Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mijn grootvader heb ik een rit met de 730d besteld. Vreemd dat die wagen niet werd gekozen als je zag welke wagens wel al bezet waren.
Zo goed als alles is al bezet. Enkel het "iets minder leuk" gerief is nog niet bezet. Genre. 120d coupe, X3 30d, 730d, 525 en 535d enz... Alles met een benzine motor of M-performance symbool is al bezet.
Zo goed als alles is al bezet. Enkel het "iets minder leuk" gerief is nog niet bezet. Genre. 120d coupe, X3 30d, 730d, 525 en 535d enz... Alles met een benzine motor of M-performance symbool is al bezet.
Correctie, alles is al bezet op de 120d na... Pff, weeral te laat.
Ze zullen mij graag zien komen met mijn voorlopig.
Dat kan je nu toch geen minder leuk gerief noemen. Dan begrijp ik echt niet dat die gewone drie reeksen wel volzet raken.
Dat kan je nu toch geen minder leuk gerief noemen. Dan begrijp ik echt niet dat die gewone drie reeksen wel volzet raken.
Ik bedoel dat de nieuwste en sportiefste modellen, zoals de M-performance modellen, eerst volzet waren en de diesels niet. Natuurlijk is een 535d niet saai, integendeel.
De 535 zou mijn eerste keuze geweest zijn maar toen ik het aan mijn pa wou tonen was het al te laat...
Schitterend. Doe mij maar als touring, en als 't even kan nog liever mysticblau metallic dan le mans, maar goed op weg iig naar droomkar van 't moment.
Comment