Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    En de startknop is een beetje kleiner geworden
    och

informatie

Alex, krijg je per model een overzichtje van de kleine veranderingen per productiejaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      och

informatie

Alex, krijg je per model een overzichtje van de kleine veranderingen per productiejaar?
      X aantal keer krijgen we wel zo'n productupdates, maar ik ben redelijk freaky op die detailwijzigingen, telkens als er nieuwe auto's geleverd worden moet ik eens gaan kijken wat er anders aan is en hoe dat komt

Superwijziging trouwens is bv op de E92/93 LCI M-tech dat de einddiffusor in hoogglans zwart gespoten is ipv zwart plastic

Op een One(D) vanaf productie 03/10 geloof ik, zijn de binnenste spijlen van de voorste grille ook hoogglans zwart ipv matzwart. Spiegels en kofferhandgreep blijven gewoon zwart.
      Last edited by Alexanderr; 13/06/2010, 14:16.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        X aantal keer krijgen we wel zo'n productupdates, maar ik ben redelijk freaky op die detailwijzigingen, telkens als er nieuwe auto's geleverd worden moet ik eens gaan kijken wat er anders aan is en hoe dat komt

Superwijziging trouwens is bv op de E92/93 LCI M-tech dat de einddiffusor in hoogglans zwart gespoten is ipv zwart plastic

Op een One(D) vanaf productie 03/10 geloof ik, zijn de binnenste spijlen van de voorste grille ook hoogglans zwart ipv matzwart. Spiegels en kofferhandgreep blijven hoogglans zwart.
        Nice

Ik ben ook zo iemand trouwens

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Da's een knapperd (die 2 ernaast ook)

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

miljaar die 335i, ongelofelijk wat een potentieel dat heeft

1000 dollar chipje/mods erin en kijk

Comment

• Weet er iemand van jullie of het mogelijk is en hoeveel het kost om bij een BMW-verdeler een OEM BMW Bussiness radio/cassette-speler te laten vervangen door een installatie met alle hedendaagse snufjes?

Comment

• Bmw dealers houden zich daar niet mee bezig vrees ik.

Comment

• Grmbl, dus je denkt dat het niks zal worden bij een BMW-verdeler. 'k Ga de proef op de som nemen en eens gaan naar de garage vanwaar de wagen komt.

Comment

• Ik vrees het , hangt er ook van af wat je wil, als je een usb ipod of aux aansluiting om dan mp3 af te kunnen spelen is dat meestal op oudere modellen een no go. Op jongere modellen is dat soms wel mogelijk. Als je met toeters bedoeld: woofers, andere speakers, sound processors zoals logic7 enzo dan hebben ze daar meestal nog nooit van gehoord en ben je aanwezigen op after market audio boeren.

Comment

• Neenee, de boxen mogen hetzelfde blijven. Een radio/CD die eventueel een USB-aansluiting heeft of mp3-CD's kan lezen is al meer dan genoeg.

Trouwens, 't is voor een 320iA bouwjaar 1998. No go zeker?

Comment

• Tuurlijk monteren ze die radio bij je in de garage. Als ze het niet doen zou ik een andere garage zoeken.

Comment

• Weet er iemand of je bij de Navi professional een route in de GPS kan inladen of zelf manueel ingeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Weet er iemand of je bij de Navi professional een route in de GPS kan inladen of zelf manueel ingeven?
                              ging dat niet met Google Maps en een USB stick?

in onze 335i hebben we BMW Online, dus er zit zo'n internetbrowser in de iDrive maar helaas werkt dat nog niet in België.

Comment

in onze 335i hebben we BMW Online, dus er zit zo'n internetbrowser in de iDrive maar helaas werkt dat nog niet in België.
                                Zeker van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Zeker van?
                                  Ik heb dat indertijd nog gevraagd aan mijn Duitse verkoper en die beweerde toch dat het nog niet mogelijk was in ons land.

Hij zegt ook SIM-card not installed Geen idee waar ik een SIM-kaart zou moeten steken

Comment

Ik heb dat indertijd nog gevraagd aan mijn Duitse verkoper en die beweerde toch dat het nog niet mogelijk was in ons land.

Hij zegt ook SIM-card not installed Geen idee waar ik een SIM-kaart zou moeten steken
                                    Ik bedoelde: zeker dat je een internetbrowser hebt?

Volgen mij was dat pas vanaf de iDrive upgrade verkrijgbaar? (post-FL)

Zou mij idd niet verbazen dat dat in ons land niet mogelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Ik bedoelde: zeker dat je een internetbrowser hebt?

Volgen mij was dat pas vanaf de iDrive upgrade verkrijgbaar? (post-FL)
                                      Ja.

Stateside buyers of BMW’s 1- and 3-Series vehicles will now have the option to add “BMW Search Powered By Google Maps” to their BMW Assist and Navigation system-equipped vehicles. Basically, this means they’ll be able to search for addresses and phone numbers directly from their navigation system using Google Maps.…

Is een 2008 model he, wel nog de eerste generatie iDrive maar met het volledige BMW Connected Drive gedoe. Heb eigenlijk nog niet de tijd genomen om te zien wat het allemaal inhoudt.

Edit: Heb jij ook zo'n SOS knopje op je plafond?

Comment

ging dat niet met Google Maps en een USB stick?

Aha, moet ik eens onderzoeken. We hebben in ieder geval een USB-poort in het handschoenkastje waarmee we muziek ed. op de harde schijf kunnen zetten. Mogelijks zou het dus op die manier ook moeten lukken met een route van google maps?

Thebiemerke, zou jij te weten kunnen komen hoe zoiets exact in z'n werk gaat?

Comment

Ja.

Stateside buyers of BMW’s 1- and 3-Series vehicles will now have the option to add “BMW Search Powered By Google Maps” to their BMW Assist and Navigation system-equipped vehicles. Basically, this means they’ll be able to search for addresses and phone numbers directly from their navigation system using Google Maps.…

Is een 2008 model he, wel nog de eerste generatie iDrive maar met het volledige BMW Connected Drive gedoe. Heb eigenlijk nog niet de tijd genomen om te zien wat het allemaal inhoudt.

Edit: Heb jij ook zo'n SOS knopje op je plafond?
                                          Maar ook echt een browser waarmee je de volledige site in beeld krijgt? Als ik dit filmpje zie is connected drive precies toch nog iets anders: http://www.bmw.com/com/en/insights/t.../overview.html (schitterende narrator btw )

SOS knopje hebben we niet, hoort volgens het filmpje eveneens tot die connected drive.

Comment

Working...
                                          X