Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
klopt, indien je bovenstaande wagens okkazie koopt, dan gaat er nog een groot verschil in biv zijn. Koop je ze echter nieuw, dan gaat er haast geen verschil zijn.
Voor mij totaal niet gewaagd ! Integendeel ! Blauw en rood is vaak zeer onderschat bij BMW. Een sportieve kleur past vaak heel goed bij de modellen en het zijn vaak ook mooie en sterke kleuren.
Het is nu jammer genoeg zo ver gekomen dat saaie/eenheidsworstkleuren de boventoon voeren...
Voor mij totaal niet gewaagd ! Integendeel ! Blauw en rood is vaak zeer onderschat bij BMW. Een sportieve kleur past vaak heel goed bij de modellen en het zijn vaak ook mooie en sterke kleuren.
Het is nu jammer genoeg zo ver gekomen dat saaie/eenheidsworstkleuren de boventoon voeren...
Als m'n volgende terug een BMW wordt dan gaat 'ie negen op de tien in 't rood zijn. F31 melbourne red en sportpakketje, mmm zie ik wel zitten.
Comment