Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da kan toch niet, zo'n velgen onder zo'n auto......tja, smaken eh.
Nee, ben ook een velgenfriek maar dit is iets te " pooiereg".
Nu ja, wat is dan wel wijsheid en smaak?? Misschien dat een deftige verlaging de meningen veranderen? Ook die van mij..
Heeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
Heeft er iemand van jullie de DAB-tuner in zijn wagen? Ik twijfel erover om dit ook te bestellen, alleen hoor ik ergens dat dit binnenkort zou gaan verdwijnen in Belgie...
onze 335i heeft dat, goede optie, kwaliteit is merkbaar beter (komt nog beter tot zijn recht als je een goede audio installatie hebt uiteraard)
Onze heeft dat ook. Betere kwaliteit, enkel de openbare zenders zijn in DAB te ontvangen, duur. Moest ik zelf mijn auto samenstellen, ik zou het waarschijnlijk niet nemen en het geld in betere dingen steken, alhoewel als ik mijn auto zelf samenstel neem ik gewoon alle opties, ben ze nu toch gewoon!
Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.
Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)
zal wagen binnenkort wel eens voorstellen, maar heb nog geen deftige foto's
Heb de 545 ingeruild voor een 330 D - E92 - Mpack. staat nu op styling 193 velgen maar zou die omwisselen voor 19'.
Weet iemand waar styling 225 tweedehands te krijgen zijn in Belgie (Ebay.de ken ik maar is iets te ver en zou liever zonder banden kopen om geen runflats te hebben)
Kheb u recent nog zien rijden op de oprit van Loppem naar de E40 ... 550 logo is precies weg?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Voor nieuwe velgen: www.salesafter.eu (indien niet op de site, mailtje sturen)
Edit: waren de velgen van uw E60 trouwens niet via die site?
Zijn er hier mensen die Serenity All inclusive genomen hebben bij bestellen van nieuwe wagen?
Ik wil dit misschien ook ineens bestellen maar kowt wel iets van een 5.000 euro (5jaar/100.000km).
Voordeel is dat je niet voor onnodige kosten (koppeling, remschijven, onderhoud,...) komt te staan, maar zou de werkelijke factuurkosten ooit zo hoog komen te staan na 5 jaar?
Aan te raden voor iemand die soms nogal hevig (maar met respect voor techniek) kan omgaan met z'n auto?
Vraagje: een BMW E60 525dA LCI van midden 2008, heeft die een zestraps of een zeventraps automaat? Volgens mij zestraps, volgens de eigenaar zeventraps?
Comment