Oorspronkelijk geplaatst door Titleist
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDaar ik vroeger volledig tegen de E90 was, begin ik hem meer en meer te appreciëren, sinds ik de facelift versie opmerkte (nieren niet in 2 met bovenste latjes op de motorkap maar terug volwaardige nieren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenGisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)
Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
260 ballen totaal2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenJij loopt toch ook een beetje achter? De nieuwe 3-reeks komt er bijna aan...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtendit zijn de 19" velgen van het m-pakket; echt knap en in mijn ogen een mustOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Blijft überknap zo'n edition sport. Wel liefst met twee aparte kanonsgaten uit de achterbumper stekend.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten6-serie.
635CSI of dergelijk.
E24 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok Fransen hebben smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenLiever shadowline hoogglans imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFok seg, en ik dacht origineel te zijn. Nog ne kaaskop met chrome line en sportpakje gevonden.
Bij jou echter is 't (vind ik) schitterend, net door de keuze van de velgen.
Comment
Comment