Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
    so true. 550d is geen match voor de M5, maar brengt gewoon het begrip diesel naar een ander niveau.
    +1, en ik kan het weten.
    Last edited by ; 21/10/2012, 21:10.

Comment

• BMW fandag.

Comment

• Iemand een idee waar je artikels uit deze catalogus kan kopen?

Comment

• Bij u dealer
          Opel Insignia OPC
          BMW X5 3.0i
          Caterham Super 7

Comment

• Ondertussen reeds editie 2012 - 2013 collectie uit ; bij een Duitse verdeler kan je immers veel sneller artikelen bestellen en heb je meer zekerheid dat men ook daadwerkelijk je artikel kan verkrijgen ... Bij mijn gebruikelijke Duitse verdeler zoekt men trouwens bij andere verdelers indien een artikel niet meer in stock is of moeilijk te verkrijgen is ! Zo nog schaalmodel BMW 1M Valencia Orange 1/43 bekomen (ook bij de schaalmodellen een limited edition !) als 2 weken geleden zwarte BMW M2 GTR DTM uitvoering (BMW BANK logo) 1/43 bekomen ! Vanaf vrijdag weer in München en zowel in Bmw Welt als Bmw Niederlassung op de Franfurter Ring steeds limited editions voor verkoop !

Comment

• Blijkbaar loopt er n u een actie bij BMW met uitzonderlijke overname-premies bij aankoop van een nieuwe BMW . Dit weekend eens passeren met mijne Peugeot partner om te zien hoe uitzonderlijk die premies gaan zijn.
              Hopelijk geven ze een dikke meerprijs maar ik betwijfel het?
              ik ben geen twijfelaar
              allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                BMW fandag.

hoe goed die 1M ook is, qua geluid moet hij toch zwaar onderdoen voor de M3!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                  hoe goed die 1M ook is, qua geluid moet hij toch zwaar onderdoen voor de M3!!
                  Klopt, V8 met performance uitlaat is echt schitterend.

Zelf ook een filmpje geupload van toen (1080p kijken):

Vanmorgen trouwens e-mail ontvangen van BMW omtrent de driver training
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Vanmorgen trouwens e-mail ontvangen van BMW omtrent de driver training
                    Jij was de snelste met Gran Turismo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                      Blijkbaar loopt er n u een actie bij BMW met uitzonderlijke overname-premies bij aankoop van een nieuwe BMW . Dit weekend eens passeren met mijne Peugeot partner om te zien hoe uitzonderlijk die premies gaan zijn.
                      Hopelijk geven ze een dikke meerprijs maar ik betwijfel het?
                      Hangt ervan af welk model je koopt. Bij een 1-serie krijg je bijvoorbeeld 1000 euro extra maar dit kan oplopen tot meerdere duizenden euro's voor de exclusievere modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Ik vind dit zo een fantastisch mooie auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Valt wel op dat de 1 niet eens zoveel kleiner lijkt

Denk dat dit binnenin een ander verhaal is.

Nieuwe auto's zijn echt groot, lomp en te bollig vanbuiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                            Jij was de snelste met Gran Turismo?
                            Dat klopt, stond ook al in m'n topic (handtekening) . Ook gereden misschien?
                            Lang eerste gestaan met m'n tijd tot ene Milan Evers m'n tijd verbrak.
                            Uiteindelijk de tijd verbeterd en vanmorgen dus de e-mail

Wel grappig dat die man me onmiddellijk vroeg of ik een playseat had. Blijkbaar had die Milan krak dezelfde staan
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Dat klopt, stond ook al in m'n topic (handtekening) . Ook gereden misschien?
                              Lang eerste gestaan met m'n tijd tot ene Milan Evers m'n tijd verbrak.
                              Uiteindelijk de tijd verbeterd en vanmorgen dus de e-mail

Wel grappig dat die man me onmiddellijk vroeg of ik een playseat had. Blijkbaar had die Milan krak dezelfde staan
                              Ja ook gereden, wel maar 1 keer en moest wat wennen aan het stuur (zo klein ) Was toen 6s trager als de eerste dus met een tweede keer had ik misschien concurrentie kunnen worden haha.
                              Proficiat en geniet van de prijs ! (zal wel lukken denk ik )

Comment

• Vandaag ook een Bmw 3-reeks Alpina D3 gespot. (nognooit eerder van gehoord)
                                Toevallig een foto gevonden op internet gevonden van de wagen zie ik gezien heb: http://files.autogespot.com/autogesp...12104711_1.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Vandaag ook een Bmw 3-reeks Alpina D3 gespot. (nognooit eerder van gehoord)
                                  Toevallig een foto gevonden op internet gevonden van de wagen zie ik gezien heb: http://files.autogespot.com/autogesp...12104711_1.jpg

Nog nooit van een alpina D3 gehoord??? Dat mijn grootmoeder dat nu niet kent tot daar aan toe

Comment

• Vandaag voorstelling van de Active Tourer Concept in het Driving Center te Bornem. Ben benieuwd!.
                                    Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                    #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                    #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                    #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                    #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                    #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                    #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                      Nog nooit van een alpina D3 gehoord??? Dat mijn grootmoeder dat nu niet kent tot daar aan toe
                                      Ik was eigenlijk niet zo'n autoliefhebber. (bij mij is het allemaal moto wat de klok slaat, het is dan ook mijn werk)
                                      is maar sinds dit jaar dat het aan het beteren is.
                                      dus nog volop in de leerfase :-)

Comment

• Ik heb al een F30 gespot met Alpina-look. Ik veronderstel dat die nog niet bestaat?
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Versta me niet verkeerd he, Alpina ken ik wel.
                                          Maar die 'D3' er achter had ik nog nooit gezien.

Comment

Working...
                                          X