Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
    Voor ik het vergeet: die van mij komen van jmf-gadget.com en de prijs was 118 euro. Levering was ultra snel. Heb ook nog niets van steenslag gemerkt (staan er al 2 maand en 8500km op).
    Dank je voor die site ik ga deze doorspelen aan mijn broer voor zijn E60 Dit weekend ga ik zijn grill eens aanpakken met Carbon tape die ik nog liggen heb. De Chromen niertjes moeten zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Voor een 5-reeks, maar niets te vinden voor de F30 op die site.
      Staat op de BMW site onder M Performance Accesoires en kost €120 voor de F30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Staat op de BMW site onder M Performance Accesoires en kost €120 voor de F30.
        Weet ik, maar het ging dus over die Nederlandse site.
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Voor een prijsverschil van ongeveer 10 euro koopt ge toch oem ?
          + dat ge geen verzendingskosten hebt.

Comment

Let wel dat er zowel hoogglanzende bestaan als mat zwarte. Ik heb de mijne in Nederland gekocht (113 euro inclusief transport als ik me goed herinner) omdat ik mij heb laten vertellen dat ze meer glans hebben dan degene die je bij BMW kan bestellen (zie foto's die ik een paar pages terug gepost heb). Ik zou dit toch nog eens checken want matte uitvoering vind ik niet geslaagd.
            Bedankt voor de waarschuwing. Ik ga morgen eens naar de BMW garage gaan vragen of die hoogglanzend zijn. Mat zou er niet mooi op zijn aangezien al de rest hoogglanzend zal zijn.

Nu nog kiezen welke velgen eronder gaan komen maar daar moet ik nog een paar nachten over slapen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timezero Bekijk Berichten
              Bedankt voor de waarschuwing. Ik ga morgen eens naar de BMW garage gaan vragen of die hoogglanzend zijn. Mat zou er niet mooi op zijn aangezien al de rest hoogglanzend zal zijn.

Nu nog kiezen welke velgen eronder gaan komen maar daar moet ik nog een paar nachten over slapen.
              ADV1 velgen staan echt super mooi

Comment

Voor ik het vergeet: die van mij komen van jmf-gadget.com en de prijs was 118 euro. Levering was ultra snel. Heb ook nog niets van steenslag gemerkt (staan er al 2 maand en 8500km op).
                Stond je gisteren aan de Spar in Welle? Daar stond een 5 reeks break met zwarte grill, ik dacht dat jij het was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                  Stond je gisteren aan de Spar in Welle? Daar stond een 5 reeks break met zwarte grill, ik dacht dat jij het was.
                  Ben daar misschien wel gepasseerd, maar ik stond in elk geval niet op de parking.

Comment

Ben daar misschien wel gepasseerd, maar ik stond in elk geval niet op de parking.
                    Daar stond een nieuwe 5 reeks touring met M body erop & zwarte grill, ik dacht dat jij het zou geweest zijn. Ik heb er Zaterdag nog eentje tegen gekomen aan de rendac. Tzijn echt schoon bakke ze waarmee daze in Welle rondrijden gisteren nog een SLS AMG gezien met nummerplaat 9-SLO-001 die eigenaar heeft nog een panamera carractere & een lexus ISF.

Comment

• Speciaal voor the swede

bmw 114d met 95pk. Zal wel een succes worden voor onze leaserijders.

Toen BMW onlangs de 114i met 102 pk onthulde werd er door een heleboel mensen verontwaardigd gereageerd. Zo weinig vermogen in een BMW, dat kan toch helemaal niet? En nu blijkt dat er ook nog een hele langzame diesel gaat komen. Maak kennis met de BMW 114d. Op de website van BMW België dook (per […]
                      BMW X5 45e

Comment

• Idd toch wel wat te weinig vermogen voor een Bimmer.
                        Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Speciaal voor the swede

bmw 114d met 95pk. Zal wel een succes worden voor onze leaserijders.

http://www.autoblog.nl/nog-verder-af...bmw-114d-95-pk
                          Dat kunnen ze niet menen

Comment

• Dat is waarschijnlijk toch nog altijd dezelfde motor zoals in de 120d? Gewoon verder elektronisch begrensd. Dus gewoon chippen die handel naar 215 pk.

Comment

• Goede evolutie, kan ik terug meer en meer winnen met m'n 190D binnenkort

Comment

• Was zeer leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Goede evolutie, kan ik terug meer en meer winnen met m'n 190D binnenkort

Comment

• knappe drift van die blauwe 1 serie
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                      knappe drift van die blauwe 1 serie
                                      Dank je wel

Comment

• Is inderdaad een mooie drift.

Comment

• Comment

Working...
                                          X