Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
En uiteraard nog een heleboel opties!
Damn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
En uiteraard nog een heleboel opties!
SUPERVOORWAARDEN OP DE BETROUWBAARSTE TWEEDEHANDS BMW’S.
De Popup Verkoop van BMW Premium Selection is een buitenkans zoals u ze maar zelden tegenkomt:
• Een selectie van 100 uiterst betrouwbare tweedehands BMW's • Allemaal met het strenge BMW Premium Selection label • Nooit geziene, verbazingwekkende actieprijzen • Elk met 4 jaar garantie i.p.v. 2 jaar • Modellen uit het volledige BMW gamma beschikbaar.
Bovendien krijgt u een personalisatiebudget van € 1.000 incl. BTW (vrije keuze uit ons uitgebreide BMW accessoiregamma) bij aankoop van een BMW Premium Selection wagen tijdens de Popup Verkoop. Print de actiebon om van dit aanbod te genieten.
Kom dus zeker langs want er zijn maar 2 weekends!
24 en 25 september, en 1 en 2 oktober 2011, telkens van 10 tot 17 uur. Adres: BCA, Lavoisierlaan 8, 1300 Waver.
U heeft de mogelijkheid om een testrit te doen op een geselecteerd aantal wagens en onze experts schatten, indien gewenst, onmiddellijk de overnamewaarde van uw huidige wagen.
Wat een kar, de mooiste sedan ooit gemaakt? (dan wel in dergelijke uitvoering)
Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen
Liever PFL + oranje pinkers met de 'smalle' nieren
Je hebt ook PFL's met van die nieren waar de buitenkant breder is, maar die vind ik niet mooi:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik vind het eigenlijk wel raar dat ze voor tweedehandswagens meer garantie geven dan voor nieuwe....
Als ik zie hoeveel je meer moet betalen t.o.v. een wagen zonder of met minder garantie vind ik dat niet raar ze. Ze hebben voldoende reserve om die garantie te kunnen geven en dan nog zullen een mooie winstmarge hebben :-)
Als ik zie hoeveel je meer moet betalen t.o.v. een wagen zonder of met minder garantie vind ik dat niet raar ze. Ze hebben voldoende reserve om die garantie te kunnen geven en dan nog zullen een mooie winstmarge hebben :-)
Klopt, heb een paar dagen voor die actie het koopcontract ondertekent van mijn nieuwe aanwinst en toen ik vroeg om een paar dagen later te tekenen, kreeg ik te horen van die actie niet te kunnen profiteren omdat de auto reeds te scherp geprijst was.
Moest anders 930 euro bijbetalen voor die 2 jaar extra. Tja, zegt genoeg..
Gisteren de knapste F11 ooit gezien: M-pakkket, shadowline, Carbonschwarz, geblindeerde ruiten, donkere dakrails en als kers op de taart velgen styling 312.
Wat een kar, de mooiste sedan ooit gemaakt? (dan wel in dergelijke uitvoering)
Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen
Volledig mee eens.
Dat heb ik ook al vaak gedacht; misschien in Zuid-Afrika, zoals ze het daar met de Golf hebben gedaan
Comment