Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik moet toegeven dat ik al een paar keer Kapaza etc. ben afgeschuimd op zoek naar een leuke E36 Compact als daily.
Standaard zijn ze idd lelijk, maar met een Schnitzer ACS kit erop kunnen ze zo vet zijn vind ik.
Ik vraag me af hoe een witte Compact met M-kleur livery (zoals bij de E30's) eruit ziet. Volgens mij is het nog dik. Photoshopje iemand?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Morgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
Morgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
Dejonckheere Roeselare doet ook mee met de openbedrijvendag: blikvangers X6M, M3 GTS en top of the bill de pas binnengekomen funcar van mijne maat: zijn witte 1coupéM!
Het was de moeite, ik zal de komende dagen eens wat foto's plaatsen
Comment