Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
En als het goed meevalt een bod doen zonder de breyton's.
Vandaag deze gaan bekijken.
Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.
Vandaag deze gaan bekijken.
Prachtige wagen, geen krasje binnen of buiten te bespeuren, kerel werkt als autodetailer, en dat betwijfel ik niet.
Alleen de prijs, die is dus niet BTW incl.
Goedkoopste prijs (incl. btw) is 16900 euro. Je mag kiezen tussen de originele of breyton velgen.
Nog een puntje, geen klimaatregeling, maar de gewone manuele airco.
Nu iets erger. Wagen was voorzien van een chipbox, van breyton zelf.
Het voelt niet aan dat die 177pk heeft. En tijdens de testrit die hij bestuurde, gewoon direct op gas, niks warmrijden. Ik blijf van deze af dus.
Onderaan niet gelezen. Bovenaan alleen maar. En dan nog, best twisted, als er staat bij die ''i'' vanboven btw wagen.
Niet de prijs zo een super probleem was, maar die andere 2 dingen liever niet.
Comment