Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)
Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
260 ballen totaal
Bij mijn E46 ook leds, neemd een ander ledje die functie over! staat in het boekje of het waar is? wel raar dat dit nu al stuk is! ik rijd er nu al 8jaar me, branden nog altijd
Daar ik vroeger volledig tegen de E90 was, begin ik hem meer en meer te appreciëren, sinds ik de facelift versie opmerkte (nieren niet in 2 met bovenste latjes op de motorkap maar terug volwaardige nieren)
Jij loopt toch ook een beetje achter? De nieuwe 3-reeks komt er bijna aan...
Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)
Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
260 ballen totaal
een nieuw gloeilampje kost €2 (voor 2!) én kan je zelf vervangen. leds zouden trouwens toch wel wat langer moeten meegaan??
Buiten de velgen en de 'ongetinte' ramen achter, op uiterlijk vlak een exacte copy van de mijne.
Ik denk wel dat het een xdrive is, want hij ligt wat hoog op z'n poten.
Jij loopt toch ook een beetje achter? De nieuwe 3-reeks komt er bijna aan...
Jup, maar ik volg de wereld van 'nieuwe' auto's niet echt op de voet, vandaar.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment