Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijft vreemd, een 1-serie met een motorgeluid dat geassocieerd wordt met oude BMW-kes (lees : een 1-reeks zonder diesel, en dan nog 3 liter 6 cil.)

En er zullen er in de toekomst nog minder zijn

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat een zalige sound, die 130i

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
          Is er iemand bij het ophalen van een nieuwe wagen al geconfronteerd
          met een factuur "afleveringsvoorbereiding nieuw voertuig".
          Ronde som van € 470.

Is dit normaal bij BMW?

BMW. Waarom denk je dat ze tegenwoordig zo'n showroompaleizen kunnen bouwen in tijdens van crisis? Creatieve inkomsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Die wil ik wel
            BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Echt knap zo

Vet!

Die ziet er echt brut uit, zalig!

Comment

• Wooow wat een vette bak!

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

More Drift videos http://www.youtube.com/playlist?list=PLEA283B183970DB7ACLASH supports : Mattia MerliMattia Merli and Clash work together to bring you some ...

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                      Blijft vreemd, een 1-serie met een motorgeluid dat geassocieerd wordt met oude BMW-kes (lees : een 1-reeks zonder diesel, en dan nog 3 liter 6 cil.)

En er zullen er in de toekomst nog minder zijn
                      Ik heb eens mogen rijden met een imitatie 130i cup (gestript, rolkooi, sperdiff,...). Een otoken waar je stevig kan mee smijten en idd een schitterende motor.

Comment

Is er iemand bij het ophalen van een nieuwe wagen al geconfronteerd
                        met een factuur "afleveringsvoorbereiding nieuw voertuig".
                        Ronde som van € 470.

Is dit normaal bij BMW?
                        Hoeveel korting hebt ge gekregen? Het komt geregeld voor dat ze 'andere' inkomsten zoeken als ze een grote korting hebben gegeven. Als dat vooraf niet overeengekomen werd zou ik de factuur protesteren. Mij zouden ze bij deze garage niet meer terug zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Hoeveel korting hebt ge gekregen? Het komt geregeld voor dat ze 'andere' inkomsten zoeken als ze een grote korting hebben gegeven. Als dat vooraf niet overeengekomen werd zou ik de factuur protesteren. Mij zouden ze bij deze garage niet meer terug zien.
                          ... oké, maar ik moet wel nog eerst mijn auto in handen krijgen...

korting was 7%

Comment

... oké, maar ik moet wel nog eerst mijn auto in handen krijgen...
                            Ben je al uitleg gaan vragen vanwaar deze factuur plots komt?
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk Berichten
                              Vet!

Die ziet er echt brut uit, zalig!
                              En opeens, na wit, is rood weer in, bij alle automerken.
                              Wat marketing al niet vermag.

Comment

• Ik vind dat het tijd is om deze kleuren nieuw leven in te blazen:

Vooral dat afgewassen geel en groen. Er was ook nog zo'n babyblauw, herinner ik mij.

(P.S. Het gaat over de kleuren, niet over dat dubieus automerk.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                  Ben je al uitleg gaan vragen vanwaar deze factuur plots komt?
                                  Het mysterie van die extra factuur lijkt nu ± duidelijk:
                                  -> het bedrag van de extra factuur wordt in min gebracht van de factuur van de wagen,
                                  -> waarvoor die opsplitsing goed is, is mij niet duidelijk.
                                  Maar ze mogen dat wel vooraf communiceren... voorkomt een slechte nachtrust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Echt knap zo

In een kleur als dit valt de lelijke duik die de neus maakt veel minder op, en dat maakt de auto toch een pak knapper. Zo wil ik hem wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat het tijd is om deze kleuren nieuw leven in te blazen:

Vooral dat afgewassen geel en groen. Er was ook nog zo'n babyblauw, herinner ik mij.

(P.S. Het gaat over de kleuren, niet over dat dubieus automerk.)
                                      Niet gedacht dat ik in dit topic deftige auto's zou vinden.*

Just joking
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• spritzt in een bmw draad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Gisteren op de Bimmermeeting W-VL de E90 facelift en F30 naast elkaar zien staan en ik zou meteen voor een E90 gaan!

Die motorkap/neus van die F30, dat klopt gewoon niet!! Gaat opeens veel te fel naar beneden. Het zijn niet de nieren die mij storen maar de verhoudingen.. Mooie wagen vanaf de achterkant tot de voorruit, maar eens daar voorbij is het fout gelopen, alsof er een dikzak vooraan op is gaan zitten. Jammer! Bij de F10 heb je dat niet, en hij is meteen veel knapper!

De motorkap zelf van de E90 vind ik ook veel mooier vormgegeven, met die lijnen vanaf het BMW logo, alsof je even met je vingertopjes het wateroppervlak 'streelt'.

(check ook die 'toevallige reactie' van die persoon die erachter staat )

Hier de 2 neuzen naast elkaar:

En hier zie je ook weer de foute verhoudingen... dikke kont en platte snuit:
                                          Is je camera ooit in een vat olie gevallen?

Comment

Working...
                                          X