel wijsheid en smaak?? Misschien dat een deftige verlaging de meningen veranderen? Ook die van mij..
      Last edited by ; 29/04/2011, 23:01.

Comment

• BMW wordt ook verkocht op de Amerikaanse markt. 'Nuff said denk ik.

Comment

• 6 reeksen ze blijven fantastisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            6 reeksen ze blijven fantastisch!
            De oude toch eh

1984 BMW M635CSi F u n
            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
              De oude toch eh

Zéér zeker de oude!
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Dit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:

Zalige BMW's bij die handelaar!

Comment

• Heeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                    Dit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:

Zeer knappe karren met opvallend weinig km's, maar zo duur
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                      Dit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:

Die heeft veel dikke karren staan blijkbaar, en met deftige foto's en uitleg zo moet het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                        Die heeft veel dikke karren staan blijkbaar, en met deftige foto's en uitleg zo moet het
                        Ja echt he, van sommige verkopers lijkt het wel alsof ze niks van auto's kennen.
                        Foute kleuren en opties in hun beschrijving enzo...
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
                          onze 335i heeft dat, goede optie, kwaliteit is merkbaar beter (komt nog beter tot zijn recht als je een goede audio installatie hebt uiteraard)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                            Heeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
                            Onze heeft dat ook. Betere kwaliteit, enkel de openbare zenders zijn in DAB te ontvangen, duur. Moest ik zelf mijn auto samenstellen, ik zou het waarschijnlijk niet nemen en het geld in betere dingen steken, alhoewel als ik mijn auto zelf samenstel neem ik gewoon alle opties, ben ze nu toch gewoon!

Comment

• Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.

Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)

zal wagen binnenkort wel eens voorstellen, maar heb nog geen deftige foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                                Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.

Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)

Kheb u recent nog zien rijden op de oprit van Loppem naar de E40 ... 550 logo is precies weg?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                                  Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.

Voor nieuwe velgen: www.salesafter.eu (indien niet op de site, mailtje sturen)

Edit: waren de velgen van uw E60 trouwens niet via die site?
                                  Last edited by ; 01/05/2011, 20:36.

Comment

• Zijn er hier mensen die Serenity All inclusive genomen hebben bij bestellen van nieuwe wagen?
                                    Ik wil dit misschien ook ineens bestellen maar kowt wel iets van een 5.000 euro (5jaar/100.000km).
                                    Voordeel is dat je niet voor onnodige kosten (koppeling, remschijven, onderhoud,...) komt te staan, maar zou de werkelijke factuurkosten ooit zo hoog komen te staan na 5 jaar?
                                    Aan te raden voor iemand die soms nogal hevig (maar met respect voor techniek) kan omgaan met z'n auto?

Comment

• Wat zijn de ervaringen met een m52 blok ?

Waar moet ik opletten bij een kmstand van ong 155k?

Comment

• Vraagje: een BMW E60 525dA LCI van midden 2008, heeft die een zestraps of een zeventraps automaat? Volgens mij zestraps, volgens de eigenaar zeventraps?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Comment

Working...
                                        X