Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super project, knap gedaan van die kerel.
    Ondenkbaar, hier in belgenland.

En hij heeft nog een exclusieve e46 M3 ook door die 4 deuren.

Comment

• Amai die blauwe M3 is wel een ferm ding zeg Ziet er volledig als nieuw uit!

Comment

• Idd, heel knap gedaan.
        Enkel spijtig dat er zo'n mooie E46 M3 coupe moest aan geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Idd, heel knap gedaan.
          Enkel spijtig dat er zo'n mooie E46 M3 coupe moest aan geloven.
          Liever toch 1 M3 in perfecte staat dan 2 M3's in halve :p En 4 deuren is gewoon leuker.

Ik heb je neef denk ik deze week zien rijden in zijn blauwe M3

Comment

• fok super vet zo'n e46 m3 sedan, jammer dat bmw ze nooit gemaakt heeft als je ziet hoe knap ze zijn. Gelukkig wel het geval bij de e90
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Liever toch 1 M3 in perfecte staat dan 2 M3's in halve :p En 4 deuren is gewoon leuker.

Ik heb je neef denk ik deze week zien rijden in zijn blauwe M3
              Dat is waar, die groene zag er gewoon heel erg mint uit. Daarmee dat ik het spijtig vind.

En wat vond je van zijn M3? Ik blijf de combo Interlagosblau (wat wel knap is) samen met het grijze interieur niet zo mooi vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Dat is waar, die groene zag er gewoon heel erg mint uit. Daarmee dat ik het spijtig vind.

En wat vond je van zijn M3? Ik blijf de combo Interlagosblau (wat wel knap is) samen met het grijze interieur niet zo mooi vinden.
                Ik heb hem proberen volgen, maar daar bleef het gewoon bij :p ik heb zijn achterlichten gezien & de pedaal eens goed tegen de vloer getrapt, maarja :p Het begon al wat donker te worden & ik zag daar een M3 rijden & als hij een lichtpaal passeerde was hij toch blauw, maar voor de rest heb ik hem niet meer gezien spijtig genoeg

Comment

• Ik was in het begin ook sceptisch over het feit dat hij een perfecte M3 sloopte, maar hoe verder in het topic, hoe meer het duidelijk was dat het geen prutser/patser was en dat alles echt tot in de puntjes perfect gedaan werd!

Het chassis van de M3 coupé is ook niet kapot he. Kan nog steeds gebruikt worden om er een circuitauto van te maken (motorkap, bumpers, zijvleugels, dikke motor, rolkooi en kuipjes en je bent vertrokken).

Denk dat dit tot nu toe de beste 'eigenbouw' E46 M3 sedan ooit gebouwd is. Een E46 M3 Touring zou ook zeer vet zijn (zoals BMW er slechts eentje van gemaakt heeft).

Hij heeft voor een vriend dan ook van een E46 325i coupé een M3 gemaakt (of er nog aan bezig). Nadat een auto 10 jaar ingeschreven is mag je in Noorwegen alles aanpassen.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Hij heeft voor een vriend dan ook van een E46 325i coupé een M3 gemaakt (of er nog aan bezig). Nadat een auto 10 jaar ingeschreven is mag je in Noorwegen alles aanpassen.
                    Dat zou hier eens moeten Zou echt zalig zijn.

Een M3 zo bouwen zou wel leuk zijn, hier id buurt staat een 3 reeks E46 te koop, iemand zin in een projectje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Ik heb hem proberen volgen, maar daar bleef het gewoon bij :p ik heb zijn achterlichten gezien & de pedaal eens goed tegen de vloer getrapt, maarja :p Het begon al wat donker te worden & ik zag daar een M3 rijden & als hij een lichtpaal passeerde was hij toch blauw, maar voor de rest heb ik hem niet meer gezien spijtig genoeg
                      Als hij vlot vooruit ging, zou hij het wel eens kunnen zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Ik was in het begin ook sceptisch over het feit dat hij een perfecte M3 sloopte, maar hoe verder in het topic, hoe meer het duidelijk was dat het geen prutser/patser was en dat alles echt tot in de puntjes perfect gedaan werd!

Het chassis van de M3 coupé is ook niet kapot he. Kan nog steeds gebruikt worden om er een circuitauto van te maken (motorkap, bumpers, zijvleugels, dikke motor, rolkooi en kuipjes en je bent vertrokken).

Denk dat dit tot nu toe de beste 'eigenbouw' E46 M3 sedan ooit gebouwd is. Een E46 M3 Touring zou ook zeer vet zijn (zoals BMW er slechts eentje van gemaakt heeft).

Dat het geen prutser is zie je wel aan het resultaat idd. Ik heb echt wel veel respect voor iemand die zo'n project tot een goed einde kan brengen.

Comment

• Gisteren mijn baas zijn nieuw speelgoedje gekomen. En da van mij als we naar feestjes moeten

Comment

• uwen baas heeft goeie smaak
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wel speciaal die interieur kleuren combo, niet mijn ding maar toch apart, nie slecht.

En da moteureke mag er ook wel zijn...
                            Last edited by ; 11/09/2012, 19:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                              uwen baas heeft goeie smaak
                              ja het moteurke is gewoon bangelijk
                              en de stoelen zijn wel heel wit. Verschoot hij ook van. In brochure leek het meer beige.
                              Heb em gezegd dat die initialen 650i vanachter er nog af moeten. En eventueel die xdrive ook.

Comment

• Die E46 M3 sedan, da's toch een project dat al enkele jaren geleden werd voltooid, ni? Inderdaad één van de mooiste conversies waarvan 'k foto's zag.

Nog leuker zou een touring zijn. De versie die BMW zelf maakte en die in de (ondertussen niet meer) 'geheime' ondergrondse van BMW M staat, echter, vind ik niet helemaal kloppen qua looks. Dan is bovenstaande berline eigenlijk knapper.

Comment

• voor de liefhebbers of geïnteresseerden wat foto's van m'n F11 520D touring http://flic.kr/s/aHsjBYec7Q

Comment

• Wow, echt héél knap! Congrats!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      voor de liefhebbers of geïnteresseerden wat foto's van m'n F11 520D touring http://flic.kr/s/aHsjBYec7Q
                                      Combo interieur/exterieur =

Comment

• Super knappe uitvoering!
                                        BMW X5 45e

Comment

• Niet zo "gewaagd" als die van renio maar deze kan ik ook wel smaken

BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X