Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenbmw is mijn favoriet automerk, ik heb tegen mijn goesting een auto gekregen, ik had voor bmw in plaats van audi kunnen kiezen
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenHeb er even een foto bij gezet zodat anderen ook kunnen zien wat je hebt gekregen
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
edit postLast edited by Speedhunter; 01/06/2012, 22:16.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jenszor Bekijk BerichtenHeb voor de eerste keer een F20 gezien dat ik niet lelijk vind, in tegendeel zelfs! Zo eentje zou ik wel graag op de oprit hebben staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtengelukkig staat de neus niet op de foto
dat vind ik namelijk het lelijke aan die wagens :p
Standaard trekt het inderdaad op niet veel!
Comment
-
Het M-pakket heeft voor alle BMW modellen zondermeer een optische meerwaarde maar de koplampen van de nieuwe eend blijven een treurig zicht en breken optisch heel de auto af, met of zonder M-pakket.
Degene die dit design van koplampen heeft goedgekeurd mogen ze voor mijn part de laan uit sturen.
En ja, over smaken valt niet te twisten..zegt men..
Comment
-
Ik heb er toch al enkele zien rondrijden in de buurt. Helaas allemaal standaard 116d'tjes met niks van opties en wieldoppen.
Hier is een foto van de voorkant van die 1 in Valencia Orange met M-Pack, mooier dan dit zie ik die F20 toch niet worden. Zelfs de voorlichten storen mij niet mateloos, in tegenstelling tot al de andere die ik al heb gezien
Comment
Comment