Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Zo'n nieuwe F11 met M-pakket vind ik dus ook retevet, voor mij in het zilver
    Zilver is ook ongelooflijk knap

Comment

• E46 en titaanzilver...

Comment

• 325is - Mike Burroughs

Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• 2002 turbo bij Tanghe... Yummy
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• E90 Compact

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• omg, die compacts blijven toch wel lelijk hé, wel iets beter maar toch

Comment

• Toch knapper dan een F20
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Ik vind het nog iets hebben (bovenste shop).

Ik moet toegeven dat ik al een paar keer Kapaza etc. ben afgeschuimd op zoek naar een leuke E36 Compact als daily.

Standaard zijn ze idd lelijk, maar met een Schnitzer ACS kit erop kunnen ze zo vet zijn vind ik.

Ik vraag me af hoe een witte Compact met M-kleur livery (zoals bij de E30's) eruit ziet. Volgens mij is het nog dik. Photoshopje iemand?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Morgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                      Morgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
                      Dejonckheere Roeselare doet ook mee met de openbedrijvendag: blikvangers X6M, M3 GTS en top of the bill de pas binnengekomen funcar van mijne maat: zijn witte 1coupéM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Ik vind het nog iets hebben (bovenste shop).

Ik moet toegeven dat ik al een paar keer Kapaza etc. ben afgeschuimd op zoek naar een leuke E36 Compact als daily.

Standaard zijn ze idd lelijk, maar met een Schnitzer ACS kit erop kunnen ze zo vet zijn vind ik.

Ik vraag me af hoe een witte Compact met M-kleur livery (zoals bij de E30's) eruit ziet. Volgens mij is het nog dik. Photoshopje iemand?
                        Buiten die velgen vind ik niet veel schoon aan die Schnitzer toestanden. Geef mij maar een E36 compact met sportpakketje.

Comment

• nieuw vs. oud

(zaterdag getrokken op Zolder)

BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Het zijn beide prachtige wagens vind ik.

Comment

• Geef mij dan maar oud... die nieuwe is precies ne Chrysler ofzoiets...

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              nieuw vs. oud

(zaterdag getrokken op Zolder)

Comment

• Voor mij toch ook de oude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                  Morgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
                                  Het was de moeite, ik zal de komende dagen eens wat foto's plaatsen

Comment

• Yep was echt knap wat ze allemaal bij elkaar hebben gekregen. Ook aangenaam dat de E9 in de schaduw mocht staan voor de parking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichten
                                      Geef mij dan maar oud... die nieuwe is precies ne Chrysler ofzoiets...
                                      Haha nu je het zegt! Hij lijkt wel wat op zo'n Sebring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Haha nu je het zegt! Hij lijkt wel wat op zo'n Sebring.
                                        zoek de verschillen :-D

Comment

• Precies een serieuze klop op zijn koffer gehad die nieuwe 6.

Comment

Working...
                                          X