Ritje in die M3 was zalig. Kerel kon wel rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenE-dirty-4
Yes please !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZalige Fan-dag achter de rug bij BMW Bornem,
CHAPEAU BMW !!!
Dit mogen jullie volgend jaar ook doen !
Voor mij is het allesinds ook voor herhaling vatbaar.
Het driftritje in de 1M was tof,toch een beetje spijt dat ik geen testritten had aangevraagt.
Veel speciale bakken gezien daar,en de food was ook niet slecht.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIs er nu iemand(niemand? ) die mij eens kan vertellen hoe ze dit zijn te weten gekomen?
Comment
-
Misschien intressante link voor de BMW M liefhebbers
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMisschien intressante link voor de BMW M liefhebbers
http://auto.be.msn.com/fotos.aspx?cp...9129945&page=1
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Ik heb velgen met winterbanden liggen voor onze E90. Het wordt langzamerhand tijd om ze er onder te leggen, dus dacht ik hiervoor een rolkrikje te kopen. Alleen: hoe plaats ik die rolkrik onder een E90, omdat bij de voorziene kriksteunen een soort plastieken rechthoekige "pasvorm" naar buiten komt, waarin de BMW-krik (verondstel ik), mooi past. Ik heb echter schrik dat als ik hieronder de platte schotel van een rolkrik zet, die plastiek gaat verbuigen eenmaal het gewicht (of toch een kwart ervan) van de auto er op rust. Voor/achter links/rechts van deze krikpunten lijkt me ook niet ideaal om de krik de plaatsen, omdat hier precies een soort afwerkingsmateriaal zit, wat direct gaat inveren/scheuren als je hier het gewicht van de auto opzet.
Alle tips zijn welkom hoe een E90 het best op een rolkrik te zetten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenIk heb velgen met winterbanden liggen voor onze E90. Het wordt langzamerhand tijd om ze er onder te leggen, dus dacht ik hiervoor een rolkrikje te kopen. Alleen: hoe plaats ik die rolkrik onder een E90, omdat bij de voorziene kriksteunen een soort plastieken rechthoekige "pasvorm" naar buiten komt, waarin de BMW-krik (verondstel ik), mooi past. Ik heb echter schrik dat als ik hieronder de platte schotel van een rolkrik zet, die plastiek gaat verbuigen eenmaal het gewicht (of toch een kwart ervan) van de auto er op rust. Voor/achter links/rechts van deze krikpunten lijkt me ook niet ideaal om de krik de plaatsen, omdat hier precies een soort afwerkingsmateriaal zit, wat direct gaat inveren/scheuren als je hier het gewicht van de auto opzet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenIk heb velgen met winterbanden liggen voor onze E90. Het wordt langzamerhand tijd om ze er onder te leggen, dus dacht ik hiervoor een rolkrikje te kopen. Alleen: hoe plaats ik die rolkrik onder een E90, omdat bij de voorziene kriksteunen een soort plastieken rechthoekige "pasvorm" naar buiten komt, waarin de BMW-krik (verondstel ik), mooi past. Ik heb echter schrik dat als ik hieronder de platte schotel van een rolkrik zet, die plastiek gaat verbuigen eenmaal het gewicht (of toch een kwart ervan) van de auto er op rust. Voor/achter links/rechts van deze krikpunten lijkt me ook niet ideaal om de krik de plaatsen, omdat hier precies een soort afwerkingsmateriaal zit, wat direct gaat inveren/scheuren als je hier het gewicht van de auto opzet.
Comment
Comment