Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beetje "contradictio in terminis"', maar 't Is maar hoe je het bekijkt, eh..
    Last edited by ; 27/07/2011, 17:54.

Comment

• Ik meen het heel erg grondig. De 18" E90ev M Sport Pack velgen heb ik nooit mooi gevonden. De kleur is zeer sportief maar het geborsteld alu rond de ramen maakt dat wat zachter. In combinatie met velgen die je zo goed als nooit ziet op die auto, die nog altijd sportief zijn maar honderd keer meer elegantie in zich hebben qua stijl, klopt het geheel wel. Verrassend, maar erg mooi. Ben fan van z'n auto. Bovenstaande zou bij mij onmiddellijk andere velgen moeten hebben (enkel in donkergrijze tint op de Sport Edition zou ik ze niét laten vallen tvv de 17" exemplaren).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik meen het heel erg grondig. De 18" E90ev M Sport Pack velgen heb ik nooit mooi gevonden. De kleur is zeer sportief maar het geborsteld alu rond de ramen maakt dat wat zachter. In combinatie met velgen die je zo goed als nooit ziet op die auto, die nog altijd sportief zijn maar honderd keer meer elegantie in zich hebben qua stijl, klopt het geheel wel. Verrassend, maar erg mooi. Ben fan van z'n auto. Bovenstaande zou bij mij onmiddellijk andere velgen moeten hebben (enkel in donkergrijze tint op de Sport Edition zou ik ze niét laten vallen tvv de 17" exemplaren).
        Bedankt voor de vette complimenten!

Comment

• Schone moto, schonen otto, schone mtb ... ik zou willen zeggen nu nog een schoon smoelwerk maar ik weet geneens hoe ge eruit ziet.

Comment

Schone moto, schonen otto, schone mtb ... ik zou willen zeggen nu nog een schoon smoelwerk maar ik weet geneens hoe ge eruit ziet.
            Ik moet mijne mottige kop compenseren met mooie dingen rond mij.

Comment

• Comment

Ik meen het heel erg grondig. De 18" E90ev M Sport Pack velgen heb ik nooit mooi gevonden. De kleur is zeer sportief maar het geborsteld alu rond de ramen maakt dat wat zachter. In combinatie met velgen die je zo goed als nooit ziet op die auto, die nog altijd sportief zijn maar honderd keer meer elegantie in zich hebben qua stijl, klopt het geheel wel. Verrassend, maar erg mooi. Ben fan van z'n auto. Bovenstaande zou bij mij onmiddellijk andere velgen moeten hebben (enkel in donkergrijze tint op de Sport Edition zou ik ze niét laten vallen tvv de 17" exemplaren).
                Ah zo. In ieder geval een mooie interpretatie van je persoonlijke smaak in dit specifiek geval.

Zelf zou ik ook andere velgen nemen maar dan bijv. 19" CSL's en zowiezo in breedset. Een breedset staat echt vet op een achterwielaandrijver, vind ik persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Ah zo. In ieder geval een mooie interpretatie van je persoonlijke smaak in dit specifiek geval.

Zelf zou ik ook andere velgen nemen maar dan bijv. 19" CSL's en zowiezo in breedset. Een breedset staat echt vet op een achterwielaandrijver, vind ik persoonlijk.
                  19" in combinatie met de originele sportophanging vind ik er persoonlijk net iets over. Dan moet 'ie een tikkeltje lager liggen vind ik. De 19" 225M vind ik bijvoorbeeld heel schoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten

En op Haldex-quattro's ook, gelijk op de RS3.

(breedste vooraan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      19" in combinatie met de originele sportophanging vind ik er persoonlijk net iets over. Dan moet 'ie een tikkeltje lager liggen vind ik. De 19" 225M vind ik bijvoorbeeld heel schoon.
                      Ik vind 19" op een '1 alvast niet meer doenbaar voor gebruik op onze wegen. Heb dat testgereden want wou dat ook op mijn duck, hola, snel van dat idee teruggekeerd.

Op een non-M '3 geen ervaring mee, denk ik.

Comment

Ik vind 19" op een '1 alvast niet meer doenbaar voor gebruik op onze wegen. Heb dat testgereden want wou dat ook op mijn duck, hola, snel van dat idee teruggekeerd.

Op een non-M '3 geen ervaring mee, denk ik.
                        Ik denk dat 19" met non RFT's misschien nog wel doenbaar zijn tegenover die 18'ers met RFT's die ik nu heb. Maar nee, ik moet het niet hebben zo'n 19", RFT of gene RFT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik denk dat 19" met non RFT's misschien nog wel doenbaar zijn tegenover die 18'ers met RFT's die ik nu heb. Maar nee, ik moet het niet hebben zo'n 19", RFT of gene RFT.
                          Ik heb de 19'' met RFT en dat valt nog best mee. Het zijn wel RFT banden met een * en volgens een advertentie van BMW zouden die speciaal ontworpen zijn voor BMW en een goede mix geven tussen comfort en wegligging.

In ieder geval is daarmee ook de velg beter beschermd als je in een put rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                            Ik heb de 19'' met RFT en dat valt nog best mee. Het zijn wel RFT banden met een * en volgens een advertentie van BMW zouden die speciaal ontworpen zijn voor BMW en een goede mix geven tussen comfort en wegligging.

In ieder geval is daarmee ook de velg beter beschermd als je in een put rijdt.
                            Ik heb ook die 'BMW ster' op m'n 18" Michelin RFT's. Zalige banden, zeker in de bochten liggen ze superstrak. Alleen... de weg moet er wel als een biljartlaken bijliggen, en da's in ons belgenland meestal een probleem.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Voilà... 225M velgskes.

Comment

• Fantastisch knappe kleur! Moonstone zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Fantastisch knappe kleur! Moonstone zeker?
                                    Vooral 't interieur. Cohibabraun individual icm geborsteld alu...

Buitenkant mag van mij even goed gewoon titaniumzilver zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Cohiba?

Edit: jep

Comment

• Staat die ergens te koop? Dat interieur is echt magnifiek!

Comment

• Iemand die de performance training van bmw al gedaan heeft en kan zeggen of het de moeite waard is?

Comment

Working...
                                          X