Oorspronkelijk geplaatst door Hozee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's waar. Maar wilt ge ze compleet ongeschonden houden, dan is een blokske dé oplossing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenThanks!
Ik had gehoopt dat het met getrokken banden ofzo wel zou lukken... niet dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenMet 225 vanachter past dat op sedan en touring zonder kassen te rollen , maar is een veel te smalle band voor zo'n velg en gaat schuren met meer als 4 personen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenThanks!
Ik had gehoopt dat het met getrokken banden ofzo wel zou lukken... niet dus.
Een coupé heeft MEER ruimte dan een sedan, dus mits de velg mss beetje afdraaien, en een
getrokken bandje, zie ik dat wel te lukken oor eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenEen coupé heeft MEER ruimte dan een sedan, dus mits de velg mss beetje afdraaien, en een
Comment
-
Kunt van de velgen een beetje laten wegnemen, zodat ze dieper naar binnen komen.
Ik vond trouwens net dit :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenEen coupé heeft MEER ruimte dan een sedan, dus mits de velg mss beetje afdraaien, en een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's het eerste dat ik daar van hoor dat een coupé meer ruimte heeft. En afdraaien is niet meteen aan te raden, velg wordt dunner en bijgevolg fragieler.
Afdraaien kan perfect, maar hangt natuurlijk van de velg af hé. Je hebt velgen die effectief
genoeg 'vlees' hebben om paar mm af te nemen. Dat moet uiteraard goed bekeken worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenthanks, maar als je een 225 oplegt, past het dan op een coupé ook?
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWat bedoel je met 'een velg afdraaien'?
Iets wat ik niet echt aanraad omdat je altijd mensen hebt die schuin gaan afdraaien of teveel.
Comment
-
Allen bedankt voor de info!
de potentiele koper van mijn velgen wil ze dus op een niet-M3 leggen, maar ik weet natuurlijk of hij bereid is om aan de velgen of aan de auto te laten werken...
Maar volgen sommigen kan het sowieso niet anders, anderen zeggen dan weer dat het wel juist moet passen? Beetje verwarrend!
Comment
-
Ja , ze gaan er onder en je kan er mee rijden . De eerste heuvel of put in de weg slaan die banden tegen je wielkast ; Dat is imo gelijk aan niet passen . Je vind over het internet altijd foto's van E46's die dat wel doen passen ed... Maar die hebben of uitgerolde wielkasten of extreem smalle banden .
Stel anders voor aan je koper om ze er eens op te zetten ? Dan kan ie zelf beslissen wat ie doet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenJa , ze gaan er onder en je kan er mee rijden . De eerste heuvel of put in de weg slaan die banden tegen je wielkast ; Dat is imo gelijk aan niet passen . Je vind over het internet altijd foto's van E46's die dat wel doen passen ed... Maar die hebben of uitgerolde wielkasten of extreem smalle banden .
Stel anders voor aan je koper om ze er eens op te zetten ? Dan kan ie zelf beslissen wat ie doet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenHad een sedan maar dezelfde kassen of een coupé, ik had veel minder zorgen gehad :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
Maar volgen sommigen kan het sowieso niet anders, anderen zeggen dan weer dat het wel juist moet passen? Beetje verwarrend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zie niet veel verschil. heb je daar gegevens van ofzo?
topics tegen (oa op Bimmerboard,....). Je ziet dat niet zo op foto.
Je hebt veel minder aanloopproblemen met een 9 of 9,5 breed op een coupé dan
op een sedan/touring. Dus er moet wel iets van aan zijn hé. Misschien is de
binnenboord aan de wielkas anders? Want die vind ik van mijn sedan wel extreem
veel naar binnen lopen ivm andere automerken.
Comment
Comment