Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is een periode die men vaak negeert: De BMW 3 Serie E46 is te oud voor mensen die van nieuw houden, net te jong voor klassieker- en youngtimer-liefhebbers. http://www.autoblog.nl/archive/2011/...en-aankooptips
Fucking hell Ge moet maar durven om met zo'n misbaksel rond te rijden én te beweren dat het iets waard is. 't Zal zeker veel geld gekost hebben, maar dat wil niet zeggen dat het iets waard is.
"exclusive bmw e36 e60 look cabrio 185000km airride enz nieuwstaat fotos spreken voor zich overname of ruilen tegen e46 cabrio audi tt cabrio dodge ram gmc chevy impala el camino ford f 150 amerrican car in deze prijsklasse"
Veel succes zou ik zeggen.
Edith zegt dat er anders genoeg bieders zijn die een bedrag met 5 cijfers bieden, tenzij het funbieders zijn natuurlijk. Der moet mentaal iets mis zijn met u als ge daar 25000 voor wilt geven.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Fucking hell Ge moet maar durven om met zo'n misbaksel rond te rijden én te beweren dat het iets waard is. 't Zal zeker veel geld gekost hebben, maar dat wil niet zeggen dat het iets waard is.
"exclusive bmw e36 e60 look cabrio 185000km airride enz nieuwstaat fotos spreken voor zich overname of ruilen tegen e46 cabrio audi tt cabrio dodge ram gmc chevy impala el camino ford f 150 amerrican car in deze prijsklasse"
Veel succes zou ik zeggen.
Edith zegt dat er anders genoeg bieders zijn die een bedrag met 5 cijfers bieden, tenzij het funbieders zijn natuurlijk. Der moet mentaal iets mis zijn met u als ge daar 25000 voor wilt geven.
Ik heb heel recent een nieuwe 525d touring (4 cyl) besteld, weliswaar zonder voorafgaandelijke testrit. Toch zou ik graag voor de levering de auto nog eens aan de tand voelen en had daarom gedacht een afspraak te maken in Bornem.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Wat kun je verwachten ? Ben vroeger regelmatig BMW klant geweest maar hield het altijd heel braaf bij testritjes in de buurt van het dealership waar ik klant was .
Ik heb heel recent een nieuwe 525d touring (4 cyl) besteld, weliswaar zonder voorafgaandelijke testrit. Toch zou ik graag voor de levering de auto nog eens aan de tand voelen en had daarom gedacht een afspraak te maken in Bornem.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Wat kun je verwachten ? Ben vroeger regelmatig BMW klant geweest maar hield het altijd heel braaf bij testritjes in de buurt van het dealership waar ik klant was .
Uw verkoper kan dat zonder probleem voor u inplannen
Is een 525d nu een viercilinder?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Zoals de 535d een twin turbo versie is van de 530d, wordt de 525d de twin turob versie van de 520d. Normaal heeft de 525d 218 pk maar voor België werd dit natuurlijk bijgesteld naar 211 pk. Belangrijker is de co2 daling van 165 gr naar 138.
Comment