Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Het is een 320i. Op die vierpitters vind ik ze maar pover klinken.
    Dan ben je niet goed op de hoogte. Ik kan het weten want ik heb er 1 mijn 118i.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Mag je geen eigen mening meer hebben?

Het klinkt sowieso 10 keer beter dan zijn diesel. (imo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Euhm... da's mijn mening. Als jij er tevreden over bent, dan is dat goed voor u hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Het klinkt sowieso 10 keer beter dan zijn diesel. (imo)
          Da's ook een feit, ik heb ook nooit gezegd dat mijn stoof een mooi motorgeluid produceert hé.

Comment

• Die nieuwe x20d klinkt (en presteert) precies een pak beter dan de 177, precies een 6 cilinder
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

edit: ik vergelijk met een 120d 177 manueel, ik heb eens met een 320dA lci 177 gereden en die klonk en reed ook opvallend beter dan de 1, misschien andere geluidsisolatie in de 3...
            Last edited by stradge; 06/08/2011, 15:53.

Comment

• Geen idee hoe je erop komt maar voor mij klinkt dat alleszins niet als een 6-pitter!

Comment

• Ik vind een 6-in-lijn diesel van BMW op dit filmpje er toch op lijken

Comment

• Dan draaide die op 2 cilinders te weinig, vermoed ik...

Da's een duidelijke viercilindersound imo, en een zescilinder klinkt duidelijk anders, en (gelukkig maar) ook een pak beter dan dat.

Of... je buurjongen die met een E46 320d van de eerste generatie rondrijdt, volledig getuned en zo, en die zégt dat het een 330 is -> moet je niet noodzakelijk geloven hoor.

Comment

• Afgaande op youtube-filmpjes moet ik stradge toch gelijk geven.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar, deze filmpjes geven een vals beeld. Irl is het verschil zeer groot.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Allee, dat verschil hoor je toch duidelijk?

En 't blijven kutdiesels

Al is de ene qua geluid al meer kut dan de andere natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Ik vind een 6-in-lijn diesel van BMW op dit filmpje er toch op lijken
                        heeft bmw 6 in lijn diesels?

Comment

• is de paus katoliek ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Afgaande op youtube-filmpjes moet ik stradge toch gelijk geven.

+ YouTube Video

Maar, deze filmpjes geven een vals beeld. Irl is het verschil zeer groot.
                              Maar allez zelfs op video hoor je toch overduidelijk een ERG groot verschil? Die 2 extra cilinders maken de klank compleet anders.

IRL ook, maar ook op video.

Enige gelijkenis: 't is allebei diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Die nieuwe x20d klinkt (en presteert) precies een pak beter dan de 177, precies een 6 cilinder
                                + YouTube Video

edit: ik vergelijk met een 120d 177 manueel, ik heb eens met een 320dA lci 177 gereden en die klonk en reed ook opvallend beter dan de 1, misschien andere geluidsisolatie in de 3...

Oei!?

Comment

1. 1983–1993 — 2.4 L M21 Diesel
                                  2. 1991–1998 — 2.5 L M51 Diesel
                                  3. 1998–present — 2.5-3.0 L M57 Diesel
                                  4. 2008–present — 2.5-3.0 L N57 Diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    How gast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Maar allez zelfs op video hoor je toch overduidelijk een ERG groot verschil? Die 2 extra cilinders maken de klank compleet anders.

IRL ook, maar ook op video.

Enige gelijkenis: 't is allebei diesel.

Met m'n ogen dicht zeg ik ook van kilometers ver dat dit gewoon een 4-pitter is idd!

Comment

• 6 cilinder klinkt inderdaad nog compleet anders. Ik vind hem eigenlijk wel nog vet klinken, veel soepeler en gepaard met een vrij zwaar geblaas. Enkel bij stationair draaien erger ik mij er soms aan.

Comment

• omdat ik lui ben post ik het gewoon hier.
                                          Geen zin om het op te zoeken.
                                          Welk model is dit?
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X