Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Passie is er idd genoeg, kheb al ontelbaar veel configuraties gemaakt van 5 reeksen en de brochure ook al een keer of 5 uitgelezen
Tja, het BMW virus zeker Tzit een beetje in de familie: neef, nonkel, ik. Mijn pa is vooral een Volvo-man maar hij rijdt graag met BMW's.
Waar haal jij die M5? In een M5 zul je hem nooit zien, hij vindt zoiets moordmachines. Met een 520dA heeft hij meer dan genoeg voor dagelijks te gebruiken, je kan hem geen ongelijk geven. Een 520d is meer dan vlot genoeg.
Ongeveer hetzelfde eigenlijk. Ik vind dat best goede bakken eigenlijk, helaas niet zo goed zoals de E36 van mijn oma. Dat is echt subliem
Bweik
Ik vind het veel te hakerig en stroef, schakelt alleen goed als je sportief rijdt. Ik heb graag een soepele, gemakkelijk te bedienen bak die toch direct genoeg is. Ik reed enkele dagen geleden met een MINI Cooper D en dat vond ik wel een geweldige bak (bij de betere die ik al reed), een stuk zachter dan de 1, maar zeker direct genoeg.
'k zou zoiets wel nog durven kopen( als ik wa ouder zou zijn en het vermogen zou hebben om dat te houden )
Wat vinden jullie daar van?
6cyl diesel cabrio
Mmh ik zou zelf mijn twijfels hebben, klopt iets niet aan die auto.
Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
Mmh ik zou zelf mijn twijfels hebben, klopt iets niet aan die auto.
Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
Jij leest dan toch ook wel wat verkeerd?
't is een Ci ?? en in zijn persoonlijke beschrijving staat er Cd
in de omschrijving staat er inderdaad diesel, en ook weinig kilometers ^^
ziet er bij nader inzien wel vreemd uit
Comment