Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
    De mijne heeft dit ook,staat altijd naar beneden(dus ook als je je spiegelkeuzeschakelaar naar links zet) sucks
    En dan zeggen ze mij dat ze dit nog niet eerder gezien hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      "Ja, dat is een nieuwe spiegel hé meneer"

*boink*

150euro incl. werkuren.
      Amaai, dan zedde gij ne goedkope zenne.

Comment

• Iemand een idee hoeveel dit kost ? Al ben ik niet meteen van plan dit te laten installeren, toch benieuwd naar het kostenplaatje hiervan...

Comment

• Ik dacht dat het zwaar overpriced was in vergelijking met de pk-winst van een chip.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            http://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...it_diesel.html

Iemand een idee hoeveel dit kost ? Al ben ik niet meteen van plan dit te laten installeren, toch benieuwd naar het kostenplaatje hiervan...
            voor de 335i doen ze dat niet meer omwille van homologaties...
            Ben er voor gaan horen in Bornem, in Geel kunnen ze het wel nog installeren maar weet niet hoe het zit met garantie enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              http://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...it_diesel.html

Iemand een idee hoeveel dit kost ? Al ben ik niet meteen van plan dit te laten installeren, toch benieuwd naar het kostenplaatje hiervan...
              Kostprijs was iets rond de €1250 dacht ik...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                  voor de 335i doen ze dat niet meer omwille van homologaties...
                  Ben er voor gaan horen in Bornem, in Geel kunnen ze het wel nog installeren maar weet niet hoe het zit met garantie enzo...
                  Waarom?

Comment

• Hoe komt het dat dit eigenlijk nooit publiek is voorgesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Hoe komt het dat dit eigenlijk nooit publiek is voorgesteld?

Ze zullen op tijd hebben ingezien dat dit prototype enkel een vuilniszak verdiende
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Waarom?
                        Ik heb ernaar gevraagd bij mijn verkoper en blijkbaar kunnen ze het toch nog leveren.
                        prijs: 2700 euro all in, +-/ 30pk erbij en topsnelheid +5 km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                          Ik heb ernaar gevraagd bij mijn verkoper en blijkbaar kunnen ze het toch nog leveren.
                          prijs: 2700 euro all in, +-/ 30pk erbij en topsnelheid +5 km/u.
                          Een chip van 2700 EUR dus, vrij kostelijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Hoe komt het dat dit eigenlijk nooit publiek is voorgesteld?

Komt misschien nog? Ik heb ergens gelezen dat BMW veel prototypes maakt die we nooit te zien krijgen

Comment

• Deze e30 325i hebben we vorige maand volledig onder handen mogen nemen. Heerlijk om zo'n klassieker terug tot leven te zien komen!

De vinyl ruit in de cabriokap werd gerestaureerd met de Swissvax Vinyl Clear Set, dit is in de meeste gevallen veel goedkoper dan een nieuwe ruit te steken. Hoe dit gedaan werd kan u terugvinden bij onze handleidingen bij de categorie 'cabriolet'.

Meer foto's kan je hier vinden.

Comment

• Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Deze e30 325i hebben we vorige maand volledig onder handen mogen nemen. Heerlijk om zo'n klassieker terug tot leven te zien komen!

De vinyl ruit in de cabriokap werd gerestaureerd met de Swissvax Vinyl Clear Set, dit is in de meeste gevallen veel goedkoper dan een nieuwe ruit te steken. Hoe dit gedaan werd kan u terugvinden bij onze handleidingen bij de categorie 'cabriolet'.

Meer foto's kan je hier vinden.
                                  Onlangs bij onze huizenzoektocht langs een sublieme villa in 't Gentse gepasseerd (twee Jags) en daar stond een ERG hard blinkende E30 325i cabrio op 't domein ook. Ik ben niet gestopt en zag enkel de 15" kruisspaaks (herken ik goed omdat mijn 325i touring die ook had) en het monogram. Niet gezien of 'ie dus de M-tech kit II had of niet.

Any chance dat 't diezelfde kar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Onlangs bij onze huizenzoektocht langs een sublieme villa in 't Gentse gepasseerd (twee Jags) en daar stond een ERG hard blinkende E30 325i cabrio op 't domein ook. Ik ben niet gestopt en zag enkel de 15" kruisspaaks (herken ik goed omdat mijn 325i touring die ook had) en het monogram. Niet gezien of 'ie dus de M-tech kit II had of niet.

Any chance dat 't diezelfde kar is?
                                    Kan altijd, zoveel e30 325i cabrio in originele staat met M-tech II rijden er niet rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Komt misschien nog? Ik heb ergens gelezen dat BMW veel prototypes maakt die we nooit te zien krijgen
                                      Tuurlijk, maar ik dacht dat deze gespot was toen het salon van Parijs aan de gang was. Misschien inderdaad iets intern?

Comment

• Misschien domme vraag maar zijn de prijzen in de configurator inclusief of exclusief BTW? Ik vermoed inclusief...?

edit: gevonden. Inclusief zoals gedacht

Comment

• Wie kent dit?

Origineel?

Custom built?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X