Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ...Maar goed hij heeft wel geprobeert zijn punt duidelijk te maken...

Comment

• nice one

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Is je camera ooit in een vat olie gevallen?
        Nope (niet dat ik weet toch ). Is de witbalans instelling (toch mooier dan koud blauwe schijn imo), maar had ze nog niet als RAW ingesteld dus kon niet veel meer aanpassen in Photoshop.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Geen Z4M, X3M of F11 M5 Touring.

We bring some news directly from the 2012 Geneva Motor Show. We had an opportunity to chat with BMW M President Dr. Friedrich Nitschke earlier today at the show and contrary to earlier reports from BMW insider SCOTT26, Dr. Nitschke ruled out M versions of the current X3 or Z4 for the current generation.

When asked about a possible Z4M, Dr. Nitschke said: "In the current generation we won't bring a Z4M, but for the successor we're thinking about it." Dr. Nitschke went on to say in regards to the X3M: "Also, with the current X3, we won't bring an M version, but with the successor generation we'll see."

The F11 M5 Touring was also ruled out. Again, coming directly from Dr. Nitschke: "with the current M5 we won't bring a touring".
          Bron: Bimmerpost
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
            Geen Z4M, X3M of F11 M5 Touring.

Bron: Bimmerpost
            Pff, een Alpina B5 Touring dan, he

Comment

• Technisch vraagje:

Ik heb momenteel een E91 LCI, mijn vriendin heeft een E87 van 2008. Nu is mijn vraag of haar 18" velgen zouden passen op mijn E91. Ik heb de velg en bandenmaten eens bekeken en kom tot het volgende:

1-reeks:

Velg voor: 7,5x18 -- ET 49
              Velg achter: 8,5x18 -- ET 52

Voorbanden: 215/40 R18 85Y
              Achterbanden: 245/35 R18 88Y

3-reeks:

Velg voor: 8x18 -- ET 34
              Velg achter: 8,5x18 -- ET 37

Vorbanden: 225/40 R18 88Y
              Achterbanden: 255/35 R18 90Y

Vooral ET-waarden verschillen veel en als ik de diameters en totale omtrekken bereken zit daar ook een verschil op, doch niet enorm. Hoogteverschil is 0,8cm en omtrek +-3cm, tellerafwijking zal anders worden.

Kan iemand me meer info geven of die ET-waarden voor problemen kunnen zorgen? En of een spacers dan een oplossing zijn?

Ben ik juist als ik denk dat ik rondom spacers nodig heb van 15mm? (49 - 34 = 15mm en 52 - 37 = 15mm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                Saaie kleurencombo, maar nice!

Comment

• Beste BMW Group Contact Center,

Als men als klant een enquête van BMW invult over de klanttevredenheid en aangeeft de tijdens deze enquête aangehaalde problemen te willen bespreken met BMW BeLux, doet BMW BeLux alsof zijn neus bloedt.

Sta me dan ook toe dit bericht met de nodige korrels zout te nemen.
                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Bon, zal dan nog maar eens het hele verhaal doen.
                    Zal wel niet voor onmiddellijk zijn, daar het nogal een uitgebreid verslag zal worden (vanaf aankoop in april 2006 tot nu).

Comment

Bon, zal dan nog maar eens het hele verhaal doen.
                      Zal wel niet voor onmiddellijk zijn, daar het nogal een uitgebreid verslag zal worden (vanaf aankoop in april 2006 tot nu).
                      Ik voel met je mee N-D-D-V-D-B.
                      Heb bepaalde problemen met mijn vorige 123d gehad en BMW Bornem is in gebreke gebleven.
                      Sterker nog, ze schoven de schuld in mijn schoenen.
                      Zal hier verder geen groot verhaal van maken maar ik heb nu een 335d van 2007, uiteraard tweedehands gekocht en ik moet zeggen dat ik "mazzel" heb. Erg dat ik het zo moet stellen.

Conclusie: de kwaliteit van de garantie / na service van BMW is niets beter dan 't is eender welk ander merk.
                      Shame on you, BMW.

En waarom rijd ik nog steeds BMW? Wel omdat de motorisatie subliem is...maar dat is dan spijtig genoeg ook het enigste...

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Andere velgskes en ik kan dit wel smaken.

Comment

Bon, zal dan nog maar eens het hele verhaal doen.
                            Even mezelf quoten...
                            E-mail is vertrokken naar BMW.

Zou ik de hele boterham nu ook hier posten?

Comment

• Normaal ben ik niet echt een Schnitzerfan, maar deze is wel lekker...
                              Afgezien van de velgen

Comment

• @N-D-D-V-D-B: Waarom niet? Weet alleen niet of het hier van toepassing is?
                                In ieder geval, wil ook wel 't één en 't ander uitleggen.
                                Je gelooft nooit wat die "suit" uit Bornem durfde te zeggen om toch maar zijn gelijk te krijgen en zo mij probeerde af te schepen.
                                Last edited by ; 09/03/2012, 13:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                  Waarom niet? Weet alleen niet of het hier van toepassing is?
                                  'k Wacht eerst een reactie af en dan zien we wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                  Je gelooft nooit wat die "suit" uit Bornem durfde te zeggen tegen mij om toch maar zijn gelijk te krijgen en zo mij probeerde af te schepen.
                                  Kristof?
                                  EDIT: oops, je bedoelt BMW BeLux, niet Van Boom in Puurs?

Wat zei hij dan?

Comment

• Ik vind de vorige 3 (LCI) knapper dan de nieuwe

Goed, best nog wat wennen zeker.

En wat is dat allemaal met die striping bij die Performance
                                    uitvoeringen, het lijkt wel the fast and the furious !

Ik verlies een beetje mijn BMW-gevoel...

Comment

• Jawel die van Bornem.
                                      Ken zijn naam niet meer maar het is degene die bij de dealers langskomt om garantiegevallen te beoordelen.
                                      Last edited by ; 09/03/2012, 14:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Jawel die van Bornem.
                                        Ken zijn naam niet meer maar het is degene die bij de dealers langskomt om garantiegevallen te beoordelen.
                                        Nooit gezien en ik heb voldoende garantiegevallen gehad (Bornem-Puurs is nochtans minder dan 5 minuten rijden).

Comment

Working...
                                        X