Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    'k vin hem super int geel

kunde da zo wrappen?
    Is geen wrap hoor maar lak.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Oja, de 'nieuwe' van m'n ouders.. (voorlopig nog crappy gsm pic)

2002 E39 520d Touring.

Leder interieur, open dak, airco, afneembare trekhaak, 155k km op de teller, erg mooie staat (motorruimte ziet er als nieuw uit, evenals de koffer), ...

Rijdt chill.

Enkel het houten deel van het stuur vind ik iets minder fijn aanvoelen, maar dat is misschien ook iets wat je gewoon moet worden.

Toen we aankwamen vroegen ze of het voor de zoon was (I wish )

't Zou zooo vet zijn als ik er nu een E34 Touring kon naastzetten he.

Oja, 1 minpuntje: witte pinkers
    Knap Ian! Witte pinkers zijn niet zo erg op een fl imo maar ik zie nog net iets liever een pfl met oranje pinkers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      en zonder de bewerking

Is dat Atacama geel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Knap Ian! Witte pinkers zijn niet zo erg op een fl imo maar ik zie nog net iets liever een pfl met oranje pinkers.
        Ik deel die mening. Bij PFL vind ik het front er ook net wat stoerder uitzien (door de chroom van de nieren die wat dunner is). De motor kap van E39's heeft zo'n zalige lijnen vind ik.

Either grill will fit because the holes in your hood are the same regardless if you have a pre-face lift e39 or not (check the part nbr for the hood for any e39...and you'll see the same part nbr from 1996-03).
        wide grille & outer grille = the design of the face-lift 2001-03...the normal chrome surround spills out around the openings in the hood for the grille...the same would be if the grill is painted black...the black part that surrounds the slats...spills out around the openings in the hood.

inner grille = the design of the e39 grills used from 1996-2000 model year e39s (e39s were offered in 1996 in markets outside the USA)
        Left Side = wide grill/outer grill __ Right Side = inner grill

Mijn moeder vind de voorkant wel mooier dan de achterkant, omdat de achterruit precies zo hoog zit, zegt ze. Maar ze is wss de achterkant van de Astra gewoon.

Toen we aankwamen schrok ze precies wel een beetje dat hij er 'zo oud' uitzag.
        Last edited by Ian; 23/03/2012, 14:04.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Naar aanleiding van de nieuwe aankoop van m'n ouders (al heb ik het altijd al prachtbakken gevonden ), wat dikke E39's.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  Is dat Atacama geel?
                  Is idd atacama

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Oja, 1 minpuntje: witte pinkers
                    Echt waar hè gast

Comment

• @ BMW 3-rijders (E46, E90/E91 en F30), hoe ervaren jullie het weggedrag van de auto? Ik hoor af en toe kritiek op onstabiel op slechte wegen en iets te veel ingebouwd onderstuur, klopt dat?

Comment

• Nieuwe werkkrel :

BMW F10 530d (N57)
                        Spacegrau
                        Leder Dakota

ZGA Visibility package
                        522 Xenon headlights524 Adaptive Headlights5AC High-beam AssistantZGC Media package - BMW Professional
                        609 Navigation system-BMW Professional Multimedia612 BMW Assist616 BMW Assist online portal620 Voice Control633 Bluetooth phone prep + telematics205 Automatic Gearbox
                        248 Steering wheel heating
                        255 Sport Steering Wheel
                        316 Bootlid operation, powered
                        456 Comfort seats, front
                        465 Split-folding rear seats
                        488 Lumbar support, driver and front pass
                        4CE Fineline Anthracite wood
                        502 Headlight wash
                        575 12v power sockets
                        6NF Telephone USB audio interface
                        6WA Black panel display, full
                        761 Sun protection glass

Ideale wagen om kilometers mee te doen en mee te werken.

Vervangt de huidige E61 530d M pakket die op 4 jaar tijd 350 000km achter de kiezen heeft en dat aan een razend werktempo.

foto1.jpg

foto3.jpg

foto5.jpg
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog 2 foto's :

foto6.jpg

Onmiddellijk volgesjouwd met zware stalen ..
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hele knappe wagen en meer dan vlot genoeg wellicht om véél kilometers mee te doen. Ik zie tussen de opties "steering wheel heating" staan; is dat dan omdat je vaak in een (erg) koude wagen moet vertrekken? Ik vind/vond dat een overbodige optie, tot ik deze winter enkele keren vertrokken was met onze Volvo die buiten had geslapen bij min 10 en het stuur vastnam .
                            BMW F10 535d
                            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                @ BMW 3-rijders (E46, E90/E91 en F30), hoe ervaren jullie het weggedrag van de auto? Ik hoor af en toe kritiek op onstabiel op slechte wegen en iets te veel ingebouwd onderstuur, klopt dat?
                                Yep, E90 hier... veel hangt af van de banden (non RFT) ook... Met sommigen is het goed te doen, met anderen een ware ramp. Denk dat de wagen vooral banden nodig heeft met zeer stijve wangen (bv. Bridgestone, Michelin is te doen en wat ik nu vooraan heb (Kleber) is ronduit slecht).
                                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                  Yep, E90 hier... veel hangt af van de banden (non RFT) ook... Met sommigen is het goed te doen, met anderen een ware ramp. Denk dat de wagen vooral banden nodig heeft met zeer stijve wangen (bv. Bridgestone, Michelin is te doen en wat ik nu vooraan heb (Kleber) is ronduit slecht).
                                  Dus qua wegligging is een RFT toch het interessantst dan (minder onderstuur)? Waarom prijst dan iedereen zo het weggedrag van de 3-serie, veel onderstuur en stuiteren is toch het laatste dat je wil ?

Comment

• Klopt het dat er dit jaar op de BMW DISCOVERY DAY in Bornem op 22 april geen auto's te testen zijn?
                                    Motoren zouden wel kunnen getest worden.
                                    Misschien weet thebiemerke hier iets meer over?
                                    Last edited by ; 27/03/2012, 23:43. Reden: edit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                      Klopt het dat er dit jaar op de BMW DISCOVERY DAY in Bornem op 22 april geen auto's te testen zijn?
                                      Er vallen dit jaar jammer genoeg geen auto's meer te testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Dus qua wegligging is een RFT toch het interessantst dan (minder onderstuur)?
                                        Misschien qua weglegging wel ja, omdat alles is afgesteld op het gebruik met RFT... maar bij komen ze er alleszins nooit meer op.
                                        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                          Klopt het dat er dit jaar op de BMW DISCOVERY DAY in Bornem op 22 april geen auto's te testen zijn?
                                          En waar kan ik daar iets over vinden, inschrijven,... ?
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X