Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• trots op jouw trouwers dat je nog niet met je e21 in den decor bent beland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      trots op jouw trouwers dat je nog niet met je e21 in den decor bent beland
      wil ik ni hebben gezegd trek woorden terug

Comment

• LOL

'k heb nog geen een moment gehad met de bmw, dat ik zoiets had van WTF doe da beest nu!

maar met de pug ist soms al van geweest (WTF gebeurt er nu).

Nuja ik spendeer ook meer tijd in de pug dan de bmw

Je zou er van verschieten maar ik doe het wel rustig aan.
        een 6cylinder is om te cruizen al klinkt het wel vet als ge em uit vitess haalt, goeie duw op de gas 2 vitesskes lager en njaaaw en dan weer normaal ^^

't ding heeft maar een goeie 100 pk hoor ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Strange

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Je gegevens kloppen niet echt... de huidige atmosferische 2-liter benzine levert 170pk, niet 150. Het specifiek koppel is boven de 100 Nm / liter uit gestegen, en de motor is een pak zuiniger en milieuvriendelijker.
            Er is ook een e90 2liter benzine geweest met slechts 150pk toch? met 200nM koppel.
            de e34 520i had ook 150pk en 190nM koppel.

Dusja 't is dat dat ik niet zo goed vat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
              Bij mijn wagen gaat die lak er ook stilletjes af en heb daar een 2 maand terug achter geïnformeerd. Zo'n nieuw stuurplaatje kost dus 95 euro!
              Voor die prijs mogen ze het stuurplaatje in hun gat steken! Ik zal wel een andere oplossing vinden en anders blijft het zo...
              Ja had het ook al vernomen dat die dingen best duur zijn voor wat plastiek.
              Mss dat iemand een idee heeft om het opnieuw te bekleden?
              Heb al zitten denken aan een soort folie voor erover te doen, want de plaat op zich is nog in goede staat. Maar gaat het er dan niet te goedkoop uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Bij mijn wagen gaat die lak er ook stilletjes af en heb daar een 2 maand terug achter geïnformeerd. Zo'n nieuw stuurplaatje kost dus 95 euro!
                Voor die prijs mogen ze het stuurplaatje in hun gat steken! Ik zal wel een andere oplossing vinden en anders blijft het zo...
                70€ betaald bij een officiele dealer voor een M-plaatje. Denk dat die zonder M nog wat goedkoper zijn, (zal wel zeker? gewoon omdat er M opstaat )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                  Ja had het ook al vernomen dat die dingen best duur zijn voor wat plastiek.
                  Mss dat iemand een idee heeft om het opnieuw te bekleden?
                  Heb al zitten denken aan een soort folie voor erover te doen, want de plaat op zich is nog in goede staat. Maar gaat het er dan niet te goedkoop uitzien
                  je hebt ook van die alcantara deksels van BMW performance, die was toch goedkoper dan 90 euro meen ik me te herinneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                    70€ betaald bij een officiele dealer voor een M-plaatje. Denk dat die zonder M nog wat goedkoper zijn, (zal wel zeker? gewoon omdat er M opstaat )
                    Bij mij zou het dus met de M zijn. Die €70 is toch al iets schappelijker, al blijft het schandalig vind ik. Moest ik die plaat nu nog vasthebben tijdens het rijden, maar ik heb de plaat nooit vast. Lost gewoon uit zichzelf. Maar maak dat maar eens duidelijk aan de dealer.

Comment

• Als de plaat dan toch vervangen zou worden, kan ik misschien ineens eentje nemen met functionele stuurbediening. Momenteel heb ik dat dus niet, maar aangezien het toch vervangen zal worden ...
                      Nu is dit gewoon de airbog losmaken en een plug&play? Of ligt die bedrading naar de radio er nog niet? En is daar eventueel een manier om daar achter te komen of die daar al ligt?

Edit: er vanuit gaande dat een plaat met multifunctionele toetsen hetzelfde formaat heeft als een gewoon stuurplaat. Het is voor een M sportstuur.
                      Last edited by Ducky; 08/09/2011, 13:52.

Comment

• je duim zit daar tegen als je stuurt wrs
                        en uw vrouw legt wrs haar handen aan de bovenkant ^^ in rustpositie
                        Heb je zo'n dekselkes nie ook in een stoffen bekleding ofzoiets?

Kan je het er niet zelf afhalen en gewoon met zwarte spuitbuis of iets dergelijks?

Comment

je duim zit daar tegen als je stuurt wrs
                          en uw vrouw legt wrs haar handen aan de bovenkant ^^ in rustpositie
                          Heb je zo'n dekselkes nie ook in een stoffen bekleding ofzoiets?

Kan je het er niet zelf afhalen en gewoon met zwarte spuitbuis of iets dergelijks?
                          Soms leg ik mijn duim er inderdaad van boven wel eens op, maar het is vooral vanonder afgebladerd. En daar heb ik het nooit vast. De vriendin heeft een eigen auto, dus die is het ook niet

Er zelf afhalen moet wel lukken. Maar dan moet ik eerst al de oude "lak" er afkrabben, dan lichtjes opschuren, primer erover en dan spuiten. Nogal veel werk voor zoiets klein Moet toch een andere oplossing voor zijn.
                          De plaat is niet echt gespoten, het is precies alsof er iets is "opgeplakt" en dat nu in stukjes eraf komt.
                          Daarom dat ik er eerder iets nieuw over zou plakken. Nu ja, volgende week eens horen of multifunctionele plaat geen optie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                            http://www.bmwism.com/all_bmw_alpina_cars.htm
                            Last edited by ; 09/09/2011, 01:00.

Comment

Vind ik leuk^^

Comment

• Comment

• Kunnen er op mijn auto OEM dakrails worden nageplaatst? (E39 525TDS Touring) Ik zie precies afdekplaatjes op de bevestigingsplaatsen, dus ik vermoed van wel, maar is het ook zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Kunnen er op mijn auto OEM dakrails worden nageplaatst? (E39 525TDS Touring) Ik zie precies afdekplaatjes op de bevestigingsplaatsen, dus ik vermoed van wel, maar is het ook zo?
                                    BMW plaatst dakrails na. Best eens informeren bij de garage of dat ook nog mogelijk is voor een E39 want dat kan wel een probleem worden...

Comment

• Kunnen ze ook weggenomen worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Kunnen er op mijn auto OEM dakrails worden nageplaatst? (E39 525TDS Touring) Ik zie precies afdekplaatjes op de bevestigingsplaatsen, dus ik vermoed van wel, maar is het ook zo?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                        Kunnen ze ook weggenomen worden?

Comment

Working...
                                        X