Sinds vanmorgen wil mijn 318is niet meer starten. Als ik de sleutel omdraai hoor ik hem wel proberen starten maar hij raakt net niet tot het punt waar hij in gang moet schieten. Zou dit een lege accu kunnen zijn of doet de auto dan normaal niks meer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenAmai, dat wist ik ook nog niet.
Geen wonder dan dat PSA op de rand van 't faillissement staat als BMW/MINI de 1.6-motoren vervangt door eigen materiaal en Volvo ze vervangt door motoren uit de Ford-stal.
Comment
-
Lijken inderdaad dezelfde motoren te zijn afgaande op de technische specificaties (S60 D2 vs. 508 1.6HDi bvb.).
De 2.0's zijn wél geen PSA/Ford meer, maar terug klassiek Volvo 5-cilinder.
Een 1.6TDCi is op papier precies toch ietsje anders (andere boring).Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenSinds vanmorgen wil mijn 318is niet meer starten. Als ik de sleutel omdraai hoor ik hem wel proberen starten maar hij raakt net niet tot het punt waar hij in gang moet schieten. Zou dit een lege accu kunnen zijn of doet de auto dan normaal niks meer?
Misschien eens alle zekeringen controleren? Benzinepomp controleren? Ontsteking controleren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenSinds vanmorgen wil mijn 318is niet meer starten. Als ik de sleutel omdraai hoor ik hem wel proberen starten maar hij raakt net niet tot het punt waar hij in gang moet schieten. Zou dit een lege accu kunnen zijn of doet de auto dan normaal niks meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenbegrijp er niks van. Daarnet wou hij wel direct starten zonder problemen...
(grapje)2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Mede BMW-lovers, nu zondag in izegem een bescheiden maar leuke meet&greet voor 'ronde koplampen'-BMW's!
http://www.facebook.com/events/207164039406514/
Comment
-
Goeie prijs lijkt me.
Kan iemand me zeggen wat de negatieve punten zijn van die 120d motor?
Distrubutieriem of ketting?
Hoeveel km's halen ze gemiddeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/limburg/bmw-1-12...t-66302727.htm
Goeie prijs lijkt me.
Kan iemand me zeggen wat de negatieve punten zijn van die 120d motor?
Distrubutieriem of ketting?
Hoeveel km's halen ze gemiddeld?
Comment
-
Ik zie net dat die wagen een Hifi en een Radio Business heeft. Bij mijn weten kan een Hifi alleen i.c.m. een Radio Pro.
De prijs lijkt mij wel redelijk OK, ja. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk zie net dat die wagen een Hifi en een Radio Business heeft. Bij mijn weten kan een Hifi alleen i.c.m. een Radio Pro.
De prijs lijkt mij wel redelijk OK, ja. ;-)
Rijd die altijd warm, en gebruikt het vermogen eigenlijk nog nietzoveel als ik hem zo hoor een verbruik van 6l. Ook is de radio idd gewoon de standaard, dus geen hifi. Ik kan hem voo 15K kopen, iets goedkoper.
Ahja snelwegkm's vooral. Mooi onderhouden ook!
Distrubutieketting hadden die he?
Comment
Comment