Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Stationair is het inderdaad heel duidelijk maar ik heb het over in toeren gaan, hoewel dat irl inderdaad ook wel duidelijk is, maar ik vond de vierpitter op dat filmpje toch in de richting gaan
    Ik denk dat je dat vooral hoort als je een oudere 4-cilinder turbodiesel hebt(van bmw).
    ik had hetzelfde gedacht als ik dat filmpje zag van de nieuwe 184pk 4-cilinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      BTW; een 525dA pfl heeft toch maar 163pk hé?
      Ja , na de fl is het een 3liter geworden met 198pk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ik noem dat progressieve spelling
        Een beetje progressief zitten wezen als het over de (een) kerk gaat?

Comment

• een kerk een instelling een wet een regel, mij gelijk

Comment

• Ah, zo gezien: I agree!

Comment

• Zijn dat witte velgen met gepolierd front?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Zijn dat witte velgen met gepolierd front?
                Dat zijn gewoon replica's, die zijn meestal met een iets meer zilverachtige grijze metalliclak gespoten dan de originele. Ook zie je de hoogglans vernislaag duidelijk, da's bij OEM ook altijd wat minder. En het zijn 19'ers denk ik, en vanachter duidelijk breder dan de originele 8,5 breedte, als je ziet dat die band net iets meer getrokken is dan origineel, er vanuit gaande dat het een 255 band is weliswaar.

Comment

• Je zou er wel 'es knal op kunnen zitten. Thx!

Dacht dat 'ie spacers had steken, 10mm vooraan en 20mm achteraan.

Comment

• Is er soms iemand met een 635d steptronic op het forum (E63)?
                    Of iemand bekend met specifieke kwaliteiten/gebreken om op te letten?

Heb al wat testen gelezen en Youtube filmpjes bekeken maar nothing beats 1st hand experience he
                    2.0 JTDm

Comment

• Ondertussen ergens rond de 5.000 km ervaring met de '6. Drie dingen wil ik je meegeven.

De '6 is een fantastisch rijdende auto, ook zonder alle elektronica in z'n onderstel. De actieve antirol-regeling en de gestuurde ophanging maken dat de auto voornamelijk beter gaat rijden op goed liggende, glooiende wegen aan snelheden tussen de 120 en 240 km/u ... in typisch Belgische omstandigheden komt dat niet zo erg duidelijk naar voor.
                      Naar mijn gevoel geniet 't budgettair de voorkeur om bij zo'n auto eerder een model te prefereren dat jonger is en wat minder kilometers achter z'n kiezen heeft en qua onderstel standaard staat, dan eentje die is uitgerust met alles wat, als het stuk gaat, zondig veel geld kost. Vraag b.v. even na bij je dealer wat een rondje nieuwe (actieve) dempers kost.

Als het budgettair mogelijk is: neem er eentje met de laatste generatie iDrive. Die is onnoemelijk veel beter dan de vorige variant: sneller, intuïtiever, veel mooiere weergave (resolutie en kleur).
                      Hoe later in 't modelleven, hoe beter ineen ze zitten, ook. Een geluk dat je met een 635d niet bij de eerste modellen kan shoppen, want die zijn op veel vlakken minder goed.

En tot slot: als je gesteld bent op bovenbest zitcomfort, ben je bij de '6 niet helemaal aan het juiste adres. De standaardstoelen zijn koste wat het kost te vermijden. En de sportstoelen zitten OK, maar ... die auto had eigenlijk de comfortzetels moeten kunnen hebben. Die bieden evenveel zijdelingse steun, maar zijn comfortabeler, beter aanpasbaar, e.d. De sportstoelen in de '6 vind ik altijd wel een tikje "net niet goed genoeg" voor een auto van die prijsklasse. Niettmin: sportzetels of no go.

Met de twinturbo 3-liter diesel heb ik zelf bitter weinig ervaring (en geen in de '6), dus daar kan ik je niks over kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Mag je geen eigen mening meer hebben?

Het klinkt sowieso 10 keer beter dan zijn diesel. (imo)
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Euhm... da's mijn mening. Als jij er tevreden over bent, dan is dat goed voor u hé.
                        Klopt Was overtrokken van mij.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          We waren er zelfs op dezelfde dag volgens mij. Werkte jij niet bij MINI?

Die halve dag opfrissing, is dat enkel praktijk? En wat kost dat?
                          Ik werk niet bij mini nee, ik reed toen met een zwarte mini. Die halve dag was ook wel geestig, maar een hele dag is natuurlijk een stuk leuker . Klein stukje herhaling van de theorie, de rest was op het parcours. Was meer fun gericht dan dat het een opfrissing was. Leren kan ook leuk zijn .

Ik zou het es moeten opzoeken, maar denk dat het een 150 euro kostte. Volgende keer iig de performancetraining

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                            Het zwaar gepolierde stuurtje en de afgesleten bestuurderszetel bevestigen de wel vrij hoge km-stand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                              Véél geld voor een auto met 337.000km
                              Hoe mooi hij ook mag zijn..
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                Véél geld voor een auto met 337.000km
                                Hoe mooi hij ook mag zijn..
                                Inderdaad...

Comment

• In Nederland zijn ALLE diesels schijtduur door BPM... Nederland is enkel leuk om benzine te importeren.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat type BMW is dit?

Comment

Working...
                                      X