Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZeker ook gezien wat voor motorisatie erin zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa, uiteraard, maar dat neemt niet weg dat ik het persoonlijk zonde vind en zeker i.c.m. zo'n sportief M-pakket....en de prijs..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenIemand een idee welke velgen dit zijn? Vind ik persoonlijk zéér knap!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe meerderheid vindt dat niet.
Het gaat hier uiteindelijk niet alleen om de motorisatie maar om het geheel inclusief de CC inhoud, voor die prijs want voor de rest is het een prachtwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenBest mogelijk maar voor die prijs lijkt mij een 328i een 330i of een 330d meer acceptabeler.
Het gaat hier uiteindelijk niet alleen om de motorisatie maar om het geheel inclusief de CC inhoud, voor die prijs want voor de rest is het een prachtwagen.
Comment
-
als een auto al op autoscout terecht-komt, is die meestal te duur, tis koopjestijd remember
iedereen kent wel genoeg mensen die het eerder weten alvorens je gaat adverteren, koopjes worden door kenissen of collega's gekocht
natuurlijk tis iedereen gegeven het snoepje te kopen wat hij wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals een auto al op autoscout terecht-komt, is die meestal te duur, tis koopjestijd remember
iedereen kent wel genoeg mensen die het eerder weten alvorens je gaat adverteren, koopjes worden door kenissen of collega's gekocht
natuurlijk tis iedereen gegeven het snoepje te kopen wat hij wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa oké, laat ze allemaal te 'duur' zijn op autoscout. Als je de 318's vergelijkt met de 330's blijken ze niet veel tot niets te schelen in vraagprijs. Dat wilde ik even meegeven.
Maar goed, ik ga echt niet alles uitpluizen om bewijs te leveren maar ik spreek vanuit eigen ervaring op mijn zoektochten en liep iedere keer met mijn kop tegen de muur als ik de prijzen zag van auto's met dikkere motoren (En niet alleen BMW).
En ja, er zijn uiteraard meevallers maar dat is een kwestie van af en toe mazzel hebben.
Maar nogmaals, dit alles is zeer persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAls de staat van de auto's identiek zijn en naargelang de verkoper zijn winstbejag KAN daar weinig verschil op zitten maar het is niet zo simpel te formuleren zoals je het doet uitschijnen.
Maar goed, ik ga echt niet alles uitpluizen om bewijs te leveren maar ik spreek vanuit eigen ervaring op mijn zoektochten en liep iedere keer met mijn kop tegen de muur als ik de prijzen zag van auto's met dikkere motoren (En niet alleen BMW).
En ja, er zijn uiteraard meevallers maar dat is een kwestie van af en toe mazzel hebben.
Maar nogmaals, dit alles is zeer persoonlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment