Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten6 reeksen ze blijven fantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenDe oude toch eh
U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Dit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:
Zalige BMW's bij die handelaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenDit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:
Zalige BMW's bij die handelaar!2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenDit net ontdekt bij de Mercedes Lovers:
Zalige BMW's bij die handelaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenDie heeft veel dikke karren staan blijkbaar, en met deftige foto's en uitleg zo moet het
Foute kleuren en opties in hun beschrijving enzo...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenHeeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenHeeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
Comment
-
Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.
Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)
zal wagen binnenkort wel eens voorstellen, maar heb nog geen deftige foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenHeb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.
Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)
zal wagen binnenkort wel eens voorstellen, maar heb nog geen deftige foto's1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenHeb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.
zal wagen binnenkort wel eens voorstellen, maar heb nog geen deftige foto's
Edit: waren de velgen van uw E60 trouwens niet via die site?
Comment
-
Zijn er hier mensen die Serenity All inclusive genomen hebben bij bestellen van nieuwe wagen?
Ik wil dit misschien ook ineens bestellen maar kowt wel iets van een 5.000 euro (5jaar/100.000km).
Voordeel is dat je niet voor onnodige kosten (koppeling, remschijven, onderhoud,...) komt te staan, maar zou de werkelijke factuurkosten ooit zo hoog komen te staan na 5 jaar?
Aan te raden voor iemand die soms nogal hevig (maar met respect voor techniek) kan omgaan met z'n auto?
Comment
Comment