Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't is niet moelijk M5 full option
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDaarstraks een E90 320si zien staan. Wat is het verschil tussen een 320i en 320si?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Witten82 Bekijk BerichtenWTCC-versie was gebaseerd op de 320si. Ik dacht dat die iets meer pk's had uit hetzelfde blok als de 320i en standaard M-pack of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe schakelt een E90/E90 LCI? Is dat wat soepel, of even hakerig als in een 1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOngeveer hetzelfde eigenlijk. Ik vind dat best goede bakken eigenlijk, helaas niet zo goed zoals de E36 van mijn oma. Dat is echt subliem
Ik vind het veel te hakerig en stroef, schakelt alleen goed als je sportief rijdt. Ik heb graag een soepele, gemakkelijk te bedienen bak die toch direct genoeg is. Ik reed enkele dagen geleden met een MINI Cooper D en dat vond ik wel een geweldige bak (bij de betere die ik al reed), een stuk zachter dan de 1, maar zeker direct genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDaarstraks een E90 320si zien staan. Wat is het verschil tussen een 320i en 320si?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Witten82 Bekijk BerichtenWTCC-versie was gebaseerd op de 320si. Ik dacht dat die iets meer pk's had uit hetzelfde blok als de 320i en standaard M-pack of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199403338
'k zou zoiets wel nog durven kopen( als ik wa ouder zou zijn en het vermogen zou hebben om dat te houden )
Wat vinden jullie daar van?
6cyl diesel cabrio
Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMmh ik zou zelf mijn twijfels hebben, klopt iets niet aan die auto.
Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
't is een Ci ?? en in zijn persoonlijke beschrijving staat er Cd
in de omschrijving staat er inderdaad diesel, en ook weinig kilometers ^^
ziet er bij nader inzien wel vreemd uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa inderdaad, had de hoofdtittel over het hooft gezien.
Rare vogel, die verkoper..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSchitterende break, betaalbaar, leuk en knappe edoch sportieve kar!
Comment
Comment