Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Nu pas gezien ja, ik kijk bijna nooit in die '... LOVERS' topics.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenGisteren met pa een offerte laten maken voor een 335i.
Eerst wouden we voor havanna gaan maar dat is niet meer verkrijgbaar.
Voor de rest was er uit de standaardkleuren niet direct iets dat ons aanstond buiten le mans blauw, maar we hebben geen budget voor een M-pakket.
Uiteindelijk is het dan de individual kleur, azuritschwarz geworden.
Het enige waar ik mijn twijfels nog over heb zijn de velgen, ik vind de 19" individuals wel knap maar mijne pa heeft schrik dat het te hard gaat zijn.
335i Coupé
Optiecode
Prijs
335i Coupé
EUR 49.900,00
BMW configuratie
Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wiele
Leder Dakota Sattelbraun
LCD3
EUR 0,00
BMW Individual Azuritschwarz (Maakt deel uit van Comfort Line)
S34
EUR 1.310,00
Alu velgen styling 342 18"
2K6
EUR 665,00
Edities en Pakketten
Navigatie Professional
7KC
EUR 2.635,00
Comfort Line
ZB2
EUR 1.990,00
Extra opties
Antidiefstalbouten
2PA
Standaard
Sportversnellingsbak met dubbele koppeling
2TC
EUR 2.445,00
Multifunctioneel sportstuur met schakelpaddles
2XA
EUR 0,00
Alarmsysteem
302
Standaard
Chrome Line exterieur
346
EUR 0,00
Elektrisch doorschijnend schuifdak
403
EUR 1.120,00
Automatisch dimmende binnenspiegel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
431
EUR 0,00
Zetels, elektrisch + geheugen
459
Standaard
Sportzetels vooraan
481
EUR 0,00
Opbergpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
493
EUR 0,00
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
4AE
EUR 0,00
Decoratieve lijsten Schwarz hochglänzend
4AT
EUR 155,00
Hogedrukreiniging koplampen
502
Standaard
Park Distance Control achteraan (PDC) (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
507
EUR 0,00
Regen- en lichtsensor (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
521
EUR 0,00
Xenonlichten
522
Standaard
Elektronisch gestuurde airconditioning (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
534
Standaard
Cruise Control met remfunctie (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
544
Standaard
Lichtpakket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
563
Standaard
Navigatiesysteem Professional (Maakt deel uit van Navigatie Professional)
609
EUR 0,00
Voice Control
620
EUR 0,00
USB-aansluiting (Maakt deel uit van Navigatie Professional)
6FL
EUR 0,00
M sportophanging
704
EUR 0,00
Klantvoordeel Line (Maakt deel uit van Comfort Line)
ZBC
EUR -340,00
Veiligheidskit
ZKS
EUR 0,00
Totaal
EUR 59.880,00
Nettoprijs
EUR 49.487,60
BWT 21%
EUR 10.392,40
Nog korting gekregen tot 53.000 euro.
Ik kom trouwens naar de after summer bmw meeting van bimmerboard.be, dus dan kan je altijd eens komen kijken naar mijne!
btw waarom geen montegoblau, is bijna hetzelfde als Lemansblau en kan je zonder mpack krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenMooie configuratie, Ik krijg woensdag mijn lemansblauw E92 335i (met saddlebruine zetels), heb ook de BMW Performance sportuitlaat en onderstel genomen, hou wel van het iets sportievere.
Ik kom trouwens naar de after summer bmw meeting van bimmerboard.be, dus dan kan je altijd eens komen kijken naar mijne!
btw waarom geen montegoblau, is bijna hetzelfde als Lemansblau en kan je zonder mpack krijgen!
Gaat zeer knap zijn, performance uitlaat komt er in de toekomst misschien ook nog onder.
Montego vind ik toch zo knap niet als lemans blauw.
Maar het gaat toch azurit worden, ik heb foto's gezien van matthi zijn alpina en het is echt mooi.
Heb je een manuele of een DKG ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand al met de DKG gereden in de 335i, zoja is het de meerprijs waard ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAlvast proficiat
Gaat zeer knap zijn, performance uitlaat komt er in de toekomst misschien ook nog onder.
Montego vind ik toch zo knap niet als lemans blauw.
Maar het gaat toch azurit worden, ik heb foto's gezien van matthi zijn alpina en het is echt mooi.
Heb je een manuele of een DKG ?
Ook die Apps is iets leuk om te hebben, lekker naar Iranese zender luisteren via webradio of je agenda die voorgelezen wordt, enigste nadeel is wel dat je een iPhone4 moet hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNu pas gezien ja, ik kijk bijna nooit in die '... LOVERS' topics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenLed-coronas, is dat een optie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenYep... Kijk maar eens naar de configurator.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel BIV en wegentaks je vanaf volgend jaar moet betalen voor een F10 520dA en 530dA? Ik heb daar niet echt veel verstand van.
Daarom dat pa nu ook ineens zo plots en gehaast moet bestellen, want volgend jaar kan hem een pak meer betalen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat is echt kut he die verandering van die taks.
Daarom dat pa nu ook ineens zo plots en gehaast moet bestellen, want volgend jaar kan hem een pak meer betalen.
Als het zo is, is er een kleine kans dat de opvolger voor de X3 een 530d zou worden. De carpolicy op m'n pa z'n werk word aangepast. Termijn van 5 jaar ipv 4 jaar. Wat wil zeggen dat de kostprijs van de wagen gespreid wordt over een langere termijn en dus kleinere maandelijkse kost. Als zijn maandelijks budget dan hetzelfde blijft (nog niet zeker want de banken willen fors besparen) en de BIV verkleint dan kan het zijn dat het een 530d wordt. Ik weet het, het zijn veel als'en maar zo'n 530d is echt een droom voor mij. En dan zeker omdat ik er dan af en toe is ga mogen mee rijden
Hopen op het beste, maar met een 520d ben ik ook heel content en mijn pa ook. Zijn krachtigste auto tot nu toe is zijn X3 met en 163pk. Al zijn vorige waren iets rond de 150pk, maar een 6cil heeft toch een heel andere loopcultuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik had eens gehoord dat de BIV voor een 30d lager ging uitvallen. Maar ik ben het helemaal niet zeker, daarmee dat ik het eens vraag want ik heb daar weinig verstand van
Als het zo is, is er een kleine kans dat de opvolger voor de X3 een 530d zou worden. De carpolicy op m'n pa z'n werk word aangepast. Termijn van 5 jaar ipv 4 jaar. Wat wil zeggen dat de kostprijs van de wagen gespreid wordt over een langere termijn en dus kleinere maandelijkse kost. Als zijn maandelijks budget dan hetzelfde blijft (nog niet zeker want de banken willen fors besparen) en de BIV verkleint dan kan het zijn dat het een 530d wordt. Ik weet het, het zijn veel als'en maar zo'n 530d is echt een droom voor mij. En dan zeker omdat ik er dan af en toe is ga mogen mee rijden
Hopen op het beste, maar met een 520d ben ik ook heel content en mijn pa ook. Zijn krachtigste auto tot nu toe is zijn X3 met en 163pk. Al zijn vorige waren iets rond de 150pk, maar een 6cil heeft toch een heel andere loopcultuur.
Al heb je met een goed uitgeruste F10 sowieso niet te klagen
Ik vind ze echt zeer knap.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenZo een 6 in lijn is inderdaad fantastisch.
Al heb je met een goed uitgeruste F10 sowieso niet te klagen
Ik vind ze echt zeer knap.
Heb het even snel uitgerekend. Een 520d komt op €775/maand, onze huidige X3 20d op €865/maand en een 530d op €875/maand. Gewoon snel uitgerekend, kan dus nog wat verschillen maar geeft toch een mooi beeld. Als zijn budget dus hetzelfde blijft en de BIV en andere taksen vallen ook mee dan kan het zijn dat het een 530d wordt
Comment
Comment