Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencollega van me doet een 2001 320d met 150000 km weg voor 4750, wel standaard en manueel
perfecte staat
Ter vervanging van de CLK. Die kar is dood
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFacelift achterlichten (terwijl het een PFL is), niet M-bumper achteraan, vooraan wel een M-bumper. Wat gerommel bij mekaar. Zou een ongevalwagen kunnen zijn. Ik vind de prijs net teveel. 5.000 euro zou juister zijn zo op 't eerste zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenTer vervanging van de CLK. Die kar is dood
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Kar heeft nooit de garage gezien sinds zij ermee rijdt + 228000km op lpg...
Die nieuwe banden dat we hebben laten steken is zonde van't geld. Gisteren heeft ze trouwens al eentje plat gereden en ben ik in de gietende regen kunnen gaan vervangen.
Is binnen geweest bij de garage en die kar is op. Alles onderhuids moet vervangen worden: ophanging, roestvorming onderaan, remleidingen verroest, ophangingsgewrichten, ... Heeft intussen roest op't koffer (is reeds behandeld geweest) en op de passagiersdeur.
Best zonde wat die reed écht goed. Een 230kompressor, open dakje, xenon, pdc v+a, verwarmde zetels met memory, ... Maar da's offtopic gezien het een Benz is
Ik ben trouwens alleen maar wild met mijn madam, niet met haar auto's
EDIT: als iemand interesse heeft, doe maar een bod. We gaan hem proberen te verpatsen op de automarkt in Wilrijk. LPG is al afgekoppeld omdat hij niet meer wou starten, terwijl hij perfect op benzine zou moeten kunnen starten. Door dat af te koppelen rijdt hij wel weer. Keuring is trouwens ook verlopen terwijl hij in de garage stond (16/4).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFacelift achterlichten (terwijl het een PFL is), niet M-bumper achteraan, vooraan wel een M-bumper. Wat gerommel bij mekaar. Zou een ongevalwagen kunnen zijn. Ik vind de prijs net teveel. 5.000 euro zou juister zijn zo op 't eerste zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk BerichtenVraagje: is een bmw E39 stuur standaard in hoogte en diepte verstelbaar? of enkel in hoogte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Interessant, thanks !
Comment
-
Ik heb een vraag over de E39 540i(A). Ik lees hier http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M62#M62TUB44 dat de 540 vanaf 2002 216 kW(294 pk) en 440 Nm heeft.
"In 2002, the power was increased from 210 kW (286 PS; 282 hp) to 216 kW (294 PS; 290 hp) while torque remained the same".
Maar ik heb daarvoor nog geen tweede bron/bewijs voor kunnen vinden.
Weet iemand dit? Ik ben benieuwd.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk BerichtenAlleen in de hoogte denk ik, maar niet zeker.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGraag gedaan... Sebas.
Ondertussen gaan kijken naar een 318d hier in Temse, maar stelde toch niet zoveel voor. We blijven dus rustig uitkijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTot ze voor u ligt.Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIs idd enkel in de hoogte in het geval van de mijne.
Comment
-
-
USB is simpel. Gewoon je iPod met de USB kabel verbinden en externe apparaten kiezen voor de muziek.
De AUX ingang kan je als line-out gebruiken. Je moet dan wel op je device bepalen wat je wenst af te spelen. (voor de dodo's headphone uitgang verbinden met AUX ingang)
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?l1h0djU hoeft dit niet te lezen.
Comment
Comment