Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wat een lelijke combinatie ...maar om nu Audi te gaan kussen...

Comment

• Comment

• Geef mij maar die E38!
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Valt wel op dat de 1 niet eens zoveel kleiner lijkt

Comment

• Zaterdag naar de fan dag,mogelijks is de passagierszetel in mijn Z4 vrij,als er liefhebbers zijn,PM.
              Ik vertrek uit de omgeving van Roeselare.
              Spijtiggenoeg heb ik geen testrit kunnen versieren.

Comment

• Djeezes, zijn auto's zo "dik" geworden? 1 <--> 7-serie, zo lijkt het toch niet.
                Laatst zag ik nog een Insignia voor een S-klasse (( facelift vorig model) (trouwens )) en die leken ook in dezelfde klasse te spelen...
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Schijn bedriegt ze, als je in werkelijkheid een 1 naast de e38 ziet staan zie je toch nog altijd een groot verschil in grootte. En de e38 is veel eleganter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Wat een lelijke combinatie ...maar om nu Audi te gaan kussen...
                    Dan ben ik blij m'n Audi te hebben ...
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Zondag een testrit gedaan met een 550d touring. Gaat heel goed vooruit, maar ik ben er zeker van dat een M5 meer adrenaline naar boven haalt. Geluid is wel tof wanneer de 3de turbo erbij komt!

En ik voelde eerlijk gezegd niet overdreven veel verschil met mijn pa zijn E60 535d.. Maar het is wel al een tijdje geleden dat ik daar mee gereden heb.
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Niemand lijkt echt onder de indruk van de M550d precies. Ik vind het ook maar niks, lijkt me een afstandelijke auto voor een BMW te zijn.

Comment

• Vreemde commentaren hier over de 550d.

Bedoel, het is wel een diesel met 381pk en een koppel van 740nm is niet niks, dat moet je toch wel voelen.
                          Misschien het gewicht en het comfort die een vertekent beeld geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            Vreemde commentaren hier over de 550d.

Bedoel, het is wel een diesel met 381pk en een koppel van 740nm is niet niks, dat moet je toch wel voelen.
                            Misschien het gewicht en het comfort die een vertekent beeld geven?

Uiteraard voel je dat wel, maar de dag erna reed ik met een Ferrari 360 en dat is toch een héél andere ervaring. De 550d is snel, zeer snel. Maar je krijgt er geen kippevel van
                            Hangt er ook vanaf wat je gewend bent natuurlijk. Ik rijd ook met een moto die in 3,..sec naar 100 gaat, en dan ben je wel wat verwend hé.
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• moto acceleratie tegenover auto acceleratie is toch nog iets anders en kan je niet vergelijken
                              de bmw 550 is een luxecruise schip met overvloed aan vermogen terwijl de ferrari een echte racewagen is. De eerste biedt luxe en comfort terwijl de 2de tonnen rijplezier met zich meebrengt
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                Uiteraard voel je dat wel, maar de dag erna reed ik met een Ferrari 360 en dat is toch een héél andere ervaring. De 550d is snel, zeer snel. Maar je krijgt er geen kippevel van
                                Hangt er ook vanaf wat je gewend bent natuurlijk. Ik rijd ook met een moto die in 3,..sec naar 100 gaat, en dan ben je wel wat verwend hé.

Dat is altijd zo met zware diesels he,geen echte sensatie,tot je naar de meter kijkt...
                                Ik denk trouwens niet dat hij ver zou achterblijven op een 360.
                                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Vandaag dan met de 750i en 550d gereden. De 750i klinkt leuk en gaat wel vlotjes vooruit maar gaf me geen echt wow gevoel. Erna overgestapt in de 550d en ik had geen hoge verwachtingen hiervan na de commentaren die ik erover gelezen had. Maar al vanaf de eerste meter was ik al verkocht. Directe gasrespons, goede sturing, betere zetels dan in de 7. En dat (fake) geluid dat eruit komt was zeker niet slecht. Voor my is dit de ultieme daily. Tot we op het einde van de rit een verbruik hadden van 18,4 en met de 750i maar 15ltr

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Ik vind deze velgen niet mooi passen onder de 6GC. Eigenlijk ben ik deze velgen ondertussen kotsbeu gezien.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Niemand lijkt echt onder de indruk van de M550d precies. Ik vind het ook maar niks, lijkt me een afstandelijke auto voor een BMW te zijn.
                                        De M550d is een dijk van een auto. Dat ding ziet er magistraal uit en rijdt ook zo. Onwaarschijnlijk veel power en koppel, en dat op een sportieve manier zoals een diesel dat nog nooit heeft laten zien. Het is al straf dat ze al een diesel gaan vergelijken met een M5 die ruim 500pk heeft. Als je dat 10 jaar geleden zou gezegd hebben, dan hadden ze u voor gek verklaard. In zijn klasse doet niemand hem dat na.
                                        Toch heeft zo'n 550d een andere roeping dan een M5. Eigenlijk mag je deze wagens niet vergelijken. Een M5 is veel meer een sportwagen, terwijl de 550d een snelle reisberline is.
                                        Ik rijd dagelijks met een 530d xDrive. Op de power en het 'fake' geluid na merk ik geen verschil. Het is dus een gewoon een snellere versie van de 530d, waarbij ze door het 'fake' geluid de sensatie willen opkrikken om zo de 20k euro extra te kunnen verantwoorden.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          De M550d is een dijk van een auto. Dat ding ziet er magistraal uit en rijdt ook zo. Onwaarschijnlijk veel power en koppel, en dat op een sportieve manier zoals een diesel dat nog nooit heeft laten zien. Het is al straf dat ze al een diesel gaan vergelijken met een M5 die ruim 500pk heeft. Als je dat 10 jaar geleden zou gezegd hebben, dan hadden ze u voor gek verklaard. In zijn klasse doet niemand hem dat na.
                                          Toch heeft zo'n 550d een andere roeping dan een M5. Eigenlijk mag je deze wagens niet vergelijken. Een M5 is veel meer een sportwagen, terwijl de 550d een snelle reisberline is.
                                          Ik rijd dagelijks met een 530d xDrive. Op de power en het 'fake' geluid na merk ik geen verschil. Het is dus een gewoon een snellere versie van de 530d, waarbij ze door het 'fake' geluid de sensatie willen opkrikken om zo de 20k euro extra te kunnen verantwoorden.
                                          so true.

550d is geen match voor de M5, maar brengt gewoon het begrip diesel naar een ander niveau.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X