Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Een goed klinkende Z4 3.0i:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Sjans dat je geen slecht klinkende z4 post ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Paradise

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Super geluid..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Paradise

Nu pas gezien Ian ?

Comment

• Idd, welcome to last week

Comment

• Nu pas gezien ja, ik kijk bijna nooit in die '... LOVERS' topics.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Gisteren met pa een offerte laten maken voor een 335i.
                Eerst wouden we voor havanna gaan maar dat is niet meer verkrijgbaar.
                Voor de rest was er uit de standaardkleuren niet direct iets dat ons aanstond buiten le mans blauw, maar we hebben geen budget voor een M-pakket.
                Uiteindelijk is het dan de individual kleur, azuritschwarz geworden.
                Het enige waar ik mijn twijfels nog over heb zijn de velgen, ik vind de 19" individuals wel knap maar mijne pa heeft schrik dat het te hard gaat zijn.

335i Coupé

Optiecode

Prijs

335i Coupé

EUR 49.900,00

BMW configuratie

Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wiele

Leder Dakota Sattelbraun

LCD3

EUR 0,00

BMW Individual Azuritschwarz (Maakt deel uit van Comfort Line)

S34

EUR 1.310,00

Alu velgen styling 342 18"

2K6

EUR 665,00

Edities en Pakketten

Navigatie Professional

7KC

EUR 2.635,00

Comfort Line

ZB2

EUR 1.990,00

Extra opties

Antidiefstalbouten

2PA

Standaard

Sportversnellingsbak met dubbele koppeling

2TC

EUR 2.445,00

Multifunctioneel sportstuur met schakelpaddles

2XA

EUR 0,00

Alarmsysteem

302

Standaard

Chrome Line exterieur

346

EUR 0,00

Elektrisch doorschijnend schuifdak

403

EUR 1.120,00

Automatisch dimmende binnenspiegel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

431

EUR 0,00

Zetels, elektrisch + geheugen

459

Standaard

Sportzetels vooraan

481

EUR 0,00

Opbergpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

493

EUR 0,00

Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

4AE

EUR 0,00

Decoratieve lijsten Schwarz hochglänzend

4AT

EUR 155,00

Hogedrukreiniging koplampen

502

Standaard

Park Distance Control achteraan (PDC) (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

507

EUR 0,00

Regen- en lichtsensor (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

521

EUR 0,00

Xenonlichten

522

Standaard

Elektronisch gestuurde airconditioning (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

534

Standaard

Cruise Control met remfunctie (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

544

Standaard

Lichtpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

563

Standaard

Navigatiesysteem Professional (Maakt deel uit van Navigatie Professional)

609

EUR 0,00

Voice Control

620

EUR 0,00

USB-aansluiting (Maakt deel uit van Navigatie Professional)

6FL

EUR 0,00

M sportophanging

704

EUR 0,00

Klantvoordeel Line (Maakt deel uit van Comfort Line)

ZBC

EUR -340,00

Veiligheidskit

ZKS

EUR 0,00

Totaal

EUR 59.880,00

Nettoprijs

EUR 49.487,60

BWT 21%

EUR 10.392,40

Nog korting gekregen tot 53.000 euro.
                Mooie configuratie, Ik krijg woensdag mijn lemansblauw E92 335i (met saddlebruine zetels), heb ook de BMW Performance sportuitlaat en onderstel genomen, hou wel van het iets sportievere.

Ik kom trouwens naar de after summer bmw meeting van bimmerboard.be, dus dan kan je altijd eens komen kijken naar mijne!

btw waarom geen montegoblau, is bijna hetzelfde als Lemansblau en kan je zonder mpack krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                  Mooie configuratie, Ik krijg woensdag mijn lemansblauw E92 335i (met saddlebruine zetels), heb ook de BMW Performance sportuitlaat en onderstel genomen, hou wel van het iets sportievere.

Ik kom trouwens naar de after summer bmw meeting van bimmerboard.be, dus dan kan je altijd eens komen kijken naar mijne!

btw waarom geen montegoblau, is bijna hetzelfde als Lemansblau en kan je zonder mpack krijgen!
                  Alvast proficiat
                  Gaat zeer knap zijn, performance uitlaat komt er in de toekomst misschien ook nog onder.
                  Montego vind ik toch zo knap niet als lemans blauw.
                  Maar het gaat toch azurit worden, ik heb foto's gezien van matthi zijn alpina en het is echt mooi.
                  Heb je een manuele of een DKG ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Heeft er hier iemand al met de DKG gereden in de 335i, zoja is het de meerprijs waard ?
                    Ik heb ondertussen al heel wat testjes gedaan met die DKG bak en is echt wel een must in mijn ogen, en voor de groenen onder ons is het ook beter, want vebruikt minder ;-)!

Comment

Alvast proficiat
                      Gaat zeer knap zijn, performance uitlaat komt er in de toekomst misschien ook nog onder.
                      Montego vind ik toch zo knap niet als lemans blauw.
                      Maar het gaat toch azurit worden, ik heb foto's gezien van matthi zijn alpina en het is echt mooi.
                      Heb je een manuele of een DKG ?
                      heb DKG genomen, heb bijna elke optie overlopen en enkel opendak en die adaptive cruise control heb ik niet genomen. Ik had die cruise control nog kunnen overwogen hebben moest die helemaan tot stilstand kunnen komen, maar dit is enkel mogelijk met 5/6/7-reeksen...

Ook die Apps is iets leuk om te hebben, lekker naar Iranese zender luisteren via webradio of je agenda die voorgelezen wordt, enigste nadeel is wel dat je een iPhone4 moet hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Nu pas gezien ja, ik kijk bijna nooit in die '... LOVERS' topics.
                        Ik heb het gelezen op de Jalopnik blog Zeer handig om die toe te voegen op facebook, dan lees je automatisch het grootste nieuws mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Een goed klinkende Z4 3.0i:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Die oude atmosferische 3.0 klinkt idd zàlig.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Led-coronas, is dat een optie ?
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Led-coronas, is dat een optie ?
                              Yep... Kijk maar eens naar de configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                Yep... Kijk maar eens naar de configurator.
                                En anders zijn het gewoon dezelfde als in de PFL ?
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Weet er iemand hoeveel BIV en wegentaks je vanaf volgend jaar moet betalen voor een F10 520dA en 530dA? Ik heb daar niet echt veel verstand van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand hoeveel BIV en wegentaks je vanaf volgend jaar moet betalen voor een F10 520dA en 530dA? Ik heb daar niet echt veel verstand van.
                                    Dat is echt kut he die verandering van die taks.
                                    Daarom dat pa nu ook ineens zo plots en gehaast moet bestellen, want volgend jaar kan hem een pak meer betalen.
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Dat is echt kut he die verandering van die taks.
                                      Daarom dat pa nu ook ineens zo plots en gehaast moet bestellen, want volgend jaar kan hem een pak meer betalen.
                                      Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik had eens gehoord dat de BIV voor een 30d lager ging uitvallen. Maar ik ben het helemaal niet zeker, daarmee dat ik het eens vraag want ik heb daar weinig verstand van
                                      Als het zo is, is er een kleine kans dat de opvolger voor de X3 een 530d zou worden. De carpolicy op m'n pa z'n werk word aangepast. Termijn van 5 jaar ipv 4 jaar. Wat wil zeggen dat de kostprijs van de wagen gespreid wordt over een langere termijn en dus kleinere maandelijkse kost. Als zijn maandelijks budget dan hetzelfde blijft (nog niet zeker want de banken willen fors besparen) en de BIV verkleint dan kan het zijn dat het een 530d wordt. Ik weet het, het zijn veel als'en maar zo'n 530d is echt een droom voor mij. En dan zeker omdat ik er dan af en toe is ga mogen mee rijden
                                      Hopen op het beste, maar met een 520d ben ik ook heel content en mijn pa ook. Zijn krachtigste auto tot nu toe is zijn X3 met en 163pk. Al zijn vorige waren iets rond de 150pk, maar een 6cil heeft toch een heel andere loopcultuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik had eens gehoord dat de BIV voor een 30d lager ging uitvallen. Maar ik ben het helemaal niet zeker, daarmee dat ik het eens vraag want ik heb daar weinig verstand van
                                        Als het zo is, is er een kleine kans dat de opvolger voor de X3 een 530d zou worden. De carpolicy op m'n pa z'n werk word aangepast. Termijn van 5 jaar ipv 4 jaar. Wat wil zeggen dat de kostprijs van de wagen gespreid wordt over een langere termijn en dus kleinere maandelijkse kost. Als zijn maandelijks budget dan hetzelfde blijft (nog niet zeker want de banken willen fors besparen) en de BIV verkleint dan kan het zijn dat het een 530d wordt. Ik weet het, het zijn veel als'en maar zo'n 530d is echt een droom voor mij. En dan zeker omdat ik er dan af en toe is ga mogen mee rijden
                                        Hopen op het beste, maar met een 520d ben ik ook heel content en mijn pa ook. Zijn krachtigste auto tot nu toe is zijn X3 met en 163pk. Al zijn vorige waren iets rond de 150pk, maar een 6cil heeft toch een heel andere loopcultuur.
                                        Zo een 6 in lijn is inderdaad fantastisch.
                                        Al heb je met een goed uitgeruste F10 sowieso niet te klagen
                                        Ik vind ze echt zeer knap.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

Zo een 6 in lijn is inderdaad fantastisch.
                                          Al heb je met een goed uitgeruste F10 sowieso niet te klagen
                                          Ik vind ze echt zeer knap.
                                          Zo denk ik er ook over.
                                          Heb het even snel uitgerekend. Een 520d komt op €775/maand, onze huidige X3 20d op €865/maand en een 530d op €875/maand. Gewoon snel uitgerekend, kan dus nog wat verschillen maar geeft toch een mooi beeld. Als zijn budget dus hetzelfde blijft en de BIV en andere taksen vallen ook mee dan kan het zijn dat het een 530d wordt

Comment

Working...
                                          X