Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

spoiler eraf --> perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      Soul, werkt bij mij wel hoor.

Ik heb wel gemerkt dat de motor moet draaien, anders herkent hij de USB stick niet. Zo werkte het bij mij:

- Motor starten
      - Navigatie starten
      - USB stick insteken
      - Reisplanning
      - Opties > Importeren van USB stick

En dan gaat hij je route importeren. Je moet de ZIP-file wel unzippen in de structuur die ze opgeven.
      Je meent dat dus wel...
      Thanks !
      Werkt inderdaad, maar de motor moet draaien !!!
      Bedankt, bedankt, bedankt !

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig korte versnellingen met die 8-bak!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Miljaaaar

Grote fan van die nieuwe tellertjes! Nog steeds hetzelfde lettertype als 30 jaar geleden

Comment

• Zot snel
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

+ YouTube Video

18seconden naar 200... Netjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              18seconden naar 200... Netjes!
              Volgens mij kan dat nog wat rapper (1 passagier, bijna lege tank, torque-braken,...)

Een E39 M5 is quasi even snel.

Comment

• Amai, die 760 is vlot.

Comment

• Mooie fotoreeks

BMW Classic & Museum 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                    Mooie fotoreeks

http://littlemj.smugmug.com/Cars/BMW...84764694_z2zpU

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                      Je meent dat dus wel...
                      Thanks !
                      Werkt inderdaad, maar de motor moet draaien !!!
                      Bedankt, bedankt, bedankt !
                      Kun je (of iemand anders bij wie het wél werkt) de exacte stappen eens beschrijven die je moet volgen (evt. inclusief menu-naam)?

In de iDrive vind ik wel hoe ik manueel een route kan invoeren, maar als ik dan m'n USB-stick in het handschoenkastje steek vind ik nergens waar ik de USB kan selecteren?

Comment

Kun je (of iemand anders bij wie het wél werkt) de exacte stappen eens beschrijven die je moet volgen (evt. inclusief menu-naam)?

In de iDrive vind ik wel hoe ik manueel een route kan invoeren, maar als ik dan m'n USB-stick in het handschoenkastje steek vind ik nergens waar ik de USB kan selecteren?

Eerst motor starten !!!

Dan start de navi op...
                        Dan je USBstick in de aansluiting in het handschoenkastje...
                        En dan zal je zien dat ie vraagt om de route van je USBstick in te lezen...

Dit is de handleiding (waarin niks staat van de motor eerst te starten ) : http://bmw-routes.com/de/en/about/bm...e-transfer.jsp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                          Eerst motor starten !!!
                          Dan start de navi op...
                          Dan je USBstick in de aansluiting in het handschoenkastje...
                          En dan zal je zien dat ie vraagt om de route van je USBstick in te lezen...

Dit is de handleiding (waarin niks staat van de motor eerst te starten ) : http://bmw-routes.com/de/en/about/bm...e-transfer.jsp
                          Jep, motor was gestar.

Ik denk dat het fout gaat bij stap 2, ik krijg daar de mogelijkheid die je moet hebben niet te zien volgens mij, straks nog eens proberen.

Merci!

Comment

Jep, motor was gestart.

Ik denk dat het fout gaat bij stap 2, ik krijg daar de mogelijkheid die je moet hebben niet te zien volgens mij, straks nog eens proberen.

Merci!
                            Zo, net nog even gekeken.

Zoals ik al dacht gaat het bij stap 2 mis. Volgens de trial zou je daar

'Dest. input
                            Adressbook
                            Last dest.
                            POI
                            MAP
                            Saved Journeys
                            (Route Profile)'

moeten zien staan. Bij mij staat die 'saved journeys' daar echter niet. Wat ik wel heb is 'verkeersinfo'.

Als ik met de bedieningsknop naar rechts blijf gaan tot ik bij de opties kom dan kan ik kiezen voor 'route via etappes ingeven'. Als ik dan terug naar links ga in de menu's kan ik 'reis invoeren' selecteren en dan zie ik enkele voorgeprogrammeerde roadtrips van BMW, of ik kan manueel een route ingeven. Een route importeren kan ik echter niet?

Iemand raad? Daggie, had jij ook dit probleem bij de Z4? Hoe heb jij het gedaan? 't Is redelijk dringend, morgenavond zou ik moeten weten hoe het in mekaar zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                              Mooie fotoreeks

http://littlemj.smugmug.com/Cars/BMW...84764694_z2zpU
                              Waar is dat exact gelegen, en is dat het ganse jaar te bezoeken?

Comment

Zo, net nog even gekeken.

Zoals ik al dacht gaat het bij stap 2 mis. Volgens de trial zou je daar

'Dest. input
                                Adressbook
                                Last dest.
                                POI
                                MAP
                                Saved Journeys
                                (Route Profile)'

moeten zien staan. Bij mij staat die 'saved journeys' daar echter niet. Wat ik wel heb is 'verkeersinfo'.

Als ik met de bedieningsknop naar rechts blijf gaan tot ik bij de opties kom dan kan ik kiezen voor 'route via etappes ingeven'. Als ik dan terug naar links ga in de menu's kan ik 'reis invoeren' selecteren en dan zie ik enkele voorgeprogrammeerde roadtrips van BMW, of ik kan manueel een route ingeven. Een route importeren kan ik echter niet?

Iemand raad? Daggie, had jij ook dit probleem bij de Z4? Hoe heb jij het gedaan? 't Is redelijk dringend, morgenavond zou ik moeten weten hoe het in mekaar zit.
                                Hangt blijkbaar af van de productiedatum van de auto:

Ik moet de eerste manier dus toch hebben. Alleen verschijnt mijn USB-stick niet dacht ik. Sebiet nog eens proberen! 3de keer, goeie keer? Let's hope!

Comment

• @ TomT : welke wagen, welk bouwjaar, welke navi, welke update van de navi ?

Comment

• Heb je "reis met ettapebestemmingen" aangevinkt in de opties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      Indrukwekkend met wat voor een gemak dat ding doorknalt.

Comment

Hangt blijkbaar af van de productiedatum van de auto:

Ik moet de eerste manier dus toch hebben. Alleen verschijnt mijn USB-stick niet dacht ik. Sebiet nog eens proberen! 3de keer, goeie keer? Let's hope!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                        Heb je "reis met ettapebestemmingen" aangevinkt in de opties ?
                                        't Is gelukt! Hangt dus af van het bouwjaar van je auto! Met bovenstaande pdf is het mooi uitgelegd aan de hand van de 2 systemen.

Comment

• M-sportpacket:

Comment

Working...
                                          X