Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Dat lijkt me wat veel zonder keuring. De man zelf vraagt 800 euro..
    Kdenk dak er nog wat afkrijg want hij vond mij nen sympathieke gast
    In dat geval, 650.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Comment

• Het forum is een E34 rijker

Comment

• Comment

• Ik denk dat Alexanderr het best op mijn vraag gaat kunnen antwoorden maar ik stel ze hier toch even.
            Onze E92 335i wordt later geleverd, volgens de verkoper omdat ze er de nieuwe 35i motor van de F30 erin gaan leggen. Maar bij mijn weten zit daar ook gewoon de N55 in of is daar toch iets aan veranderd ? Of was het gewoon een fabeltje van de verkoper ?
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

Het forum is een E34 rijker
              Proficiat

Topic?

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ben er juist omgeweest
                Kzal wat foto's zetten bij BMW Lovers

Comment

• Comment

• Ohja, en net foto's gezien van de nieuwe grancoupe uit de secretroom op het salon, prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      De nieuwe 6 is toch een vreemde vogel...

Op niet-Europese nr platen?! Waiting for de nieuwe BIV alvorens hem in te schrijven zeker?

Comment

Ziet er een pak beter uit dan die volvo
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• V8 er al van gehaald zie ik.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• V6

Jem, was het eerste wat ik deed.
                            Als er nog iemand een originele pook heeft liggen ..

Comment

• Ik heb even jullie mening nodig.
                              Momenteel rij ik dus met een 318iS e36 en ik zou deze graag volgend jaar vervangen.
                              Nu zijn mijn ouders van mening om te wachten tot de nieuwe coupé uitkomt (2013) en dan een nieuwe aan te schaffen. Naar wat ik gehoord heb zal dit naar alle waarschijnlijkheid een 2 liter diesel of naft zijn.
                              Persoonljik heb ik liever een 2e hands van 1-2 jaar omdat daar de grootste brok verlies toch al vanaf is maar soit.

Nu belde vandaag een vriend van mij dat hij zijn 335i (2009) met 15000km verkoopt omwille van de nieuwe bedrijfstax voor 35000 euro. Deze is echt in nieuwstaat, rood interieur, wit exterieur, full option met sportautomaat, M pakket,..

Nu hebben mijn ouders nee gezegd omdat het model binnen een paar jaar al verouderd zal zijn en die motor veel te zwaar is voor mij.
                              Persoonlijk is dit toch wel een kleine droom voor mij en ik vind dit toch wel een "koopje" voor deze wagen.
                              Wat vinden jullie?

Comment

• Zo'n 335i is een droom van een wagen, maar is ook duurder om mee te rijden dan een 2.0. Ook zullen uw ouders wat ongerust zijn omdat dit een snel beest is, totaal onvergelijkbaar met een 2.0 natuurlijk.
                                De nieuwe coupé komt pas over 2 jaar, dus daar zou ik niet op wachten. Dat vind ik geen argument.

Ik zou 'm kopen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als ge da kunt betalen waarom niet, machtige kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    Ik heb even jullie mening nodig.
                                    Momenteel rij ik dus met een 318iS e36 en ik zou deze graag volgend jaar vervangen.
                                    Nu zijn mijn ouders van mening om te wachten tot de nieuwe coupé uitkomt (2013) en dan een nieuwe aan te schaffen. Naar wat ik gehoord heb zal dit naar alle waarschijnlijkheid een 2 liter diesel of naft zijn.
                                    Persoonljik heb ik liever een 2e hands van 1-2 jaar omdat daar de grootste brok verlies toch al vanaf is maar soit.

Nu belde vandaag een vriend van mij dat hij zijn 335i (2009) met 15000km verkoopt omwille van de nieuwe bedrijfstax voor 35000 euro. Deze is echt in nieuwstaat, rood interieur, wit exterieur, full option met sportautomaat, M pakket,..

Nu hebben mijn ouders nee gezegd omdat het model binnen een paar jaar al verouderd zal zijn en die motor veel te zwaar is voor mij.
                                    Persoonlijk is dit toch wel een kleine droom voor mij en ik vind dit toch wel een "koopje" voor deze wagen.
                                    Wat vinden jullie?
                                    Het is in handen van een jong iemand een opzwepende moordmachine.
                                    Hangt dus volledig af van je verantwoordelijkheidsgevoel en ik kan mij indenken dat je ouders er een beetje huiverig tegenover staan.
                                    En denk nu niet dat ik één of andere moraalridder ben want mijn zoon van nu 27 had hem van mij 3 jaar geleden al mogen hebben, als ik het kon betalen....kwestie van vertrouwen en kennis van je kinderen...

Comment

• Onze 120d 177pk uit 2008 hangt het uit. We hebben al een tijd de indruk dat hij niet trekt zoals hij dat zou moeten doen, af en toe gaat hij helemaal niet vooruit en lijkt het op een soort noodloop. Sinds daarnet lijkt het wel permanent een 112d en m'n moeder vindt dat hij wat anders klinkt ook (ik hoor het niet direct). Nu bijna 50.000km, iemand nog zoiets meegemaakt? Ik verdenk de luchtmassameter, ergens een turboslang die niet goed is of de turbo zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Onze 120d 177pk uit 2008 hangt het uit. We hebben al een tijd de indruk dat hij niet trekt zoals hij dat zou moeten doen, af en toe gaat hij helemaal niet vooruit en lijkt het op een soort noodloop. Sinds daarnet lijkt het wel permanent een 112d en m'n moeder vindt dat hij wat anders klinkt ook (ik hoor het niet direct). Nu bijna 50.000km, iemand nog zoiets meegemaakt? Ik verdenk de luchtmassameter, ergens een turboslang die niet goed is of de turbo zelf
                                        Veel korte ritjes? EGR?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Veel korte ritjes? EGR?
                                          Jep, auto van m'n moeder en dus vooral korte ritjes. Dan is EGR inderdaad ook wel een kanshebber, da's maar een kwestie van "kuisen" dan zeker?

Comment

Working...
                                          X