Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenEn anders zijn het gewoon dezelfde als in de PFL ?
Comment
-
Damn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
En uiteraard nog een heleboel opties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDamn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
En uiteraard nog een heleboel opties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenen wanneer staat om op de oprit?
Of mijn pa zou het moeten willen, dan kan ik er achter een 2-tal jaar af en toe eens mee rijden
Comment
-
Mss dat er hier enkele interesse hebben:
POPUP VERKOOP BMW PREMIUM SELECTION.
SUPERVOORWAARDEN OP DE BETROUWBAARSTE TWEEDEHANDS BMW’S.
De Popup Verkoop van BMW Premium Selection is een buitenkans zoals u ze maar zelden tegenkomt:
• Een selectie van 100 uiterst betrouwbare tweedehands BMW's • Allemaal met het strenge BMW Premium Selection label • Nooit geziene, verbazingwekkende actieprijzen • Elk met 4 jaar garantie i.p.v. 2 jaar • Modellen uit het volledige BMW gamma beschikbaar.
Bovendien krijgt u een personalisatiebudget van € 1.000 incl. BTW (vrije keuze uit ons uitgebreide BMW accessoiregamma) bij aankoop van een BMW Premium Selection wagen tijdens de Popup Verkoop. Print de actiebon om van dit aanbod te genieten.
Kom dus zeker langs want er zijn maar 2 weekends!
24 en 25 september, en 1 en 2 oktober 2011, telkens van 10 tot 17 uur. Adres: BCA, Lavoisierlaan 8, 1300 Waver.
U heeft de mogelijkheid om een testrit te doen op een geselecteerd aantal wagens en onze experts schatten, indien gewenst, onmiddellijk de overnamewaarde van uw huidige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenLE mans blau!!
geen discussie mogelijk met mij
Mijn samenstelling voor 50.000€
een 184PK sterke 320d
https://docs.google.com/viewer?a=v&p...3YjA1&hl=en_US
Weinig kan tippen aan Mistic van indertijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenE46
Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk BerichtenWat doet een E61 520d automaat gemiddeld qua verbruik? Stad/snelweg gecombineerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenE46
Je hebt ook PFL's met van die nieren waar de buitenkant breder is, maar die vind ik niet mooi:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenik vind het eigenlijk wel raar dat ze voor tweedehandswagens meer garantie geven dan voor nieuwe....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenAls ik zie hoeveel je meer moet betalen t.o.v. een wagen zonder of met minder garantie vind ik dat niet raar ze. Ze hebben voldoende reserve om die garantie te kunnen geven en dan nog zullen een mooie winstmarge hebben :-)
Moest anders 930 euro bijbetalen voor die 2 jaar extra. Tja, zegt genoeg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk BerichtenWat een kar, de mooiste sedan ooit gemaakt? (dan wel in dergelijke uitvoering)
Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen
Dat heb ik ook al vaak gedacht; misschien in Zuid-Afrika, zoals ze het daar met de Golf hebben gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZo'n nieuwe F11 met M-pakket vind ik dus ook retevet, voor mij in het zilver
Comment
Comment