Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die laatste heeft geen sport pakket, wel een aerodynamica pakket uit de accessoire catalogus daarmee dat je die drempels kan nemen, met een m-pakket is dit niet mogelijk

Voor de pakketten, kijk is naar de configurator op bmw.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      550i

Wat een beest! En met dé perfecte velg

In Aalst rijdt hier exact dezelfde rond, maar dan een break.

Comment

• Comment

• Net even met de nieuwe 5 van de padre gereden, wat mij op viel:
          -stuur is een stuk zwaarder dan in A6, beetje wazig in rechtuit stand.
          -wennen aan het stuur dat zichzelf continue aanpast, korte bochten zijn met 1 omwenteling te nemen
          - Fantastische automaat.
          -beetje meer bootgevoel
          - super zetels en mooi interieur
          - snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
            Net even met de nieuwe 5 van de padre gereden, wat mij op viel:
            -stuur is een stuk zwaarder dan in A6, beetje wazig in rechtuit stand.
            -wennen aan het stuur dat zichzelf continue aanpast, korte bochten zijn met 1 omwenteling te nemen
            - Fantastische automaat.
            -beetje meer bootgevoel
            - super zetels en mooi interieur
            - snel.
            Welke motor? Foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Welke motor? Foto?
              Bmw 530 d Touring Steptronic
              2993 cc - 180 kw - 245 pk - AM - Imperial Blue (A89), interior: Leder Dakota/Oyster (LCDH) leather - KM: 5000
              Car on stock, Immatriculation: 19/10/2010, Ref: BM2032, Description:
              18 Inch alloy wheels (2AK), Adaptive drive (2VA), Integral active steering (2VH), Automatic transmission (205), Electronic damper control (223), Dynamic drive (229), Sport leather steering wheel (255), Runflat tyres (25, Back-up camera (3AG), Individual roof rail high-gloss shadow line (3MC), Alarm system (302), Automatic tailgate operation (316), Comfort acces (322), Climate comfort windscreen (35, Fine-wood trim Fineline anthracite (4CE), Ambient light (4UR), Ski-bag (4UY), Luggage compartment package (41, Velour floor mats (423), Automatic dimming inside and outside mirrors (431), Smokers package (441), Active front seats (455), Electric adjustable comfort seats (456), Heated front seats (494), Automatic high-beam headlights control (5AC), Active cruise control with stop&go function (5DF), Surround view (5DL), Park assist (5DP), Park distance control (50, Xenon headlights (522), Adaptive headlights (524), Automatic airconditioning (534), Usb/Audio interface (6FL), Control combox (6VC), Professional navigation system (609), Head-up display (610), Bluetooth mobile phone preparation (644), HiFi system professional (677), Individual sun protection glazing (761).

Foto's zal ik eens maken als ik er zelf even alleen mee heb gereden.

Comment

• Weer er iemand hoeveel lager de m-sportophanging ligt dan bij een gewone ophanging van een E92. Ik heb ergens gelezen dat dit gemiddeld 1,2 cm (precieze cijfers vind ik nergens op website BMW) zou zijn, klopt dit?

Comment

• 30mm;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    30mm;
                    Dat zal meer iets tussen de 15 en de 20 mm zijn.

Comment

• Bij een 1 serie is het 15mm.

Comment

• Heeft hier iemand optie "BMW Apps" al eens uitgeprobeerd en/of bestelt?
                        Lijkt me wel een leuke gadget, tenminste als je een iPhone bezit .

Comment

• Compleet nutteloze optie imo. Facebook en twitter checken terwijl je rijdt, komaan zeg

Comment

• Comment

• Tri-turbo X3M op komst?

Comment

• Iemand een idee wat er afgelopen vrijdag avond te doen was aan het nieuwe justitiepaleis op het Zuid?
                                Er stond een 6 reeks op een verhoog in de schijnwerpers met allemaal 5 GT's en 7 series rond. De voorstelling van de 6 is toch al gebeurd?
                                BMW X5 45e

Comment

• Iemand die weet hoe je de pixels van een de kilometerstand van een E38 terug kunt maken. De cijfers staan er niet volledig op ..

kdacht dat matthi dat eens gedaan had bij zijn M5? maar ben niet zeker.
                                  Last edited by ; 30/05/2011, 18:09.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                      Weer er iemand hoeveel lager de m-sportophanging ligt dan bij een gewone ophanging van een E92. Ik heb ergens gelezen dat dit gemiddeld 1,2 cm (precieze cijfers vind ik nergens op website BMW) zou zijn, klopt dit?
                                      Catalogus zegt 15 mm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        Iemand die weet hoe je de pixels van een de kilometerstand van een E38 terug kunt maken. De cijfers staan er niet volledig op ..

kdacht dat matthi dat eens gedaan had bij zijn M5? maar ben niet zeker.
                                        Is typisch bij die heel oudere BMW's en vooral 7 Serie. Benieuwd hoe ze dit kunnen oplossen.

Comment

Working...
                                        X