Oorspronkelijk geplaatst door Davy_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten"Ja, dat is een nieuwe spiegel hé meneer"
*boink*
150euro incl. werkuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenhttp://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...it_diesel.html
Iemand een idee hoeveel dit kost ? Al ben ik niet meteen van plan dit te laten installeren, toch benieuwd naar het kostenplaatje hiervan...
Ben er voor gaan horen in Bornem, in Geel kunnen ze het wel nog installeren maar weet niet hoe het zit met garantie enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenhttp://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...it_diesel.html
Iemand een idee hoeveel dit kost ? Al ben ik niet meteen van plan dit te laten installeren, toch benieuwd naar het kostenplaatje hiervan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenvoor de 335i doen ze dat niet meer omwille van homologaties...
Ben er voor gaan horen in Bornem, in Geel kunnen ze het wel nog installeren maar weet niet hoe het zit met garantie enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHoe komt het dat dit eigenlijk nooit publiek is voorgesteld?
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWaarom?
prijs: 2700 euro all in, +-/ 30pk erbij en topsnelheid +5 km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenIk heb ernaar gevraagd bij mijn verkoper en blijkbaar kunnen ze het toch nog leveren.
prijs: 2700 euro all in, +-/ 30pk erbij en topsnelheid +5 km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHoe komt het dat dit eigenlijk nooit publiek is voorgesteld?
Comment
-
Deze e30 325i hebben we vorige maand volledig onder handen mogen nemen. Heerlijk om zo'n klassieker terug tot leven te zien komen!
De vinyl ruit in de cabriokap werd gerestaureerd met de Swissvax Vinyl Clear Set, dit is in de meeste gevallen veel goedkoper dan een nieuwe ruit te steken. Hoe dit gedaan werd kan u terugvinden bij onze handleidingen bij de categorie 'cabriolet'.
Meer foto's kan je hier vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDeze e30 325i hebben we vorige maand volledig onder handen mogen nemen. Heerlijk om zo'n klassieker terug tot leven te zien komen!
De vinyl ruit in de cabriokap werd gerestaureerd met de Swissvax Vinyl Clear Set, dit is in de meeste gevallen veel goedkoper dan een nieuwe ruit te steken. Hoe dit gedaan werd kan u terugvinden bij onze handleidingen bij de categorie 'cabriolet'.
Meer foto's kan je hier vinden.
Any chance dat 't diezelfde kar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOnlangs bij onze huizenzoektocht langs een sublieme villa in 't Gentse gepasseerd (twee Jags) en daar stond een ERG hard blinkende E30 325i cabrio op 't domein ook. Ik ben niet gestopt en zag enkel de 15" kruisspaaks (herken ik goed omdat mijn 325i touring die ook had) en het monogram. Niet gezien of 'ie dus de M-tech kit II had of niet.
Any chance dat 't diezelfde kar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKomt misschien nog? Ik heb ergens gelezen dat BMW veel prototypes maakt die we nooit te zien krijgen
Comment
-
Wie kent dit?
Origineel?
Custom built?
Comment
Comment