Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe ene ziet het graag of vindt ze nuttig en de andere vindt ze niet mooi en heeft ze voor niets nodig. Moest ik dakrails hebben zou ik ook vragen om ze eraf te halen
Kan ooit handig zijn om zo'n bak op uw dak te zetten niet?
Tenzij ge 100% zeker nooit zo'n bak koopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k weetnie alsk ze zou hebben zou'k ze laten.
Kan ooit handig zijn om zo'n bak op uw dak te zetten niet?
Tenzij ge 100% zeker nooit zo'n bak koopt
Maar voor sommige mensen is dat idd zeer handig.
Comment
-
2 kinderen houden me tegen om ze weg te halen: misschien toch eens met de wagen naar het zuiden voor een week of twee en dan zal er wel een bakje opmoeten: het is niet te geloven wat mijn vrouw allemaal meeneemt!
Maar uiteindelijk heeft ze altijd gelijk!Last edited by Sinof; 13/09/2011, 10:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten2 kinderen houden me tegen om ze weg te halen: misschien toch eens met de wagen naar het zuiden voor een week of twee en dan zal er wel een bakje opmoeten: het is niet te geloven wat mijn allemaal meeneemt!
Maar uiteindelijk heeft ze altijd gelijk!
Comment
-
Gisteren met pa een offerte laten maken voor een 335i.
Eerst wouden we voor havanna gaan maar dat is niet meer verkrijgbaar.
Voor de rest was er uit de standaardkleuren niet direct iets dat ons aanstond buiten le mans blauw, maar we hebben geen budget voor een M-pakket.
Uiteindelijk is het dan de individual kleur, azuritschwarz geworden.
Het enige waar ik mijn twijfels nog over heb zijn de velgen, ik vind de 19" individuals wel knap maar mijne pa heeft schrik dat het te hard gaat zijn.
335i Coupé
Optiecode
Prijs
335i Coupé
EUR 49.900,00
BMW configuratie
Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wiele
Leder Dakota Sattelbraun
LCD3
EUR 0,00
BMW Individual Azuritschwarz (Maakt deel uit van Comfort Line)
S34
EUR 1.310,00
Alu velgen styling 342 18"
2K6
EUR 665,00
Edities en Pakketten
Navigatie Professional
7KC
EUR 2.635,00
Comfort Line
ZB2
EUR 1.990,00
Extra opties
Antidiefstalbouten
2PA
Standaard
Sportversnellingsbak met dubbele koppeling
2TC
EUR 2.445,00
Multifunctioneel sportstuur met schakelpaddles
2XA
EUR 0,00
Alarmsysteem
302
Standaard
Chrome Line exterieur
346
EUR 0,00
Elektrisch doorschijnend schuifdak
403
EUR 1.120,00
Automatisch dimmende binnenspiegel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
431
EUR 0,00
Zetels, elektrisch + geheugen
459
Standaard
Sportzetels vooraan
481
EUR 0,00
Opbergpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
493
EUR 0,00
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
4AE
EUR 0,00
Decoratieve lijsten Schwarz hochglänzend
4AT
EUR 155,00
Hogedrukreiniging koplampen
502
Standaard
Park Distance Control achteraan (PDC) (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
507
EUR 0,00
Regen- en lichtsensor (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
521
EUR 0,00
Xenonlichten
522
Standaard
Elektronisch gestuurde airconditioning (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
534
Standaard
Cruise Control met remfunctie (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
544
Standaard
Lichtpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
563
Standaard
Navigatiesysteem Professional (Maakt deel uit van Navigatie Professional)
609
EUR 0,00
Voice Control
620
EUR 0,00
USB-aansluiting (Maakt deel uit van Navigatie Professional)
6FL
EUR 0,00
M sportophanging
704
EUR 0,00
Klantvoordeel Line (Maakt deel uit van Comfort Line)
ZBC
EUR -340,00
Veiligheidskit
ZKS
EUR 0,00
Totaal
EUR 59.880,00
Nettoprijs
EUR 49.487,60
BWT 21%
EUR 10.392,40
Nog korting gekregen tot 53.000 euro.
Last edited by Ambi; 16/09/2011, 15:26.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEn waarom geen 330i mét M-Pakket?
En mijne pa vindt een m-pakket geen must.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEn waarom geen 330i mét M-Pakket?
N55 motor is nog net iets beter zelfs dan de N54; zeker en vast de moeite!
Op een nieuwe 335i zou ik wel de sportuitlaat willen Icm met de N55 motor geeft dat een zalige sound, compleet anders dan N54.
Comment
-
Goo for le mans blau man !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenSecond that
Goo for le mans blau man !!
Ik heb ze spijtig genoeg wel nog niet IRL gezien, dus het is wel een beetje een gok2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenBwa, azuritschwarz is toch ook wel een fantastische kleur hoor.
Ik heb ze spijtig genoeg wel nog niet IRL gezien, dus het is wel een beetje een gok
geen discussie mogelijk met mij
Mijn samenstelling voor 50.000€
een 184PK sterke 320d
https://docs.google.com/viewer?a=v&p...3YjA1&hl=en_US
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenBwa, azuritschwarz is toch ook wel een fantastische kleur hoor.
Ik heb ze spijtig genoeg wel nog niet IRL gezien, dus het is wel een beetje een gok
zeer knappe samenstelling ! enige optie die echt een must is en echt niet duur is, is een zwarte dakhemel... geeft veel meer rust in het interieur, zeker met dat bruin leder (nu heb je zwarte tapijten en dashboard, bruine zetels en dan nog eens die licht beige hemel)... tis maar een tip en zoiso een meerwaarde naar de toekomst toeLast edited by rem.; 16/09/2011, 17:25.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichtenzeer knappe samenstelling ! enige optie die echt een must is en echt niet duur is, is een zwarte dakhemel... geeft veel meer rust in het interieur, zeker met dat bruin leder (nu heb je zwarte tapijten en dashboard, bruine zetels en dan nog eens die licht beige hemel)... tis maar een tip en zoiso een meerwaarde naar de toekomst toe2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichtenzeer knappe samenstelling ! enige optie die echt een must is en echt niet duur is, is een zwarte dakhemel... geeft veel meer rust in het interieur, zeker met dat bruin leder (nu heb je zwarte tapijten en dashboard, bruine zetels en dan nog eens die licht beige hemel)... tis maar een tip en zoiso een meerwaarde naar de toekomst toe
Voor de rest heel knappe auto Mooie prijs voor gekregen ook!
Comment
-
Ik heb er al mee gereden, en ja het is zijn meerprijs meer dan waard.
Vooral als je de stuurschakeling een must vind.
Is dat niet zo dan is de meerwaarde iets minder maar dan nog is de manier en snelheid van het schakelen zalig, zo boterzacht en snel.
Gewoon super maar let wel, ik spreek vanuit mijn ervaring dus ik stel voor dat je een proefrit aanvraagt in Bornem en het zelf ervaart.
Comment
-
Comment